نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کدهای خطای ماشین لباسشویی

خرابی ماشین لباسشویی. استفاده از ماشین لباسشویی اتوماتیک برای سهولت لباسشویی بسیار راحت است. اما، کدهای خطایی که روی صفحه شما ظاهر می شود ممکن است ناامید کننده باشد. اگر ماشین لباسشویی Indesit دارید، کدهای خطای آنها را از اینجا بررسی کنید:

خرابی ماشین لباسشویی Indesit و عیب یابی

این کدهای خطا نشان می دهد که واشرهای شما مشکلی دارند که باید آنها را برطرف کنید. با این حال، اگر معنای این کدهای خطا را ندانید، می تواند یک کار سخت باشد.

در اینجا رایج ترین کدهای خطای ماشین لباسشویی سامسونگ آورده شده است.

۱. E1 یا ۴E

این خطای ورودی در ماشین لباسشویی را نشان می دهد، که نشان می دهد دستگاه با پر شدن آب مشکل دارد.

بنابراین، اولین چیزی که باید بررسی شود این است که یک شلنگ مسدود شده، پیچ خورده یا گیر افتاده باشد. پس از آن، شیرهای ورودی دستگاه را بررسی کنید.

خطاهای ماشین لباسشویی

۲. E2 یا ۵E

اگر دستگاه شما کدهای خطای E2 یا ۵E را نمایش دهد، این خطای خروجی است. این نشان می دهد که دستگاه نمی تواند به درستی خالی شود.

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که فیلتر را از نظر رسوب احتمالی که در داخل آن گیر کرده است، بررسی کنید.

۳. DE

اگر دستگاه DE را نمایش دهد این خطای درب است. این نشان می دهد که درب نمی تواند به درستی بسته شود. بررسی کنید که آیا در به درستی بسته شده است و اگر مشکل همچنان ادامه داشت، باید قفل درب را خود بررسی کنید.

خطای ۴. E7

کد خطای E7 مربوط به کلید فشار است. بنابراین، به دنبال هرگونه گرفتگی یا ترک در لوله و نحوه اتصال آن به سوئیچ فشار باشید. کلید فشار را نیز بررسی کنید.

خطای ۵. EB یا BE در مدار کنترل موتور

در صورت مشاهده این کد خطا در صفحه نمایش، خطای مدار کنترل موتور است. این معمولاً به دلیل مشکل در برد کنترل است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به موتور و اتصالات آن نگاه کنید.

خطای ۶. HE1 یا CE نشانه چیست؟

این در مورد گرمای بیش از حد است، که نشان می دهد سنسور دما قرائت دقیقی ایجاد نمی کند، یا برد کنترل به درستی کار نمی کند. این باعث می شود دستگاه دائماً داغ شود.

۷. E4 یا UE

این کد خطا نامتعادل است. این نشان می دهد که دستگاه در یک چرخه نتوانسته بار را متعادل کند. بنابراین، قبل از اینکه درام را در یک چرخه چرخش شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که بارهای مشابه وزن دارند. در غیر این صورت، چرخش متوقف می شود.

عمر ماشین لباسشویی سامسونگ

به طور متوسط ​​، یک واشر سامسونگ می تواند حدود ۱۰ سال کار کند. پس از آن، واشرها شروع به خرابی می کنند و به طور بالقوه هزینه تعمیر بالایی را به دنبال دارند. با این حال، طول عمر ماشین لباسشویی شما بیشتر با نحوه نگهداری آن تعیین می شود.

نحوه ریست ماشین لباسشویی

برخی از مدلها دارای دکمه تنظیم مجدد روی دستگاه هستند. با این حال، اگر مدل شما آن را ندارد، می توانید ماشین لباسشویی خود را حداقل به مدت ۵ دقیقه از برق جدا کنید. پس از آن، دوباره آن را روشن کنید. دستگاه ریست می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =