نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه‌های خرابی و تعویض فوم رولر پرینتر سامسونگ

فوم رولر قطعه‌ای به صورت رول از جنس لاستیک یا نمد است. این قطعه در مقایسه با سایر قطعات کارتریج، تنها قطعه‌ای است که کمتر خراب می شود. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌بایست در زمان تعویض فوم رولر پرینتر به آن توجه کرد، کیفیت این قطعه است. اگر چه معمولاً تمام فوم رولرهای پرینتر، از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند اما باید توجه داشت که تکنولوژی ساخت و آلیاژ بکاررفته در فوم رولرهای مختلف متفاوت است.

بنابراین در زمان تعویض فوم رولر پرینتر سامسونگ باید تلاش کرد تا بهترین فوم رولر ممکن را تهیه و در دستگاه استفاده کرد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه می‌توانید به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر مراجعه نمایید. شایان ذکر است خدمات مرتبط با تعمیر این قطعه به صورت سرویس در محل نیز قابل دریافت است.

تعویض فوم رولر

فوم رولر پرینتر سامسونگ همچون سایر قطعات به کار رفته در این دستگاه، در صورت خرابی نشانه‌هایی را در روند چاپ ایجاد خواهد کرد. توجه به این نشانه‌ها کمک می‌کند تا کاربر از وجود اشکال در این قطعه مطمئن شده و جهت تعویض فوم رولر پرینتر سامسونگ اقدام کند. یکی از نشانه‌های خرابی فوم رولر آن است که سایه‌هایی در برگه‌های پرینت شده ایجاد شود. (وجود سایه بر روی برگ پرینت شده این به معنای آن است که درام به به دلیل خرابی فوم رولر، به خوبی ﭘاک نمی‌شود).

رولر اصولا طول عمری بالغ بر ٢۵٠٠٠ تا ٣۵٠٠٠ صفحه ﭘرینت را دارد و ﭘس از این مدت باید جایگزین شود. در ارتباط با فوم رولر بد نیست بدانید که اندازه طول فوم رولر ها اکثرا یکی است اما اندازه قطر آن ها بسته به اندازه درام همانطور که گفته شد متغیر بین ١٠ تا ١۵ است.

تمیز کردن فوم رولر

پیش از تعویض فوم رولر پرینتر سامسونگ توصیه می‌شود از تمیز بودن آن مطمئن شوید. چه بسا اشکالات پیش امده به دلیل کثیفی فوم رولر باشد و نیازی به تعویض این قطعه نباشد. برای تمیز کردن فوم رولر پرینتر سامسونگ می‌توانید از یک پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید. به علاوه محلول‌های مخصوصی نیز برای این کار وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. محلول تمیز کننده درام، فوم رولر و مگنت Ukras Drum, Foam and Magnetic Cleaner یکی از همین محلو‌ل‌هاست.

برای استفاده از این محلول کافی است مقداری از مایع را روی پارچه بدون پرز یا گاز ریخته و قطعات مورد نظر را تمیز کنید. قبل از تمیز کردن با محلول، مطمئن باشید که پودر تونری روی قطعات نباشد. بگذارید قطعات تمیز شده بخوبی خشک شوند و بعد استفاده کنید. مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ با ارائه ی سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه بصورت سرویس در منزل فعالیت می کند، در صورت بروز هرگونه اشکال مرتبط با تعویض فوم رولر پرینتر سامسونگ با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =