نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده مجدد، تعمیر و افزایش چرخه عمر در سامسونگ

در بخش الکترونیک، وسایل خراب به ندرت تعمیر یا تعویض می شوند و در عوض در محل دفن زباله به پایان می رسند در حالی که لوازم جدید جایگزین می شوند. این چرخه بر منابع کمیاب تأکید می کند و با افزایش تولید به تغییرات آب و هوایی کمک می کند. پیاده سازی تدریجی اقتصاد دایره ای، هم نیاز به منابع و هم زباله های تولید شده را کاهش می دهد، اما شرکت ها را ملزم می کند تا در آینده در کسب و کار خود تجدید نظر کنند.

راه حل

با سامسونگ، BSH فراتر از فروش لوازم خانگی است و در عوض آنها را به عنوان خدمات ارائه می دهد. BSH تحویل، نصب، تعمیر، جابجایی، تنظیم و انتخاب مجدد لوازم خانگی در پایان قرارداد را انجام می دهد.

پس از استفاده، وسایل تعمیر و مورد استفاده مجدد قرار می گیرند و اجزای کارکرده وسایل خراب در صورتی که خود دستگاه قابل تعمیر نباشد، مجدداً در یک حلقه جدید نصب می شوند. سامسونگ همچنین ابتکارات درون BSH را برای طراحی مجدد وسایل تسهیل می کند تا جدا و تعمیر آنها آسان تر شود.

سامسونگ عناصر دایره ای را به مدل اقتصادی خطی تولید، استفاده و دفع اضافه می کند و رقبا را مجبور می کند همین کار را انجام دهند. به عنوان مثال، بوش، که قبلاً گام های واقعی در جهت پایداری برداشته است، به دلیل لوازم خانگی کارآمد خود به طور گسترده در این پلت فرم تبلیغ می شود.

ابتکار BSH Hausgeräte ممکن است مشتریان را تشویق کند تا خدمات مشابهی را در سایر گروه های لوازم خانگی و مارک های دیگر درخواست کنند. سامسونگ علاوه بر ارائه لوازم خانگی مقرون به صرفه، یک راه خوب برای آموزش مصرف کنندگان در مورد ضایعات و ایجاد تغییرات رفتاری است.

اثرات زیست محیطی

استفاده از یک دستگاه تعمیر شده یا تعمیر شده به جای خرید یک دستگاه جدید، موجب صرفه جویی در منابع و کاهش وابستگی به منابع اولیه می شود. سامسونگ لوازم خانگی را با رتبه بندی محیطی بالا اجاره می دهد، بنابراین مشتریان در طول استفاده از دستگاه مصرف انرژی، آب و مواد شوینده خود را در مقایسه با مدل های سنتی کاهش می دهند.

تأثیر اجتماعی

سامسونگ لوازم خانگی پایدار را مقرون به صرفه می کند. در واقع، آنها مشاهده کرده اند که مشتریانی که قبلاً لباس های خود را با دست می شستند، اکنون می توانند از طریق ابتکار یک ماشین لباسشویی کم مصرف تهیه کنند. هزینه های تعمیر به طور خودکار در هزینه خدمات گنجانده می شود، که این امر آن را برای گروه های کم درآمد ایمن و قابل دسترسی می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =