نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با از کار افتادگی لپ تاپ چه کنیم؟

از کار افتادگی لپ تاپ چیست؟ زمانی که لپ تاپ  شما ناگهان از کار می افتد، سخت کار می کنید. هنگامی که شما شروع به تصور همه کارهایی که ممکن است مجبور به انجام مجدد باشید، وحشت شروع می شود. قبل از اینکه موهای خود را بیرون بیاورید، چند تکنیک وجود دارد که می توانید لپ تاپ  لپ تاپ سامسونگ خود را از حالت یخ خارج کنید.

مرحله ۱: صبر کنید

چند دقیقه صبر کنید تا برنامه بدون پاسخ دوباره شروع به پاسخگویی کند. صبور باشید و کمی زمان بدهید. این ساده ترین راه برای نجات هر کاری است که قبل از انجماد ذخیره نکرده اید. اگر پس از انتظار، لپ تاپ  باز نشد، به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۲: لپ تاپ را از حالت انجماد خارج کنید

دکمه های “Ctrl”، “Alt” و “Del” را به ترتیب فشار داده و نگه دارید. این ممکن است لپ تاپ سامسونگ شما را از حالت انجماد خارج کند، یا گزینه ای برای راه اندازی مجدد، خاموش کردن یا باز کردن مدیر وظیفه ظاهر شود. مدیر وظیفه را باز کنید و توجه داشته باشید که آیا برنامه ای به عنوان “در حال پاسخگویی” لیست شده است. اگر یکی وجود دارد، روی عنوان برنامه کلیک کنید و روی “پایان وظیفه” کلیک کنید. رایانه به آن کار پایان می دهد و آن را از حالت انجماد خارج می کند. اگر این کار نکرد، Task Manager را باز کنید و به “Processes” بروید. به دنبال فرآیندی به سمت بالای لیست باشید که از منابع زیادی استفاده می کند. عدد کنار فرآیند نشان می دهد که چه مقدار از منابع برای آن برنامه تخصیص داده شده است. یکی را با بیشترین تعداد (به سمت بالای لیست) انتخاب کنید و “پایان فرآیند” را انتخاب کنید. اگر رایانه شما هنوز فریز نشده است، به مرحله بعدی بروید.

از کار افتادگی لپ تاپ

مرحله ۳: تغییر منبع تغذیه لپ تاپ

منبع تغذیه لپ تاپ سامسونگ خود را تغییر دهید. برای مثال، اگر لپ‌تاپ سامسونگ به دیوار وصل بود، دوشاخه را جدا کنید و اجازه دهید با باتری کار کند. اگر این کار نکرد، به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۴: برداشن کارت حافظه لپ تاپ

هر وسیله ای مانند درایوهای انگشت شست یا کارت حافظه را که به لپ تاپ سامسونگ وصل شده اند بردارید. اگر با این کار رایانه از حالت انجماد خارج نشد، به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۵: درب لپ تاپ را ببندید

درب لپ تاپ سامسونگ خود را ببندید. دوباره درب را باز کنید. این ممکن است لپ تاپ  را از حالت یخ زده خارج کند و به صفحه ورود به سیستم بازگردد. همچنین ممکن است رایانه را در حالت Hibernate قرار دهد. اگر این کار نکرد، به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۶: دکمه پاور را فشار دهید

دکمه پاور را بزنید. ممکن است منویی ظاهر شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید دوباره راه‌اندازی کنید یا خاموش کنید. در این مرحله باید لپ تاپ  را ریستارت یا خاموش کنید. به احتمال زیاد آنچه را که روی آن کار می‌کردید از دست خواهید داد، مگر اینکه در صورت بروز این وضعیت، برنامه یک فرآیند بازیابی برای ذخیره کار شما داشته باشد. اگر منو باز نشد، دکمه پاور را نگه دارید تا لپ تاپ  خاموش شود. ۳۰ ثانیه صبر کنید، سپس لپ تاپ  را دوباره راه اندازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =