نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز کردن تلویزیون . تلویزیون سامسونگ‌ صفحه تخت فضای کمتری را اشغال می‌کنند، اما نسبت به تلویزیون سامسونگ‌ شیشه‌ای معمولی که امروزه به سختی پیدا می‌شوند، نیاز به مراقبت بیشتری دارند. فقط تمیز کردن آنها با یک پارچه تمیز کافی نیست. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید تا صفحه تلویزیون سامسونگ جدید و تمیز به نظر برسد.

تمیز کردن تلویزیون

خاموش کردن کامل و تمیز کردن تلویزیون

برای تمیزی بهتر بهتر است صفحه نمایش شما مشکی باشد تا بتوانید گرد و غبار را به راحتی مشاهده نمایید. همیشه هنگام تمیز کردن تلویزیون سامسونگ خود را خاموش کنید تا بتوانید به راحتی کثیفی یا گرد و غبار چسبیده به صفحه تلویزیون سامسونگ یا کناره های صفحه را ببینید.

استفاده از یک پارچه تمیز نرم

وقتی می گوییم پارچه نرم، منظور پارچه میکروفیبر است که برای تمیز کردن سایه ها یا عینک ها استفاده می شود. آنها برای صفحه نمایش LCD خوب هستند زیرا پرز از خود باقی نمی گذارند. با کمک این پارچه، هرگونه کثیفی یا کثیفی را که برای شما قابل مشاهده است پاک کنید. به صفحه نمایش فشار نیاورید زیرا ظریف است.

عدم استفاده از دستمال کاغذی یا پارچه نامرتب و تمیز کردن تلویزیون

بسیاری از ما دیده‌ایم که اعضای خانواده‌مان از دستمال کاغذی یا پارچه‌ای استفاده می‌کنند که برای تمیز کردن صفحه تلویزیون سامسونگ استفاده می‌شود. از آنها استفاده نکنید، زیرا ساینده‌تر از پارچه میکروفایبر هستند و ممکن است خراش یا گرد و غبار بیشتری روی صفحه تلویزیون سامسونگ شما بر جای بگذارند. همچنین فراموش نکنید که قاب تلویزیون سامسونگ را با یک پارچه میکروفیبر یا گردگیر پاک کنید.

یک راه حل خانگی برای نتایج بهتر

تمیز کردن صفحه نمایش با مقداری آب ممکن است مشکل شما را حل نکند. در عوض، می‌توانید با استفاده از مقادیر مساوی سرکه و آب، محلولی در خانه درست کنید. سرکه یک شوینده طبیعی است و در مقایسه با سایر پاک کننده ها بسیار ایمن تر است. یک پارچه میکروفیبر را در محلول سرکه آغشته کنید و صفحه را پاک کنید. از پاشیدن محلول سرکه به طور مستقیم روی صفحه تلویزیون سامسونگ خودداری کنید. ممکن است به صفحه نمایش آسیب برساند. شما همچنین می توانید محلول های آماده برای تمیز کردن صفحه نمایش را خریداری کنید که در فروشگاه های رایانه موجود است.

این محلول ها علاوه بر تمیز کردن نمایشگر شما دیگر به صفحه نمایشگر نیز اسیب وارد نمی کنند و با خیال راحت می توانید تمیز کردن تلویزیو را انجام دهید.

آیا می دانید: بهترین استفاده از تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =