نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ

هیچ چیز بدتر از آماده شدن برای یک شب سرگرم کننده فیلم نیست، فقط باید بدانید که تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی شود. اگر قبلاً کاملاً کار می کرد و هیچ نشانه ای از هیچ مشکلی وجود نداشت، چه اتفاقی افتاد؟ و مهمتر از همه، چه کاری باید انجام دهید؟ خوشبختانه این بدان معنا نیست که تلویزیون شما خراب است. اغلب این مشکل در چند دقیقه حل می شود. در این مقاله، نحوه تعمیر تلویزیون سامسونگ که روشن نمی شود را به شما نشان می دهیم.

عیب یابی

تلویزیون های مدرن بسیار پیچیده تر از گذشته هستند. این بدان معناست که مشکل می تواند هر چیزی باشد، از کنترل از راه دور گرفته تا کابل. بنابراین، قبل از شروع به وحشت، بررسی کنید که آیا کنترل از راه دور شارژ است و آیا تلویزیون سامسونگ شما به منبع تغذیه وصل است یا خیر. ما می دانیم که ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما مردم گاهی اوقات چنین مواردی را فراموش می کنند.

اگر اینطور نیست، باید روی چراغ آماده به کار تمرکز کنید. ما می توانیم از روشن بودن، خاموش شدن یا چشمک زدن چراغ اطلاعات زیادی دریافت کنیم. پیشنهاد می کنیم از آن به عنوان راهنما استفاده کنید.

وضعیت ۱: چراغ آماده به کار روشن است

اگر چراغ آماده به کار روشن است، این نشانه خوبی است. وقتی تلویزیون سامسونگ شما خاموش است، چراغ آماده به کار همچنان روشن است – البته اگر تلویزیون به منبع تغذیه وصل باشد. اگر تلویزیون روشن نمی شود، معمولاً مشکل از کنترل از راه دور شماست.

بنابراین، سعی کنید تلویزیون سامسونگ خود را با فشار دادن دکمه روشن / خاموش روی خود تلویزیون روشن کنید. امیدوارم روشن شود و تأیید شود که تلویزیون شما مشکل نداشته است. اکنون می توانید عیب یابی کنترل از راه دور خود را تغییر دهید.

شاید لازم باشد کنترل از راه دور خود را ریست کنید. باتری ها را بردارید و سپس دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و آن را حدود هشت ثانیه نگه دارید. پس از آن، می توانید باتری ها را دوباره قرار دهید و سعی کنید تلویزیون خود را با استفاده از ریموت روشن کنید. اگر هنوز کار نمی کند، شاید به باتری های جدید نیاز دارد.

از سوی دیگر، اگر نمی توانید تلویزیون سامسونگ خود را با فشار دادن دکمه روشن / خاموش روشن کنید، ممکن است لازم باشد با مرکز پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید. ما به شما توصیه می کنیم که در اسرع وقت با ما تماس بگیرید. اگر شما حرفه ای نیستید، می توانید با تلاش برای رفع آن خودتان آسیب بیشتری به همراه داشته باشید.

وضعیت ۲: چراغ آماده به کار خاموش است

وقتی چراغ آماده به کار خاموش است، می تواند دو معنی داشته باشد. یا تلویزیون سامسونگ شما قدرت ندارد یا از قبل روشن است. همانطور که می دانید، وقتی در حال تماشای چیزی در تلویزیون سامسونگ خود هستید، چراغ آماده به کار خاموش می شود. بنابراین، ممکن است به این معنی باشد که تلویزیون شما روشن است، اما صفحه سیاه است و شما نمی توانید چیزی را ببینید.

برای مشاهده روشن بودن تلویزیون، می توانید به جز دکمه روشن / خاموش، هر دکمه ای را در تلویزیون خود فشار دهید. اگر چیزی روی صفحه نمایش داده شد، به این معنی است که تلویزیون از قبل روشن است. با این حال، ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا به درستی کار نمی کند. برای اینکه بدانید چه کاری می توانید انجام دهید، پیش بروید و قسمت بعدی درباره صفحه سیاه را بخوانید.

از طرف دیگر، اگر تلویزیون سامسونگ شما با فشردن هر دکمه عکس العمل نشان نمی دهد، ممکن است مشکلات قدرت داشته باشد. آن را از منبع تغذیه جدا کرده و بررسی کنید که آیا منبع تغذیه کار می کند یا خیر. می توانید با هر دستگاه دیگری مانند لامپ یا شارژر تلفن خود امتحان کنید. اگر منبع تغذیه خوب است، می توانید تلویزیون خود را بعد از ۳۰ ثانیه به برق متصل کنید.

بسیاری از مردم این را مفید دانستند و تلویزیون سامسونگ آنها طوری کار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. با این حال، اگر تلویزیون شما روشن نمی شود یا شروع به چشمک زدن می کند، باید با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون روشن است، اما صفحه سیاه است

منبع تغذیه شما کار می کند و تلویزیون شما روشن است، اما هیچ چیزی روی صفحه نمایش داده نمی شود. در این مورد، منبع خارجی می تواند مشکل باشد و نه تلویزیون شما. ابتدا کابل HDMI خود را بررسی کنید. شاید به درستی وصل نشده باشد یا خراب باشد.

کابل را جدا کرده و بعد از چند ثانیه دوباره آن را وصل کنید. اگر چیزی تغییر نکرد، کابل HDMI خود را تعویض کنید.

وضعیت ۳: چراغ آماده به کار چشمک می زند

کاربران می دانند که این وضعیت ناامید کننده ترین است. با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. ابتدا سعی کنید تلویزیون خود را جدا کنید. پس از ۳۰ ثانیه، آن را وصل کرده و سعی کنید بدون استفاده از کنترل از راه دور آن را روشن کنید.

اگر این کمکی نمی کند، در صورت استفاده از محافظ های محافظ موج خود، آنها را بررسی کنید. مردم تمایل دارند آنها را فراموش کنند و با گذشت زمان می توانند فرسوده شوند. شاید آنها دیگر نتوانند ولتاژ کافی را برای تلویزیون شما تأمین کنند. خوبی این است که آنها گران نیستند و می توانید به راحتی آنها را جایگزین کنید.

با این حال، اگر مشکلی نیست، باید با مرکز پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید. چراغ چشمک زن نشان دهنده مشکل برق یا قطعه داخلی تلویزیون شما است. باز هم، تلاش برای رفع آن بسیار خطرناک است، و بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید.

زیاد آزمایش نکنید

می توانید اطلاعات زیادی در اینترنت پیدا کنید و افراد زیادی هستند که ادعا می کنند تلویزیون های سامسونگ خود را تعمیر کرده اند. با این حال، به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی تلویزیون مختلف سامسونگ وجود دارد و آنچه برای یک نوع کار می کرد، لزوماً برای همه آنها کار نخواهد کرد.

به همین دلیل است که ما همیشه پیشنهاد می کنیم به جای آزمایش هر راه حل ممکن، با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. البته، عیب یابی خود را امتحان کنید و برخی از اصلاحات اساسی را امتحان کنید. با این حال، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید. هنگامی که با مرکز پشتیبانی تماس می گیرید، آنها می توانند پاسخهای دقیق تری به شما ارائه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =