نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه دستگاه Android خود را مجبور به خاموش شدن کنیم

اگر تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید شما دارای باتری قابل جابجایی است، خوش شانس هستید زیرا این ساده ترین راه برای مجبور کردن به خاموش شدن آن است – باتری را بیرون بیاورید. سپس دوباره آن را وارد کرده و تلفن خود را به حالت عادی راه اندازی کنید. اگر باتری قابل جابجایی ندارید، به خواندن ادامه دهید.

در اکثر دستگاه های Android (تلفن ها و رایانه های لوحی)، می توانید با فشار دادن دکمه روشن / خاموش و همزمان فشار دادن دکمه کاهش صدا، دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید. آنها را نگه دارید تا تلفن خالی شود (در نهایت خاموش می شود) و سپس دوباره بوت می شود (شروع می شود). پس از شروع عادی، اگر می خواهید آن را خاموش کرده و خاموش نگه دارید، سعی کنید دکمه روشن / خاموش را به تنهایی نگه دارید.

خاموش کردن گوشی به صورت تخصصی

در چند تلفن اندرویدی، باید دکمه روشن / خاموش و هر دو دکمه صدا (دکمه های بالا و پایین صدا) را نگه دارید.

اگر هیچ یک از مراحل بالا برای شما کار نمی کند، از Google دیدن کنید و مدل تلفن خود و سپس کلمه (manual) را جستجو کنید تا یک نسخه دیجیتالی از دفترچه راهنمای تلفن تلفن های خود را پیدا کنید، یا مدل خاص تلفن خود را با عبارت جستجو کنید. (خاموش کردن قدرت) اگر برای تعیین مدل دقیق تلفن خود به کمک نیاز دارید، این ۳ مرحله سریع را دنبال کنید:

  1. اگر می توانید تلفن خود را به طور کلی کار کنید، روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید.

  1. بخش About device را پیدا کرده و انتخاب کنید.

  1. حالا قسمت Model number را پیدا کنید.

  • هنگام اجرای یک جستجو که شامل کلمه (یا عبارت) (دستی) یا (راه اندازی مجدد) است، از شماره دقیق مدل (حروف، خط تیره و همه) استفاده کنید.

اگر دستگاه شما کاملاً یخ زده است و نمی توانید شماره دقیق مدل را بفهمید، نام دستگاه را جستجو کنید (به عنوان مثال، (Samsung Galaxy S4 force restart) (که اتفاقا (پیش فرض) را نگه دارید Power و Volume Down به طور همزمان).

مراحل امتحان هنگامی که Android در حلقه راه اندازی مجدد گیر کرده است

من به عنوان یک کاربر مشتاق اندروید چندین حلقه راه اندازی مجدد را تجربه کردم. گیر افتادن اندروید در حلقه راه اندازی مجدد می تواند دلایل زیادی داشته باشد. امیدوارم این آموزش شما را برطرف کند. به نظر می رسد این مراحل دقیق بیشتر اوقات مشکل را برای من حل می کند.

  1. Case را بردارید

اگر قاب گوشی دارید، آن را بردارید. با این کار هیچ دکمه یا حسگری مانع عملکرد گوشی نمی شود.

  1. به منبع برق دیواری وصل کنید

اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما دارای قدرت کافی است. آن را به پریز دیواری وصل کنید. ممکن است لازم باشد قبل از انجام مرحله بعدی چند دقیقه به برق متصل شوید.

  1. Force Fresh Restart

دکمه های (Power) و (Volume Down) را فشار داده و نگه دارید. این کار را حدود ۲۰ ثانیه یا تا زمانی که دستگاه دوباره راه اندازی شود انجام دهید. این اغلب حافظه را پاک می کند و باعث می شود دستگاه به طور عادی راه اندازی شود.

  1. Safe Mode را امتحان کنید

منتظر بمانید تا نام سازنده هنگام بوت شدن روی صفحه ظاهر شود، سپس (کاهش صدا) را فشار داده و نگه دارید. این باید دستگاه را در “حالت ایمن” قرار دهد. اگر دستگاه با موفقیت در حالت ایمن شروع به کار کرد، ممکن است مجبور شوید برنامه های مشکل ساز را حذف نصب کرده یا تنظیماتی را که ممکن است باعث این مشکل شده باشد لغو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =