نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

احیای تبلت سامسونگ از طریق باتری

گاهی اوقات، وقتی از نوار باتری به رنگ قرمز می آید، بلند شدن از کاناپه یا متوقف کردن بازی و متوقف کردن بازی، کمی خسته کننده است. اما وقتی بالاخره باتری گوشی شما خالی می شود و شارژر خود را برای شارژ مجدد متصل می کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد. گوشی روشن نمی شود و حتی شارژ نمی شود. چندین بار سعی کردید شارژر را برداشته و دوباره وارد کنید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد. تنها کاری که انجام ندادید بیرون کشیدن باتری بود زیرا قابل جابجایی نیست. اگر این اتفاق می افتد، نیازی به وحشت ندارید. راه حل های زیر شما را در مورد نحوه احیای تبلت سامسونگ مرده با باتری غیر قابل جابجایی راهنمایی می کند.

احیای تبلت سامسونگ

بررسی یا تغییر پاور

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. شما باید مطمئن شوید که آجر شارژر خود را به پریز برق (پریز) متصل می کنید. در غیر این صورت، تبلت سامسونگ شما شارژ نمی شود، در مورد بوت شدن کمتر صحبت کنید.

ما فرض می کنیم که عمر باتری خود را کم کرده اید – تا آخرین درصد از آن استفاده کرده اید – و اکنون در تلاش برای شارژ مجدد آن هستید. یا شاید در حین استفاده ناگهان خاموش شود. به هر روشی که اتفاق افتاده است، مطمئن شوید که منبع تغذیه کار می کند.

  • اگر سوکت برق یا شارژر شما دارای چراغ نشانگر است، مطمئن شوید که روشن است.
  • در غیر این صورت، دستگاه دیگری را به پریز وصل کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر.

اگر دستگاه دیگر کار نکرد، مقصر را پیدا کرده اید. این بدان معناست که پریز برق کار نمی کند. شارژر خود را به پریز دیگری ببرید تا ببینید آیا تبلت سامسونگ شما شارژ می شود یا خیر.

شارژر دیگری را امتحان کنید

شارژ نشدن تبلت سامسونگ باتری غیر قابل جابجایی می تواند در نتیجه آسیب یا شارژر ناسازگار باشد. پس از اطمینان از وجود پریز برق، نکته بعدی برای احیای تبلت سامسونگ باتری غیر قابل جابجایی، امتحان کردن شارژر جدید است. شاید آجر شارژ یا کابل USB آسیب دیده باشد.

  • ابتدا اطمینان حاصل کنید که از شارژر اصلی که همراه گوشی شما است استفاده می کنید. اگر اخیراً جایگزینی برای آن تهیه کرده اید، مطمئن شوید که برای دستگاه های شما سفارشی است. گاهی اوقات شارژرهای مارک های دیگر با برخی از دستگاه ها کار نمی کنند.
  • در مرحله بعد، اگر کابل USB زیادی را در اطراف خود دارید، با تغییر کابل USB شروع کنید.
  • اگر هنوز دستگاه شما شارژ نمی شود، آجر شارژ دیگری را امتحان کنید.
  • در نهایت، اگر هیچ یک از آنها کار نمی کند، وقت آن است که شارژر را با تبلت سامسونگ دیگری آزمایش کنید. می توانید از شارژر برای شارژ کردن تبلت سامسونگ دوست خود استفاده کنید یا خیر.

تبلت سامسونگ را برای مدتی شارژ کنید

پس از رد شدن شارژر به عنوان دلیل شارژ نشدن یا روشن نشدن گوشی، وقت آن است که روی خود گوشی مرده تمرکز کنید. با چند ساعت شارژ گوشی شروع کنید. وقتی شارژ کامل شارژ شود، شارژ کردن و شارژ فوری باتری برای شما دشوار است. اگر مدتی است که مشکل عیب یابی شارژر را انجام داده اید، باید آرام باشید و صبور باشید و این مراحل را دنبال کنید:

  • مطمئن شوید که شارژر کار می کند (ابتدا می توانید آن را با تبلت سامسونگ دیگری امتحان کنید)، سپس آن را به تبلت سامسونگ خود وصل کنید.
  • حالا بگذارید چندین ساعت در حالی که کارهای دیگر انجام می دهید، شارژ شود. در بیشتر موارد ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد، اما آن را از برق جدا نکنید.
  • برای تأثیرگذاری بیشتر، می توانید یک شبه شارژ کنید.

درگاه شارژ را بررسی کنید

اگر تبلت سامسونگ شما هنوز در حال شارژ شدن یا روشن شدن نیست، ممکن است لازم باشد درگاه شارژ را بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است حاوی رطوبت یا پرز باشد که مانع از اتصال تبلت سامسونگ شما به شارژر می شود. و در بیشتر موارد، ممکن است در صورت خرابی پین های اتصال شارژر، تبلت سامسونگ شما از شارژ خودداری کند. اگر تمام است، می توانید با مراحل زیر عیب یابی کنید.

  • درگاه شارژ دستگاه خود را بررسی کنید تا از هرگونه آلودگی یا رطوبت در داخل آن مراقبت کنید.
  • در صورت یافتن مواردی، می توانید آن را با دمیدن هوای خشک در بندر یا استفاده از یک شیء کوچک برای از بین بردن خاک پاک کنید.
  • در صورت وجود رطوبت در داخل پورت، می توانید تبلت سامسونگ خود را در محلی قرار دهید که خشک شود.
  • اگر متوجه شدید که پین ​​های داخل بندر خم شده یا شکسته است، بهترین کار این است که آن را به مرکز خدمات ببرید. تلاش برای رفع آن خودتان ممکن است بیشتر از آنکه فایده داشته باشد آسیب برساند. سعی کنید

تبلت سامسونگ خود را مجدداً راه اندازی کنید

به احتمال زیاد باتری در حال حاضر دارای مقداری قدرت است اما تبلت سامسونگ شما به دلیل نقص نرم افزاری یا خطاهای سخت افزاری از روشن شدن آن خودداری می کند. در این حالت، می توانید سعی کنید آن را به زور راه اندازی مجدد کنید.

در واقع نه با زور تنها چیزی که نیاز دارید این است که ؛

  • تبلت سامسونگ خود را با شارژر وصل کنید.
  • دکمه پاور را حداقل ۱۰-۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • خوشبختانه ممکن است گوشی شما بوت شود. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به تعویض باتری داشته باشید.

تعویض باتری

راه حل های ذکر شده در بالا معتبرترین روش های احیای تبلت سامسونگ است که شارژ یا بوت نمی شود. در صورتی که هیچ یک از آنها برای شما کار نکرد، ممکن است باتری خراب باعث این مشکل شده باشد. ما به شما توصیه می کنیم که باتری را جایگزین کنید.

و اگر متوجه شده اید که گوشی شکل ناخوشایندی پیدا کرده یا مایع باتری را لیس می زند، این بدان معناست که باتری آسیب دیده است. سعی کنید آن را در اسرع وقت تعویض کنید تا قسمت های دیگر دستگاه خراب شود.

تبلت سامسونگ خود را به مرکز خدمات رسمی ببرید

از آنجایی که از تبلت سامسونگ با باتری داخلی استفاده می کنید، کشف و تعویض تبلت سامسونگ خود دشوار است. اما آسیب رساندن به باتری به این معنا نیست که شما نیاز به دریافت یک گوشی جدید دارید. البته، شما می توانید باتری با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از ارائه دهنده خدمات رسمی مارک خود دریافت کنید.

خوشبختانه، اگر از تبلت سامسونگ هوشمند Infinix، TECNO یا itel استفاده می کنید، در صفحه درستی قرار دارید. به عنوان ارائه دهندگان خدمات رسمی برای این مارک ها، ما خدمات تعمیر و خدمات مشتری درجه یک را برای مشتریان محترم ارائه می دهیم. اکنون که تبلت سامسونگ شما روشن نمی شود یا شارژ نمی شود و باتری آن خالی می شود، ما می توانیم به شما کمک کنیم. فقط تبلت سامسونگ خود را به هر مرکز Carlcare نزدیک خود بیاورید، و اجازه دهید به شما در تشخیص و تعمیر آن با باتری اصلی کمک کنیم.

به علاوه، اگر تبلت سامسونگ شما هنوز تحت ضمانت است، ممکن است پس از تأیید خرابی باتری به دلیل استفاده غیرقانونی، باتری را برای شما رایگان تعمیر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =