دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

آیا از اصل بودن تلویزیونی که خریداری کرده‌اید اطمینان دارید؟ آیا به مدل تلویزیون خود نیاز دارید اما نمی‌دانید که چطور باید مدل تلویزیون خود را پیدا کنید؟ آیا می‌دانید مدل نامبر تلویزیون سامسونگ چه معنا و مفهومی دارد؟

با دنبال کردن این مطلب هم می‌توانید با نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شوید و هم اینکه از اصل بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. در ضمن تصمیم داریم مفهوم مدل نامبر تلویزیون سامسونگ که از اعداد و حروف عجیب و غریب تشکیل شده است را در ادامه این مطلب بررسی کنیم.

سه راه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ

برای شناسایی مدل تلویزیون سامسونگ سه راه دارید یا اینکه باید به پشت تلویزیون خود و کارتن آن رجوع کنید یا اینکه سری به تنظیمات تلویزیون سامسونگ بزنید. در واقع ساده‌ترین روش تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ این است که به برچسبی که پشت تلویزیون زده شده است یا به کارتن این دستگاه نگاهی بیاندازید و به راحتی متوجه شوید که مدل تلویزیون شما دقیقا چیست.

همانطور که اشاره کردیم روش دوم برای پیدا کردن مدل تلویزیون این است که به تنظیمات تلویزیون بروید به گونه‌ای که باید از طریق منوی تلویزیون سامسونگ به بخش Support آن بروید و Contact Samsung را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید مدل تلویزیون خود را مشاهده کنید.

از کجا بفهمیم تلویزیون سامسونگ اصل است یا تقلبی؟

حالا که با راه‌های تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید وقتش رسیده است که بفهمید تلویزیون شما اصل است یا تقلبی؟ در واقع یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای هر یک از کاربران تلویزیون بعد از خرید این دستگاه دوست داشتنی به وجود می‌آید این است که از کجا باید بفهمیم تلویزیونی که خریداری کرده‌ایم اصل است یا تقلبی؟ برای اینکه به دام فروشندگان سوء استفاده‌گر نیافتید بهتر است هنگام خرید تلویزیون به نکات زیر توجه کنید:

  • باید بتوانید بر روی بسته‌بندی و برچسب دستگاه، لوگو و نشان توزیع‌ کننده محصول را مشاهده کنید.
  • باید املای کلمه “Samsung” به شکل صحیح بر روی کارتن تلویزیون وجود داشته باشد.
  • دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ باید داخل کارتن این محصول وجود داشته باشد.

مدل تلویزیون و سریال نامبر آن هم بر روی برچسب پشت تلویزیون زده شده است و هم بر روی کارتن تلویزیون و هم داخل تنظیمات آن. توجه داشته باشید که مدل تلویزیون و سریال نامبر آن باید در هر سه جا با یکدیگر یکی باشند و کوچکترین تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند چرا که در این صورت می‌توان فهمید که تلویزیون تقلبی است.

بررسی معنا و مفهوم مدل نامبر تلویزیون سامسونگ

شاید بعد از اینکه با نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید و توانستید مدل تلویزیون خود را پیدا کنید این سوال برای شما به وجود بیاید که مدل تلویزیون سامسونگ چه معنایی دارد؟ اگر موفق شده باشید که مدل تلویزیون خود را پیدا کنید مطمئناً دیده‌اید که مدل نامبر تلویزیون سامسونگ از یک سری حروف و اعداد تشکیل شده است.

جالب است بدانید که هر یک از حروف و اعداد تشکیل دهنده مدل تلویزیون دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. برای اینکه بتوانید مفهوم دقیق مدل تلویزیون سامسونگ را متوجه شوید بهتر است مدل “UE65NS9000T” را به عنوان مثال در نظر بگیرید و به توضیحات زیر که براساس همین مدل است توجه کنید.

  • حرف U ؛ نشان‌ دهنده نوع پنل تلویزیون
  • حرف E ؛ نشان دهنده کشور سازنده تلویزیون
  • عدد ۶۵ ؛ نشان دهنده سایز نمایشگر تلویزیون
  • حرف N ؛ نشان دهنده سال ساخت تلویزیون
  • حرف S ؛ نشان دهنده تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون
  • عدد ۹۰ ؛ نشان دهنده سری ساخت تلویزیون
  • عدد ۰۰ ؛ نشان دهنده نوع طراحی تلویزیون
  • حرف T ؛ آخرین حرف از مدل تلویزیون

تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

همیشه خرید از یک مرکز معتبر به ویژه خرید تلویزیون که یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید این اطمینان خاطر را به مشتری می‌دهد که قرار است یک تلویزیون اورجینال با خدمات پس از فروش ویژه دریافت کند. خوشبختانه یکی از این مراکز معتبر برای خرید تلویزیون سامسونگ، نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ است. در صورتی که شما هم تمایل دارید یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید خریداری کنید نمایندگی تلویزیون سامسونگ را فراموش نکنید.

خرید تلویزیون‌های اصل سامسونگ از نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ

این مرکز از کارشناسانی برخوردار است که خدمات فروش انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ را با در نظر گرفتن نیاز و بودجه‌ای که هر یک از مشتریان دارند به آن‌ها ارائه می‌دهند. با این وجود با مراجعه به نمایندگی سامسونگ به هیچ وجه هنگام انتخاب و خرید تلویزیون گیج و سردرگم نخواهید شد و در حالی که از خرید خود راضی هستید این مجموعه بزرگ را ترک می‌کنید. از خدمات پس از فروش این مرکز نیز می‌توان به ارائه گارانتی، عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =