نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا در تلویزیون سامسونگ Smart Hub خراب است؟

تلویزیون سامسونگ از Smart Hub به عنوان سیستم اصلی منوی خود استفاده می کند. همه برنامه ها و تنظیمات را در خود نگه می دارد.

مواردی وجود دارد که برنامه ها از Smart Hub ناپدید می شوند. با وجود پیمایش در همه جا، نمی توانید برنامه را پیدا کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاد، در اینجا نحوه حل مشکل وجود دارد.

برگرداندن تلویزیون به تنظیمات اصلی

ابتدا می توانید تلویزیون را به تنظیمات اصلی خود برگردانید.

  • کلید Smart Hub را روی کنترل از راه دور فشار دهید. (برای کنترل از راه دور قدیمی، باید دکمه منو یا صفحه اصلی را فشار دهید.)
  • پس از بارگیری Smart Hub، کلیدهای زیر را فشار دهید: سریع جلو، ۲، ۸، ۹ و عقب بروید.
  • مکان دیگری را در لیست تنظیمات انتخاب کنید، سپس شرایط و ضوابط را بپذیرید.
  • Smart Hub به روزرسانی و بازنشانی می شود.
  • سپس مراحل را تکرار کنید و به مکان خود برگردید.

اگر هنوز مشکلی وجود ندارد، باید تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

  • در تنظیمات پشتیبانی می توانید به عملکردهای تنظیم مجدد کارخانه در منوی Self-Diagnostics دسترسی پیدا کنید. در پایین قرار خواهد گرفت.
  • از شما خواسته می شود پین امنیتی خود را وارد کنید که به طور پیش فرض ۰۰۰۰ است.
  • اقدامات خود را تأیید کنید، و تلویزیون شما از کارخانه به حالت قبلی خود باز می گردد.

تلویزیون سامسونگ به Wi-Fi متصل نمی شود

بسیاری از تلویزیون های هوشمند با اتصال به Wi-Fi مواجه می شوند. و این ناامیدکننده است که این اتفاق می افتد زیرا هدف تلویزیون هوشمند را شکست می دهد: آوردن محتوا از اینترنت در هر زمان که بخواهید.

اگرچه اتصال اترنت می تواند اتصال پایدارتری را ایجاد کند، اما برای برخی از افراد غیرمجاز است، به ویژه برای خانه هایی که روتر از اتاق تلویزیون خیلی دور است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا سایر دستگاه های شما می توانند به شبکه متصل شوند.

  • اگر سایر دستگاه ها می توانند به اینترنت متصل شوند، قطع اتصال یکی از دستگاه های استفاده نشده را بررسی کرده و بررسی کنید آیا تلویزیون شما قادر به اتصال است. اگر تلویزیون شما متصل شود، به این معنی است که شبکه Wi-Fi شما متراکم است.
  • در غیر این صورت، تلویزیون و روتر Wi-Fi را دوباره راه اندازی کنید و قبل از روشن کردن دستگاه دیگر، اجازه دهید هر دستگاه راه اندازی مجدد شود. پس از راه اندازی مجدد هر دستگاه، دوباره به شبکه متصل شوید.
  • اگر تلویزیون به شبکه Wi-Fi شما متصل نشود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که باید با پشتیبانی مشتری سامسونگ آن را برطرف کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرابی Smart Hub تلویزیون»

  1. سلام
    در تلوزیون سامسونگ من در اسمارت هاب
    فقط یک برنامه بنام وب بروورز هست و بقیه ناپدید شدند
    همون یک برنامه هم کار نمیکنه و بعد سرچ میزنه سرور یافت نشد
    اینترنت وصله، همه شرایط هم انجام شده، چه کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =