دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 نشتی ماشین لباسشویی/ ماشین لباسشویی سامسونگ یک “دستگاه مرطوب” است، اما خریداران به ندرت انتظار دارند که واحدهای کاملاً جدید آب در آنها وجود داشته باشد. با این حال، طبیعی است که ماشین لباسشویی سامسونگ با کمی رطوبت در درام به درب منزل شما برسد. پس چرا این اتفاق می افتد؟ در این مقاله، ما به شما توضیح خواهیم داد که چرا ورود یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید با مقداری رطوبت در داخل درام، کاملاً طبیعی است. سپس، به آنچه که باید قبل از استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ برای اولین بار انجام دهید و اینکه چرا باید قبل از اولین بار لباسشویی سامسونگ، یک چرخه خالی را اجرا کنید، خواهیم دید.

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ جدید آب دارد؟

فرض کنید ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید شما به خانه شما می رسد و متوجه می شوید که داخل درام خیس است. نترسید! دلیل خیس بودن آن این است که دستگاه قبل از تحویل به خانه شما در حال آزمایش بود.

 نشتی ماشین لباسشویی

تست در کارخانه یا انبار

وقتی یک ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً جدید را از یک برند معتبر یا فروشنده شخص ثالث سفارش می دهید، آنها آن را بلافاصله به خانه شما تحویل نمی دهند. در عوض، آن‌ها دستگاه را در کارخانه یا انبار خود در آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که در وضعیت خوبی کار می‌کند.

از این گذشته، ارسال یک ماشین لباسشویی سامسونگ معیوب به خانه مشتری، بازتاب ضعیفی روی فروشنده خواهد داشت. بنابراین، آنها با اطمینان از اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند چرخه های کامل شستشو را همانطور که باید انجام دهد، خطر را به حداقل می رساند.

پس از اتمام آزمایش، سازنده دستگاه را بسته بندی کرده و در اسرع وقت به خانه شما ارسال می کند. متأسفانه، این بدان معناست که تمام رطوبت داخل واشر زمان کافی برای خشک شدن کامل ندارد.

به همین دلیل است که وقتی برای اولین بار ماشین لباسشویی سامسونگ را باز می کنید، احتمالاً مقداری آب در داخل ماشین لباسشویی سامسونگ پیدا می کنید.

آیا آب در ماشین لباسشویی سامسونگ جدید نشانه بدی است؟

نه، پیدا کردن آب در ماشین لباسشویی سامسونگ تازه تحویل شما اصلاً نشانه بدی نیست. در واقع، این یک نشانه عالی است که شما انتخاب کرده اید که از نوع صحیح فروشنده ای که شیوه های کنترل کیفیت را در اختیار دارد، خرید کنید.

آب موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ جدید به شما نشان می دهد که فروشنده برای تست ماشین و اطمینان از کارکرد آن وقت گذاشته است. این به شما آرامش بیشتری می دهد، به خصوص که فروشنده آگاهانه ماشین لباسشویی سامسونگ معیوب را ارسال نمی کند.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =