نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم روشنایی مناسب برای تلویزیون. ابتدا، ما روشنایی را تنظیم می کنیم. می بینید که اعداد از ۲ تا ۲۵ چشمک می زند. اگر صفحه نمایش فعلی شما واقعا تاریک است، ممکن است چیزی شبیه به ۲۲ و بالاتر را ببینید که چشمک می زند. به این کار بریدن گفته می شود، جایی که چیزی که باید نمایش داده شود در حال قطع شدن است. برعکس ممکن است همه آنها را چشمک زن ببینید. آنچه ما در اینجا می خواهیم انجام دهیم این است که به چیزی به نام سیاه مرجع دست پیدا کنیم. مشکی مرجع یک مجموعه استاندارد مورد توافق در صنعت تصویر است که در آن سطوح تاریکی در تنظیمات مرجع عالی قرار دارند. با ما همراه باشید.

تنظیم روشنایی مناسب برای تلویزیون

تنظیم کنتراست در تنظیم روشنایی مناسب برای تلویزیون

اکنون ما در انتهای دیگر کنتراست طیف تنظیم خواهیم کرد. درست مانند سیاه مرجع، سفید مرجع نیز وجود دارد که ما باید از آن آگاه باشیم. برای این کار، می‌خواهید کنتراست خود را طوری تنظیم کنید که فقط ۲۳۰-۲۳۴ روی صفحه چشمک بزند.

با این حال، نکته جالب توجه در اینجا وجود دارد. وقتی کنتراست را تنظیم می کنید، روشنایی را که قبلا تنظیم کرده اید تغییر می دهد. به عبارت دیگر، شما باید به عقب برگردید، دوباره تنظیم کنید، سپس دوباره به کنتراست برگردید تا مطمئن شوید که آن را نیز بررسی کنید.

تنظیم رنگ و تصاویر

بعد، ما رنگ را تنظیم می کنیم. رنگ میزان اشباع یا شدت رنگ های روی صفحه است. نسبتاً معمول است که این مقدار واقعاً بالا تنظیم شود، بنابراین این چیزی است که ما در حال حاضر می خواهیم آن را برطرف کنیم. دو راه برای انجام این مرحله وجود دارد.

اولین مورد مربوط به فیلتر آبی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. صادقانه بگویم، این روش توصیه شده برای انجام آن است. از نظر استفاده از آن، خوشبختانه بسیار ساده است.

در حالی که به فیلتر آبی نگاه می کنید، تنظیم رنگ و تنظیم رنگ را تنظیم کنید تا کادرهای چشمک زن روی صفحه از نظر روشنایی با یکدیگر مطابقت داشته باشند. اگر این کار را به درستی انجام دهید، جعبه های رنگی یکسان به نظر می رسند و جعبه های رنگی یکسان به نظر می رسند. راه دیگر از نظر بصری بدون یکی است.

توجه داشته باشید که این دقیق ترین راه برای انجام آن نخواهد بود، اما همچنان بدون در نظر گرفتن تصویر بسیار بهتری را به همراه خواهد داشت. اما با مستطیل های چشمک زن، می خواهید تنظیمات رنگ و رنگ را تا زمانی تنظیم کنید که همه آنها با یک مقدار مشابه چشمک بزنند.

تنظیم وضوح در تنظیم روشنایی مناسب برای تلویزیون

همانطور که قبلاً اشاره کردم، وضوح تصویر، دقت تصویر است و اغلب به طور پیش فرض بسیار بالا تنظیم می شود. با این حال ما این را نمی خواهیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که آن را به حالت قبل تنظیم کنیم، سپس درست در نقطه ای که تصویر دوباره عادی به نظر می رسد، آن را پایین بیاوریم. البته این موضوع ذهنی خواهد بود، اما وقتی به آن رسیدید آن نقطه را خواهید فهمید.

پیشنهاد مطالعه: پیکسل های مرده در تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =