دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز نششتن ماشین ظرفشویی سامسونگ

از مشکلات رایج و شایعی که بعد از سال ها استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است با آن مواجه شوید تمیز شسته نشدن ظروف توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ است. البته این تمیز نشدن می تواند حالات مختلفی داشته باشد گاهی اوقات با باقی ماندن مواد شوینده و گاهی با ماندن باقی مانده غذاها بر روی ظروف روبرو می شوید البته در برخی مواقع هم ممکن است ظروف بعد از شسته شدن کدر و مات باشند. همه ما می دانیم که وابستگی به لوازم خانگی در حدی است که حتی یک روز هم نمی توانیم بدون ماشین ظرفشویی سر کنیم و به محض خراب شدن دستگاه برای تعمیرات آن به دنبال راه چاره هستیم.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که بسیار زیاد از آن استفاده می کنیم بنابراین در صورت خراب شدن به سرعت متوجه می شویم اما بهتر است در صورت خرابی مشکل را شناسایی نمایید تا برای حل کردن آن زمان زیادی صرف نشود البته لازم است تاکید کنیم در صورت نداشتن تخصص و دانش فنی دست به آچار نشوید زیرا ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد نمایید. گاهی اوقات علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی گرم نشدن آب می باشد شاید شما هم به این موضوع دقت کرده اید که بعد از پایان فرآیند شستشو با باز کردن درب دستگاه هوای گرم و حرارت از دستگاه خارج می شود همین طور با لمس کردن ظروف متوجه داغ بودن آن ها شده اید. اگر آب ماشین ظرفشویی گرم نشود نتیجه کار تمیز نشدن ظروف خواهد بود.

ظروفی که نباید در ماشین ظرفشویی شسته شود

همه ما می دانیم که ماشین ظرفشویی یک وسیله کاربردی است که در زمان صرفه جویی می کند اما همیشه هم این طور نیست و باید بدانید از ماشین ظرفشویی برای چه ظروفی استفاده کنید. گاهی اوقات ممکن است به دلیل عدم آگاهی و استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی به ظروف و دستگاه آسیب برسانید به همین دلیل لازم است قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید.

از قراردادن ظروف و قاشق های چوبی داخل ماشین ظرفشویی خودداری نمایید زیرا استفاده از مواد شوینده برای تمیز شدن ظروف سبب شکنندگی ظروف چوبی می شود زیرا مواد شوینده به دلیل قدرت پاک کنندگی داراری سختی و مقاومت بالایی هستند. از قراردادن قابلمه های نچسب و چدنی داخل ماشین ظرفشویی خودداری نمایید زیرا آب گرم و مواد شوینده به مرور زمان خاصیت این نوع قابلمه ها را از بین می برند و  دیگر مانند گذشته عمل نمی کند.

ظروف مسی را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید به مرور زمان سیاه می شود و خاصیت درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند زیرا آب گرم و مواد شوینده سبب خردگی بافت مس خواهد شد و بر روی سطح مس حفره هایی ایجاد می کند که دیگر قابلیت ترمیم هم نخواهد داشت. استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی نیاز به رعایت نکات بالا دارد اگر می خواهید سال ها بدون هیچ گونه مشکلی از دستگاه استفاده نمایید باید این موارد را رعایت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =