نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت/ شاید در یک روزی کاری که پشت لپ‌تاپ خود می‌نشینید تا کار‌های خود را شروع کنید، هنگامی که احتمالا اندکی هم عجله دارید و می‌خواهید کارتان زودتر پیش برود متوجه می‌شوید که مثل هر روز لپ‌تاپ شما با چند کلیک به اینترنت وصل نمی‌شود. حال این سوال پیش می‌آید که چرا بعضی اوقات لپ‌تاپ سامسونگ شما به اینترنت وصل نمی‌شود. برای اینکه از علت آگاه شوید لازم است که چندین مورد را چک کنید که بدانید علت دقیقا چیست؟ در ادامه به بررسی سلسله مراتبی از مواردی که می‌توانید چک کنید اشاره می‌کنیم، تا به شما در فرایند وصل شدن لپ‌تاپ‌تان به اینترنت کمک کرده باشیم.

علت عدم اتصال لپ‌تاپ سامسونگ به اینترنت چیست؟

اگر تنها مشکل شما وصل نشدن لپ‌تاپ‌تان به اینترنت مودم است باید تنظیمات و بررسی‌های لازم را روی خود لپ‌تاپ انجام دهید، چرا که وصل شدن دیگر دستگاه‌ها به اینترنت مودم نشان از آن دارد که شبکه اینترنت شما دچار مشکل نیست. اما اگر این مشکل برای دستگاه‌های دیگری که می‌خواهند به مودم شما وصل شوند نیز اتفاق می‌افتد باید بررسی ها را روی شبکه اینترنت تان بررسی کنید، چرا که دستگاه‌های دیگری نیز هستند که برای وصل شدن به اینترنت آن شبکه مشکل دارند. در ادامه روش‌هایی را برای بررسی هر دو مورد بیان می‌کنیم.

عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

تعمیر ارزان تبلت سامسونگ

اگر لپ‌تاپ به اینترنت وصل نشود چه می‌توان کرد؟

در این شرایط می‌توانید اول از همه با یکبار خاموش و روشن کردن نقطه وای‌فای لپ‌تاپ خود مطمئن شوید که به خاطر قطع شدن لحظه ای اینترنت نبوده که نمی‌توانستید به اینترنت متصل شوید.

اینگونه با یکبار روشن و خاموش کردن نقطه اتصال وای فای خود کمی زمان گذشته و در صورت قطع شدن ناگهانی شما دوباره به تلاش به وصل شدن می‌کنید و ممکن است با همین کار ساده بتوانید مشکل خود را حل کنید.

ریست لپ تاپ سامسونگ

در دومین مرحله خوب است با یک بار ریست کردن لپ‌تاپ خود سیستم‌تان را بازیابی کنید و مطمئن شوید که ایراد با این کار برطرف نمی‌شود. سپس به سراغ مرحله سوم بروید.

در این مرحله یکی از شایع‌ترین اتفاقاتی که ممکن است باعث شود شما نتوانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید را بررسی می‌کنیم، این موضوع که به اتصال پروکسی لپ‌تاپ شما ربط دارد، می‌توان با وصل بودن پروکسی باعث شود که شما نتوانید با اینترنت خود کار کنید. برای حل این مشکل به تنظیمات صفحه کروم خود رفته و سرچ کنید proxy، در اینجا اگر پروکسی مرورگر کروم شما وصل باشد با این حال که لپ‌تاپ شما ظاهرا به اینترنت متصل است نمی‌توانید از مرورگر خود استفاده کنید. بنابراین با خاموش کردن پروکسی در بخش تنظیمات کروم خود می‌توانید احتمال دهید که مشکل برطرف شده است.

چگونه مشکل شبکه را حل کنیم؟

اگر در وصل شدن به شبکه اینترنت خود برای دستگاه هایی غیر از لپ‌تاپ تان هم مشکل داشتید، باید اتصالات شبکه تان را بررسی کنید که در زیر به مراحل آن نیز اشاره می‌کنیم:

  1. اول از همه اگر از دستگاه مودم با اتصال به خط تلفن استفاده می‌کنید یه بار تمام اتصالات مودم، از جمله اتصال به خط تلفن و پریز برق و سیم‌های پشت مودم را قطع کرده و دوباره وصل کنید و صبر کنید تا راه‌اندازی آن انجام شود. ممکن است قطعی اتصالات مودم شما به خاطر قطعی برخی سیم‌ها یا جدا شدن آن‌ها از برق و خط تلفن باشد که با چک کردن این موارد ممکن است مشکل برطرف شود.
  2. اگر مشکل شما با امتحان کردن راه حل اول حل نشد، باید علاوه بر آن با تماس با پشتیبانی شرکت سرویس دهنده اینترنت تان مشکل را بازگو کرده و علت را جویا شوید. ممکن است علت قطعی سراسری، به علت مشکل در سیستم فنی شرکت سرویس دهنده و دلایل مختلف دیگر باشد که با صحبت با اپراتور های شرکت می‌توانید از آن ها آگاه شوید. اگر هم نیاز به انجام ریست خط تلفن و دستگاه مودم شما باشد اپراتور ها راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

در راستای رفع مشکل وصل نشدن لپ‌تاپ به اینترنت در این مقاله صحبت کردیم، درباره علت‌های وصل نشدن لپ‌تاپ به به شبکه مودم مواردی را ذکر کردیم. همچنین برای برقراری مجدد ارتباط اینترنت دستگاه‌های هوشمند مثل گوشی، لپ‌تاپ و تب‌لت به اینترنت وای‌فای مواردی را اشاره کردیم. امیدواریم با خواندن این مطالب بتوانید مشکل اینترنت لپ‌تاپ سامسونگ خود را برطرف کرده و در راستای آن قدم بردارید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =