نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خدمات پس از فروش برای مشتریان وفادار

آیا عصر اطلاعات برای خریدار مطلوب است، زیرا آنها می توانند اطلاعات محصول را به راحتی از اینترنت به دست آورند. این امر مقایسه مارک ها را بسیار ساده تر می کند و میزان تمایز مشتریان شما بین کالاهای فردی را کاهش می دهد. کالاهای برخی از طاقچه ها، مانند لوازم الکترونیکی، ممکن است از نظر کیفیت، قیمت یا ویژگی های آنها تفاوت چندانی نداشته باشند، زیرا آنها اهداف مشابهی را دنبال می کنند.

کسب وفاداری مشتری همیشه یک دستاورد کلیدی برای یک کسب و کار است، زیرا بیشتر درآمد حاصل از مشاغل تکراری است. علاوه بر این، حفظ روابطی که با مشتریان وفادار خود ایجاد کرده اید ۵ برابر کمتر از تلاش برای جذب مشتریان جدید هزینه دارد.

از آنجایی که پیدا کردن تفاوت از نظر قیمت و کیفیت بالا دشوارتر می شود، تجربه مشتریان هنگام تصمیم گیری خریداران به عامل مهمی تبدیل می شود.

خدمات پس از فروش یکی از بهترین و قوی ترین روش ها برای به حداکثر رساندن تجربه خرید مشتری است. این امر در مورد هر شرکتی که مایل به خرید مجدد خریداران است، صادق است، به ویژه برای تولیدکنندگان کالاهای بادوام که مایلند بالاتر از رقبای خود باقی بمانند. به طور خاص در این صنعت، انتظار می رود که محصولات برای مدت طولانی دوام بیاورند و عملکرد خوبی داشته باشند. خدمات پس از فروش بخش مهمی از وقف شما به مشتری است و شرکت شما را قابل اعتماد می کند.

در اینجا چند ایده وجود دارد که برای افزایش خدمات پس از فروش باید در نظر بگیرید:

  1. از خدمات ارسال رایگان استفاده کنید

پیاده سازی خدمات حمل و نقل رایگان نه تنها فروش فروشگاه آنلاین شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند به شما در دیده شدن بیشتر در سایت های تجارت الکترونیک کمک کند. به عنوان مثال، eBay دارای الگوریتمی است که اولویت را به فروشندگانی می دهد که ارسال رایگان خدمات خود را در نتایج جستجوی خود قرار می دهند.

با این حال، ارسال رایگان برای شما هزینه ای دارد. با در نظر گرفتن میزان نیروی کار، حمل و نقل و سایر هزینه ها ممکن است شما را از حداکثر استفاده از معامله باز دارد. شما همچنین باید زحمت مدیریت یک سیستم حمل و نقل رایگان را در نظر بگیرید.

گذشته از نکات منفی، این هنوز هم برای هر مشاغل ایده خوبی است، زیرا راحتی مشتری را به شما ارائه می دهد. این می تواند منجر به ارجاع بیشتر و خریداران مکرر شود. اگر از نظر سرمایه یا کارمند کمبود دارید، همه در موقعیت پیروز می شوند و تنها حمل و نقل رایگان شما را با حداقل خرید مورد نیاز اقلام پرفروش شما ترکیب می کنند.

  1. ارائه گارانتی

هنگام خرید کالاهای بادوام، مصرف کنندگان حساس هستند. ناراحت کننده است وقتی پول نقد به سختی به دست آمده برای چیزی هدر می رود که ظرف چند هفته خراب می شود.

ضمانت فقط یک ضمانت یا وعده است که خطر احتمالی مشتری شما را کاهش می دهد، و شهرت شما و یک نام تجاری معتبر و قابل اعتماد را افزایش می دهد. بیان اینکه شما دارای ضمانت یا گارانتی هستید نشان می دهد که به محصولات خود، کیفیت آنها و در شرایط مطلوب اطمینان دارید.

در سال ۲۰۰۲، توشیبا استراتژی الکترونیکی پس از فروش خود را اجرا کرد که در آن به مشتریان ضمانت نامه طولانی مدت با توجه به مشخصات آنها ارائه می شد، که این دو نفر هنگام ورود به رایانه های تازه خریداری شده، آن را تکمیل می کردند. این امر منجر به افزایش ۳۷ درصدی فروش و افزایش ۴ درصدی قیمت در ماه اول اجرا شد.

هرچند باید به خاطر داشته باشید ؛ برای حفظ منافع خود باید زمینه را در نظر بگیرید. اگر مشتری به طور کلی مسئول خسارت هایی است که یک محصول خاص متحمل شده است و او درخواست جایگزینی می کند، منصفانه است که شما تصمیم به رد کردن و ارائه راه حل اقتصادی برای مشکل او، مانند خدمات تعمیر، بگیرید.

  1. بازخورد آنها را دریافت کنید

بازخورد مشتری بسیار مهم است و مردم وقتی کسی به آنها گوش می دهد آن را دوست دارند. حتی بهتر است زمانی که یک برند با لمس انسانی بتواند با آنها تماس بگیرد.

به سادگی با درخواست آن می توانید بازخورد دریافت کنید. پر کردن فرم در هنگام خرید آنها به شما این امکان را می دهد که بعداً دوباره از طریق ایمیل، تلفن یا برنامه های تلفن همراه با آنها تماس بگیرید. از آنها بخواهید که در ازای مشوق هایی مانند کوپن های تخفیف، نظرسنجی ها را تکمیل کنند. این برای همه برنده است زیرا اطلاعات مورد نظر خود را بدست می آورید، در حالی که فروش را انجام می دهید و مشتری شما پول خود را با قیمت بسیار کمتر دریافت می کند.

از آنجا که انجام این کار از رقبای شما دشوارتر می شود، تجربیات مشتری به عاملی بزرگتر در کنترل شما بر انتخاب خرید مصرف کننده تبدیل می شود. رابطه برندها با مشتریان پس از فروش پایان نمی یابد. این فقط شروع است خدمات پس از فروش زمانی راه حل است که فرصت ایجاد رابطه با مشتری فراهم شود-به آنها نشان دهید که به عنوان یک انسان از آنها مراقبت می کنید، برخلاف منابع درآمدی و به سرعت خواهید دید که وفاداری آنها چقدر آسان است. به

  1. یک کانال آنلاین و آفلاین برای خدمات مشتری خود ارائه دهید

اگر مکانهای آنلاین و آفلاین دارید که مشتریان می توانند از طریق آنها با شما تماس بگیرند، این راهی عالی برای تقویت خدمات پس از فروش شما است. مشتریان شما س questionsالاتی خواهند داشت، بنابراین سهولت دسترسی به راه حل ها همیشه باعث می شود آنها احساس بهتری نسبت به موقعیت داشته باشند. این به شما کمک می کند تا موقعیت مارک بهتری را بدست آورید، زیرا بسیاری از مردم دوست دارند تجربه خود را از طریق ارتباط رودررو، شبکه های اجتماعی یا تلفن همراه به همسالان خود منتقل کنند.

برای جلوگیری از غرق شدن نمایندگان مراقبت از مشتری، ابزارهای دیگری مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی یا وب سایتی را که دارای بخش های متداول است، پیاده سازی کنید. چت زنده همچنین یک راه عالی برای پاسخگویی به سوالات یا نگرانی های ورودی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =