نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حرکت ماشین لباسشویی هنگام چرخش / هنگامی که ماشین لباسشویی سامسونگ کار خود را انجام می دهد، حرکت زیادی ایجاد می کند. با این حال، تمام آن حرکت باید به درام چرخان داخل محدود شود و نه بقیه دستگاه. پس چرا برخی از ماشین های لباسشویی سامسونگ در طول چرخه چرخش از محل خود دور می شوند یا “راه می روند”؟ در اینجا، ما می خواهیم عمیق تر به این موضوع بپردازیم که چرا ماشین لباسشویی سامسونگ هنگام چرخش حرکت می کند. خواهید دید که چرا این چیز بدی است و چه کاری می توانید انجام دهید تا از بروز آن برای ماشین لباسشویی سامسونگ خود در خانه جلوگیری کنید.

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ حرکت می کند و می لرزد؟

یک ماشین لباسشویی سامسونگ با چرخاندن درام خود کار می کند تا لباس های شسته شده را داخل آن بچرخاند. این بیشتر در طول چرخه چرخش اتفاق می افتد، زمانی که درام با دورهای بسیار بالا (یا چرخش در دقیقه) می چرخد ​​تا تمام رطوبت از پارچه خارج شود و فرآیند شستشو پایان یابد.

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مدرن به خوبی طراحی شده‌اند تا تمام نیروی گریز از مرکز ایجاد شده توسط چرخش با سرعت بالا را در خود داشته باشند. به لطف قطعاتی مانند کمک فنرها و میله های تعلیق، تمام این حرکت در داخل درام وجود دارد تا بقیه دستگاه حرکت نکند.

با این حال، اگر دستگاه به درستی تنظیم نشده باشد یا آن قطعات ضربه گیر فرسوده شده باشند، وان چرخان باعث می شود کل ماشین لباسشویی سامسونگ حرکت کند و بیش از حد تکان بخورد.

حرکت ماشین لباسشویی هنگام چرخش

چه اتفاقی می افتد وقتی ماشین لباسشویی سامسونگ در هنگام چرخش بیش از حد حرکت می کند؟

ماشین لباسشویی سامسونگ که بیش از حد حرکت می کند مشکلی است که باید برطرف شود. برای شروع، برای کاربران بسیار آزاردهنده است که مجبور شوند مکرراً دستگاه را به عقب برگردانند زیرا مرتباً از جای خود دور می شود.

علاوه بر این، زمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ نمی تواند ثابت بماند، فرآیند کلی شستشو بسیار کمتر کارآمد می شود. پایداری بسیار مهم است تا بتوان لباس ها را به اندازه کافی تکان داد تا کثیفی ها را از بین ببرند، و به طوری که آب بتواند به طور موثر به داخل جریان یابد و از آن خارج شود.

در موارد شدیدتر، واشر که در هنگام چرخش بیش از حد حرکت می کند نیز می تواند آسیب ببیند. به عنوان مثال، طبلی که بیش از حد تکان می‌خورد می‌تواند به سایر قسمت‌های داخل ماشین لباسشویی سامسونگ برخورد کند.

چگونه می توانم از حرکت واشر در چرخه چرخش جلوگیری کنم؟

برای جلوگیری از حرکت ماشین لباسشویی سامسونگ در چرخه چرخش، سه قسمت وجود دارد که می توانید عیب یابی کنید.

در ابتدا، باید مطمئن شوید که دستگاه به درستی راه اندازی شده است و آن را به درستی کار می کنید. اگر به تازگی یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید خریداری کرده اید، این امر به ویژه مهم است.

سپس باید قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ را که قرار است جلوی جابجایی بیش از حد را بگیرند را نیز عیب یابی کنید. ماشین های قدیمی که بیش از حد حرکت می کنند احتمالاً در این زمینه مشکل دارند.

در نهایت، می‌توانید لوازم جانبی پس از فروش را نیز خریداری کنید که برای جلوگیری از حرکت ماشین‌های لباسشویی سامسونگ طراحی شده‌اند، چه قدیمی و چه جدید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از آن مناطق بیندازیم.

مطلب پیشنهادی: چرخه ماشین لباسشویی سامسونگ شروع نمی شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =