دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون آب خورده

اگر تلویزیون شما صدمه آب دیدگی دیده، سیاست بیمه ساختمان خود را چک کنید. ممکن است ضرر تعمیر تلویزیون آب خورده را پوشش دهد.

تلویزیونها برای کاربردهای داخلی طراحی شده اند و بدین معناست که تلویزیونها را خارج از منزل جایی که باران اندک یا متراکم است نباید برد، زیرا می تواند به بردهای مدار رنگی آسیب رساند.

در نتیجه، تعمیر تلویزیون آب خورده این نوع صدمه تحت گارانتی سازنده نبوده، هرچند ممکن است تحت بیمه اموال باشد حتی اگر که صدمه بتواند اثبات شود.

اقدامات برای تعمیر تلویزیون آب خورده

اگر تلویزیون در آب فرو رود، اصلا ارزش تعمیر ندارد. اما اگر رطوبت آن حداقل باشد، و فکر می کنید قابل حل است، باید کاور پشت آنرا درآورده و صدمه را ارزیابی کنید.

لینک نحوه اتصال بردهای مدار به تلویزیون را مشاهده کرده و به بردهای مدار رنگی نگاه کرده و متوجه می شوید که تفاله پودری و رنگی نمایان می شود. این تفاله ناشی از صدمه آب دیدگی است. یک رسانا است و مسیرهای مسی، تماسهای الکتریکی و سیم کشی را تخریب کرده و باعث صدمه دائمی به دستگاه می شود.

بهترین روش برای تعمیر تلویزیونی که این نوع صدمه را دیده تعویض هر قطعه برقی است که این تفاله را دارد. اکثر پنلهای نمایش جایگزین دارای بردهای مدار چاپی بوده که بر روی آنها نصب می شوند.

اگر نمی خواهید قطعات را سفارش دهید، و اگر پنل نمایشگر بنظر هنوز سالم است، هر برد مدار چاپی و سیم کشی را با محلول صابون بشویید. این روش خیلی توصیه نمی شود، زیرا کاملا معتبر نیست. با این وجود در مواردی مشاهده شده که غیر از این را اثبات می کند.

جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ ابخورده خود هم اکنون با تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =