نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه های مشکلات تمیز کننده لباسشویی

چرا تمیز کننده لباسشویی خراب می شود؟ قابل درک است که ماشین لباسشویی سامسونگ که لباس ها را به درستی تمیز نمی کند می تواند بسیار آزاردهنده باشد. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ باید بتوانند اکثر نشت‌های مواد غذایی، لکه‌های عرق و بوی بد لباس‌ها را با شستشوی سریع با دمای پایین و مقداری مواد شوینده از بین ببرند، اما با گذشت زمان، بسیاری از افراد بعد از مدت‌ها شستشو متوجه می‌شوند که لباس‌هایشان هنوز بدبو و کثیف است. اگرچه ماشین لباسشویی سامسونگ شما لباس ها را به درستی تمیز نمی کند، اما جای نگرانی نیست. تا زمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ شما در حال تخلیه، چرخش و پر شدن از آب است، همچنان باید بتواند لباس های شما را تمیز کند. مسائل زیر را در نظر بگیرید و می‌توانید این شب را با ملافه‌های تازه لباسشویی سامسونگ راحت کنید!

سینی مواد شوینده ضبط شده

یکی از دلایل رایج اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ شما لباس ها را به درستی تمیز نمی کند این است که خط منتهی به سینی مواد شوینده به درام با پودر لباسشویی سامسونگ مسدود شده است. این بدان معنی است که فقط مقدار کمی از مواد شوینده در واقع به درام می رسد – بقیه آن در پشت انسداد گیر می کند.

آیا می دانستید که در واقع نیازی به ریختن پودر و مایع لباسشویی سامسونگ در سینی مواد شوینده ندارید؟ می توانید پودر را مستقیماً داخل درام بالای لباس خود بریزید یا یک کپسول مایع شستشو بخرید و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در درام بریزید. اگر این کار با موفقیت لباس‌های شما را تمیز می‌کند، ممکن است لازم باشد ماشین لباسشویی سامسونگ خود را با پاک کردن سینی مواد شوینده و خط آن تمیز کنید – اما همچنان می‌توانید لباس‌هایتان را برای همیشه تمیز کنید!

در آینده از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. مواد شوینده بیش از حد در داخل دستگاه جمع می شود. دستورالعمل های روی بسته بندی مواد شوینده را دنبال کنید.

تمیز کننده لباسشویی 

ماشین لباسشویی سامسونگ کثیف

اگر می خواهید بدانید که چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ خود را تمیز کنید، دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید. برخی از گارانتی های ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی که صاحبان آنها از پاک کننده ماشین لباسشویی سامسونگ یا سایر محصولات جرم زدا استفاده می کنند نامعتبر می شوند.

  • کشوی مواد شوینده را بیرون بیاورید و بگذارید در آب داغ بماند. به آرامی باقیمانده مواد شوینده، قالب یا سایر مواد را با یک تمیز کننده تمیز، ناخن های دست یا حتی یک مسواک قدیمی پاک کنید. قبل از گذاشتن دوباره آن را بگذارید تا خشک شود.
  • ماشین لباسشویی سامسونگ خود را در بالاترین دمای ممکن قرار دهید و سرکه سفید یا پاک کننده ماشین لباسشویی سامسونگ را به آن اضافه کنید. هیچ لباسی نپوشید!
  • هنگامی که چرخه کامل شد، در را باز کنید و طبل را بو کنید. اگر هنوز کمی بدبو است، می‌خواهید سرکه سفید یا پاک‌کننده ماشین لباسشویی سامسونگ بیشتری اضافه کنید و دوباره آن را اجرا کنید.
  • اگر تمیز به نظر می رسد، هرگونه درزگیر لاستیکی و سایر شکاف ها را با یک پارچه مرطوب تمیز پاک کنید.

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی سامسونگ

آیا ماشین لباسشویی سامسونگ خود را اضافه بار می کنید؟ این کار باعث می‌شود تا در تمیز کردن لباس‌ها کارایی کمتری داشته باشد و باعث می‌شود تسمه درایو شکسته شود و ماشین لباسشویی سامسونگ نچرخد. ماشین لباسشویی سامسونگ شما هرگز نباید بیش از سه چهارم پر باشد.

آیا از برنامه مناسبی استفاده می کنید؟ در حالی که شستشوهای اکو، با دمای پایین و چرخه های سریع، برای اکثر لباس ها مناسب هستند (و سازگارتر با محیط زیست هستند)، به ویژه موارد کثیف یا بدبو نیاز به شستشوی طولانی تری دارند. اگر مطمئن نیستید که لباستان می تواند با آن مقابله کند، مراقب افزایش دما باشید!

آیا می دانید دکمه های شما چه کار می کنند؟ اگر کتابچه راهنمای خود را نخوانده اید، احتمالاً به سادگی حدس می زنید – و اگرچه ممکن است درست حدس بزنید، این دکمه ها ممکن است بر توانایی شما برای تمیز کردن صحیح لباس هایتان تأثیر بگذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =