نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت یکی از خدمات جانبی است که در نمایندگی سامسونگ با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. البته تعویض گلس به طور کلی دو مفهوم جداگانه دارد که باید به آن اشاره کنیم. واژه گلس در اصطلاح عموم و در میان تعمیرکاران می تواند به دو منظور و هدف استفاده شود.

تعویض شیشه تبلت سامسونگ

گاهی شیشه رویی دستگاه شما در اثر ضربه می شکند، اما صفحه نمایش و تاچ آن سالم است و به خوبی کار می کنند، به این معنی که به غیر از شکستگی ظاهری مشکل دیگری در صفحه نمایش وجود ندارد. در چنین شرایطی تنها به تعویض گلس دارید و بهترین و عاقلانه ترین کار تعویض همین قطعه است. بدون اینکه به ال سی دی و تاچ اورجینال گوشی کاری داشته باشیم، با مراجعه به یک مرکز استاندارد تعویض گلس به راحتی این کار را انجام می دهیم.

تعویض محافظ تبلت سامسونگ

گاهی نیز تنها هدف ما از تعویض گلس، تعویض پوشش محافظتی دستگاه است که می تواند از جنس شیشه یا پلاستیک باشد. هر یک از انواع محافظ ها اعم از محافظPET ، محافظ TPU، محافظ  TG، ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر دستگاه شما را برابر خراش و چربی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

چگونگی تعویض گلس تبلت سامسونگ

ما به کمک دستگاه های بروز می توانیم تعویض گلس تبلت سامسونگ شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم. بدون نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ. در این صورت هزینه نهایی تقریبا برابر با نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود.

مزایای تعویض گلس به جای تعویض ال سی دی

در تعویض گلس تبلت سامسونگ، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی می ماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد همچون قبل خواهد بود. ضمن اینکه هزینه آن نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی می شود.

ریسک تعویض گلس

به دلیل نازکی اکثر ال سی دی ها، عملیات جداسازی گلس از ال سی دی، تمیز کردن ال سی دی از چسب UV و تعویض گلس تبلت سامسونگ بسیار حساس و ریسک پذیر است. در بعضی موارد ممکن است ال سی دی در حین جداسازی گلس دچار شکستگی یا ترک گردد که این مسئله کاملا اجتناب ناپذیر است. در نتیجه ریسک شکستن ال سی دی در تعویض گلس تبلت سامسونگ وجود دارد و پذیرش این ریسک به عهده مشتری است. در اکثر مدل ها احتمال سالم ماندن LCD بالای ۹۵ درصد است؛ هر چند برای بعضی مدل ها این احتمال کمتر است، زیرا ال سی دی بسیار شکننده ای دارند و احتمال سالم ماندن ال سی دی به حدود ۸۰ درصد می رسد.

فرایند تعویض گلس

به طور کلی فرآیند تعویض گلس تبلت سامسونگ را می توان به مراحل زیر تقسیم کرد؛

  • جداسازی ال سی دی از فریم
  • جدا سازی گلس از ال سی دی
  • جداسازی پلارایز و چسباندن پلارایز جدید
  • لمینت و حبابگیری
  • پرس کردن ال سی دی به فریم

تعمیرات تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =