نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه دلایلی منجر به خاموش شدن ناگهانی تبلت میشود ؟

خاموش شدن ناگهانی تبلت از آن دست مشکلاتی ست که تا به حال بسیاری از کاربران آن را تجربه کرده اند. این مشکل بنا به دلایل مختلفی رخ میدهد و ناراحتی های بسیاری را در پی خواهد داشت. بسیاری از کاربران در هنگام سیاه شدن خود به خودی صفحه ی تبلت شان از این میترسند که دستگاه سوخته باشد و دیگر قابل استفاده نباشد. اما علت بروز این مشکل چیست ؟ آیا امکان تعمیر و رفع اختلالاتی که منجر به خاموش شدن خود به خود تبلت میشوند، وجود دارد ؟ چنانچه شما هم با چنین ناکارآمدی ای روبرو شده اید، ما این اطمینان را به شما میدهیم تا ضمن مطالعه ی این بخش ، بسیاری از نگرانی های پیش آمده در این خصوص مرتفع خواهد شد. با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

نداشتن شارژ کافی برای روشن ماندن

مهم ترین دلیلی که میتواند روشن نشدن تبلت یا هر گجت دیگری را به دنبال داشته باشد، شارژ نداشتن باتری است. بسیاری از مواقع ممکن است کاربر متوجه نباشد که شارژ تبلت خود به سرعت خالی شده است. این اتفاق زمانی رخ میدهد که چندین اپلیکیشن به طور همزمان در تبلت به فعالیت بپردازند. در مجموعه توصیه میشود پس از خاموش شدن ناگهانی تبلت خود ، در ابتدا آن را به شارژ متصل کنید تا از این بابت اطمینان کافی کسب نمایید.

هنگ کردن تبلت

از دیگر مشکلاتی که میتواند خاموش شدن ناگهانی تبلت را به دنبال داشته باشد، هنگ کردن یا فریز شدن تبلت است. در این مواقع لازم است دکمه ی پاور را به مدت چند ثانیه نگه داریم و منتظر بمانیم دستگاه روشن شود. در صورتی که مشکل همچنان به قوت خود باقی ماند، لازم است برای رفع آن از یک کارشناس زبده در یک نمایندگی معتبر کمک بگیرید.

خرابی دکمه ی پاور تبلت

یکی از اختلالات نسبتا غیر متداول که در برخی از تبلت ها منجر به خاموش شدن ناگهانی تبلت میشود، خرابی دکمه ی پاور است. گاهی این دکمه در دستگاه گیر میکند. در چنین صورتی لازم است مشکل دکمه ی پاور را با تکان دادن حل کنید و مجددا اقدام به روشن نمودن تبلت خود نمایید.

خرابی شارژر تبلت

گاهی ممکن است خرابی شارژر کاربر را به اشتباه بیندازد و باعث خاموش شدن ناگهانی تبلت شود. در این مواقع کاربر به اشتباه فکر میکند تبلت خود را شارژ نموده  اما خرابی و اختلال در شارژر مانع این امر شده است.

خرابی باتری تبلت

از محتمل ترین دلایلی که میتواند به خاموشی ناگهانی تبلت منجر شود، خرابی باتری است. باتری های لیتیوم یونی قرار گرفته در این تجهیزات، پس از مدتی از کارایی شان کاسته میشود و یکی از مهم ترین نشانه های این ناکارآمدی ، خالی شدن سریع شارژ باتری است. چنانچه شما هم با چنین مشکلی مواجه شده اید، لازم است بدانید که تنها راه بازگردانی سلامت دستگاه تان ، تعویض باتری با نمونه ای اورجینال و با کیفیت است. در صورتی که با تعویض باتری مشکل همچنان ادامه داشت، لازم است کارشناسان نمایندگی تعمیر تبلت را در جریان امر قرار دهید.

نمایندگی تعمیرات تبلت چه ویژگی هایی دارد ؟

نمایندگی تعمیرات تبلت از معتبرترین و بزرگ ترین مراکزی ست که به ارائه ی خدمات و سرویس های پشتیبانی و تعمیر میپردازد. این دپارتمان تخصصی از واحدها و کارگاه های مجزایی تشکیل شده است که هر کدامشان به ارائه ی سرویس جداگانه ای میپردازند. کارشناسان و متخصصان مشغول در این نمایندگی از بین زبده ترین و قوی ترین نیروهای شاغل در سطح کشور گزینش شده اند. به طوری که میتوان ادعا نمود این مجموعه در حال حاضر یکی از کارکشته ترین تیم های تعمیر را در دارد.

خدمات و سرویس های عیب یابی و تعمیر این نمایندگی شامل کلیه ی تبلت های موجود در بازار است و به برند و مدل خاصی محدود نمیشود. از ویژگی های مهم نمایندگی تعمیر تبلت میتوان به ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر کتبی اشاره نمود. مرکز تعمیرات تبلت هم اکنون در شعب مختلفی در سطح کشور به فعالیت میپردازد که اطلاعات آن ها به طور کامل در همین وبسایت قرار داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =