نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلیل خاموش بودن مکرر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

به طور پیش فرض، برخی از دستگاه های HDMI برای روشن شدن تلویزیون هنگام روشن شدن تنظیم شده اند. این ویژگی Anynet + است که با نام HDMI-CEC نیز شناخته می شود و به شما امکان می دهد هر دو دستگاه را از راه دور تلویزیون کنترل کنید. اگر می خواهید دستگاه های خود را جداگانه روشن کنید، می توانید Anynet + را با رفتن به تنظیمات> عمومی> مدیر دستگاه خارجی خاموش کنید.

رفع مشکل خاموش و روشن مداوم

با این حال، اگر تلویزیون شما به طور مداوم خاموش و روشن است، برای رفع آن این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. تلویزیون را از پریز دیوار یا محافظ برق خارج کرده و به مدت ۳۰ ثانیه از برق بکشید.
  2. سیم برق را بررسی کنید تا ببینید آیا آسیب دیدنی وجود دارد یا خیر. اگر به نظر می رسد سیم برق خراب است، آن را تعویض کنید.
  3. سیم برق تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید. اگر از محافظ برق استفاده می کنید فعلاً دور بزنید.
  4. اگر مشکل همچنان وجود دارد، سعی کنید نرم افزار را به روز کنید.
  5. با رفتن به Settings> General> Network> Expert Settings> Power On with Mobile، گزینه Power On with Mobile را غیرفعال کنید و سپس تنظیم را خاموش کنید،

سوسو زدن تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

برای اینکه بدانید چرا ممکن است تلویزیون شما سوسو بزند باید همه مواردی را که به آن متصل است بررسی کنید. اگر سوسو زدن فقط در رابطه با یک منبع واحد مانند DVD player، جعبه کابل یا کنسول بازی ویدیویی رخ دهد، ممکن است تلویزیون شما اصلاً مشکلی نداشته باشد. در عوض منبع احتمالاً مشکل است. سعی کنید به کانال های مختلف مراجعه کرده و دستگاه ها را از تلویزیون جدا کنید تا ببینید آیا سوسو زدن از یکی از دستگاه ها است یا خود تلویزیون.

مشکلات برق نیز می تواند دلیل سوسو زدن تلویزیون شما باشد. این اتفاق می افتد اگر منبع تغذیه تلویزیون قطع شود (مانند طوفان). اگر سوسو زدن به طور مداوم اتفاق می افتد، خواه منبعی از ویدئو به تلویزیون متصل باشد یا نه، احتمالاً منبع تغذیه باعث بروز این مشکل شده است. برای رفع مشکل، چرخه برق را در تلویزیون انجام دهید:

  1. تلویزیون را از هرگونه منبع تغذیه جدا کنید.
  2. دکمه روشن / خاموش را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.
  3. بگذارید تلویزیون چند دقیقه بماند، سپس دوباره به برق وصل کنید.

اگر برق دوچرخه سواری مشکل را حل نمی کند، ممکن است در لامپ، نور پس زمینه یا LED در تلویزیون مشکل وجود داشته باشد.

سامسونگ تلویزیون سوسو زدن به یاد می آورد

اگر تلویزیون سامسونگ شما به صورت پراکنده سوسو می زند یا کم نور می شود، ممکن است لازم باشد برخی از ویژگی های بهره وری انرژی را غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن صرفه جویی در مصرف انرژی، به تنظیمات> سیستم> راه حل محیط زیست> صرفه جویی در انرژی بروید. برای غیرفعال کردن سنسور اکو به تنظیمات> سیستم> راه حل اکو> سنسور اکو بروید.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، اقدام جدی وجود دارد که می توانید جواب دهید، اگرچه همیشه توصیه نمی شود. قطع اتصال بلوز روی منبع تغذیه به نام JP852 به حل مشکل لرزش صفحه در برخی از مدل های تلویزیون Samsung LN46C630 کمک کرده است. با این حال، توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است ضمانت نامه را باطل کند.

اگر مشکلی برای پذیرفتن خطر ندارید، در اینجا نحوه انجام مراحل زیر آورده شده است:

  1. با استفاده از پیچ گوشتی فیلیپس درب پشت تلویزیون را بردارید.
  2. منبع تغذیه را پیدا کنید. جایی است که سیمهای برق متصل می شوند.
  3. بلوز JP852 را پیدا کنید که در منبع تغذیه در گوشه بالا سمت چپ، دقیقاً زیر ۴۶ نوشته شده روی صفحه قرار دارد.
  4. بلوز JP852 را برش دهید. آن را از وسط ببرید و سیم را جدا کنید تا لمس نشود. پس از اتمام پرونده را دوباره در تلویزیون قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =