دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055

نظر به درخواست های متعدد کاربران، مطلب امروز را به تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055 اختصاص داده ایم. کاربران زیادی این مدل از تلویزیون های سامسونگ را در اختیار دارند و برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر دارند. تلویزیون NU795055 از تلویزیون های هوشمند سامسونگ بوده و از نظر کاربری نیز برای کاربران معمولی گزینه بسیار مناسبی است. این تلویزیون از صفحه نمایش ۵۵ اینچی با کیفیت پخش ۴K برخوردار است.

دستگاه فوق در مجموع قادر به تولید ۲۰ وات صدا است اما پشتیبانی سیستم صوتی آن از فناوری های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود تا کاربر بتواند سایر ویدئوها و فایل های صوتی را که به این نوع فناوری مجهز هستند در تلویزیون اجرا کند. با وجود مشخصات خوب و ایده آل این تلویزیون، گاه ممکن است به دلایلی چون نوسان برق، تمیز کردن غیراصولی تلویزیون، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست، ایراداتی در تلویزیون به وجود آمده و آن را نیازمند تعمیرات تخصصی کند. این تعمیرات در واحدهای تخصصی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با فرآیندهای تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055 پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

قطعات قابل تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055

تلویزیون ها پیچیدگی هایی که در لپ تاپ ها و سیستم های کامپیوتری هستند را ندارند اما قطعات به کار رفته در آنها از جمله قطعات حساسی هستند که در صورت خرابی، فرآیند تعمیر را سخت و پیچیده می کنند. قطعاتی مانند پنل، مین برد، برد پاور، بک لایت، فلت، پردازنده و اسپیکر مهمترین اجزای تلویزیون هستند. هرگونه آسیب به این قطعات می تواند بخشی یا همه عملکرد دستگاه را چه در بخش تصویر و چه در بخش صدا با مشکل مواجه کند. بر همین اساس تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055 بیش از هر چیز به تعمیر قطعات آن اشاره دارد. این تعمیرات شامل موارد زیر است:

  • تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعمیر اسپیکر تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعویض اسپیکر تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ NU795055
  • تعمیر پورت های ورودی و خروجی تلویزیون NU795055
  • تعمیر مین‌برد تلویزیون سامسونگ NU795055

اصلی ترین برد تلویزیون، بردی است که با نام مین برد یا برد اصلی شناخته می شود. مین برد کاری را در تلویزیون انجام می دهد که مادربرد در لپ تاپ انجام می دهد. با وجود تفاوت هایی که مین برد با مادربرد دارد اما از نظر ماهیت باید گفت هر دو قطعه وظیفه دارند پردازش های خواسته شده را به قطعات دیگر منتقل کنند. در واقع مین برد همانند مادربرد وظیفه کنترل و مدیریت پردازش های سیستم را بر عهده دارد.

بنابراین اگر در فرآیند کار مین برد اختلالی به وجود آید، پردازش ها به درستی انجام نشده و در نتیجه کارکرد مناسب را از دستگاه مشاهده نخواهید کرد. این موضوع تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055 را به همراه خواهد داشت. مواردی که نشان می دهد مین برد دچار مشکل شده عبارتند از: خاموش و روشن شدن تلویزیون، استندبای شدن آن، قطع شدن صدا، قطع شدن تصویر تلویزیون و کار نکردن پورت های ورودی و خروجی. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ را مطالعه کنید.

تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ NU795055

یکی از مشکلاتی که در تلویزیون مشاهده می شود قطع و وصل شدن تصویر و یا قطع کلی تصویر در آن است. این مشکلات می تواند از خرابی فلت، پارگی آن و یا وجود اتصالی در آن نشأت گرفته باشد. فلت کابل انتقال دهنده تصویر از مین برد به صفحه نمایش است. عاملی که بیشترین تأثیر را بر خرابی فلت می گذارد، آب خوردگی تلویزیون می باشد.

آب با نفوذ در پین های فلت باعث اتصالی در آن شده و قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون یا نمایش نامناسب آن را به دنبال دارد. در تعمیر تلویزیون سامسونگ NU795055 اگر مشکل فلت تنها خرابی پین ها باشد امکان تعمیر آن وجود دارد. در غیر این صورت و در شرایطی که خود فلت آسیب دیده باشد تنها راه رفع مشکلات دستگاه، تعویض کابل فلت است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با کادری مجرب و متخصص در چندین شعبه فعال آماده ارائه خدمات و رفع مشکلات شما کاربران گرامی است. این مرکز ضمن برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر تلویزیون، آرشیو کاملی از قطعات اورجینال و فابریک در اختیار دارد. تمامی این موضوعات سبب ارائه خدماتی باکیفیت و مطلوب به مشتریان مراجعه کننده به این مرکز شده است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ۲۰ سال همراهی با هموطنان را در کارنامه خود دارد و به خوبی با تمامی نیازها و خواسته های آنان در این زمینه آشنایی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =