نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تبلت سامسونگ شارژ نمی شود؟

امروز در اینجا در این مقاله ما قصد داریم برخی از روش هایی را که به شما کمک می کند مشکل تبلت سامسونگ شارژ نشدن را برطرف کنید، بیان کنیم. امروزه همه از تلفن Android یا iOS استفاده می کنند. اما تقاضای دستگاه های اندرویدی روز به روز در حال افزایش است.

تقریباً ۶۰ out از ۱۰۰ people افراد از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند، اما بسیاری از کاربران با مشکلی روبرو هستند، زیرا تبلت اندرویدی من در حالتی شارژ می شود که شارژ دستگاه های اندرویدی آنها به طور ناگهانی متوقف شده است.

دلایل عدم شارژ تبلت سامسونگ

بنابراین در اینجا در این مقاله ما برخی از روش هایی را برای رفع مشکل شارژ نکردن تبلت سامسونگ x x قرمز به شما می گوییم. بنابراین این مقاله را با دقت بخوانید و مشکلی را که با آن روبرو هستید برطرف کنید.

مشکل عدم شارژ کامل تبلت به دلیل شارژر یا پورت شارژ است. اگر متوجه شدید که تبلت سامسونگ شما شارژ نمی شود، آن را به حالت هواپیما یا حالت پرواز تبدیل کنید و همچنین روشنایی را نیز کاهش دهید.

این به تبلت کمک می کند تا باتری را هنگام کار برای حل مشکل ذخیره کند. اطمینان حاصل کنید که از تمام داده های موجود در فضای ذخیره سازی تبلت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Galaxy Tab

برخی از کاربران Galaxy Tab با مشکل شارژ نشدن تبلت سامسونگ روبرو هستند و می گویند “چرا تبلت سامسونگ من شارژ نمی شود”. آنها گفتند که باتری به تبلت متصل است اما تبلت از شارژ آن خودداری می کند. تنها در صورتی که ضمانت دستگاه شما باقی مانده باشد، می توانید با یک مراجعه ساده به مرکز خدمات، این مشکل را برطرف کنید.

در واقع، بهتر است به دنبال یک محصول جدید باشید و از تعمیر محصول قدیمی خودداری کنید تا از هیچ نوع ضمانت نامه ای باطل نشوید. اگر تبلت شما تحت ضمانت قرار نمی گیرد، باید قاب پشتی دستگاه خود را جدا کرده و سپس اتصال باتری را از برق بکشید و سپس آن را به سادگی وصل کنید. وقتی قاب را تعویض کردید، سپس شارژر را دوباره به زبانه وصل کنید.

نکسوس ۷

اگر هنگام اتصال به رایانه در Nexus 7 با مشکل شارژ نشدن تبلت سامسونگ روبرو هستید، باید دستگاه خود را عیب یابی کرده و سپس آن را به مدت یک دقیقه به شارژر دیواری متصل کرده و مطمئن شوید که در آن زمان از آن استفاده نمی کنید. به در مرحله بعد، باید دکمه پاور دستگاه خود را به مدت ۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید و سپس آن را رها کنید. سپس تبلت nexus را به شارژر وصل کنید.

پس از انجام این کار، دکمه پاور را دوباره به مدت ۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید. سپس بگذارید حداقل ۱۰ ساعت شارژ شود. پس از اتمام زمان، کافی است شارژر را از برق بکشید و سپس آن را خیلی سریع به برق وصل کنید و دوباره دکمه پاور را به مدت ۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید.

وقتی این فرایند را تکمیل کردید، دوباره سعی کنید از آن استفاده کنید و به دنبال مشکل عدم شارژ صحیح تبلت اندرویدی خود باشید یا خیر.

پورت های شارژ

گاهی اوقات مشکل “تبلت اندرویدی من شارژ نمی شود” به تبلت شما مربوط نمی شود، بلکه به پورت های شارژ شما مربوط می شود. مطمئن شوید که خم شده یا بد شکل شده است. اتصال دهنده یا کابل شارژ مورد استفاده شما باید به درستی مناسب باشد، به طوری که تمام پایه های شارژر به درستی با پورت های تبلت سامسونگ متصل شده باشند.

اگر درگاه شارژ دستگاه شما آسیب دیده یا ترک خورده است، ممکن است نیاز به تعمیر آن داشته باشید یا کل دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین باید شارژر یا کابل شارژ خود را بررسی کنید تا بدانید که پورت شارژ به درستی شکل گرفته یا خراب نشده است.

تبلت سامسونگ

آداپتورهای قدرت

در بسیاری از مواقع، هنگامی که از آداپتورهای تغذیه نادرست استفاده می کنیم، می توان مانع از شارژ تبلت سامسونگ شد، به این معنی که باعث می شود شارژ در تبلت متوقف شود. بنابراین در آن زمان شما باید هر دو پایه آداپتور را که به پریز وصل شده بود و همچنین کابل را بررسی کنید. کابل میکرو USB که دارای پسوند بسیار طولانی است دستگاه شما را در مقایسه با کابل های کوتاهتر OEM بسیار کند شارژ می کند.

شما باید آن را به صورت دستی بررسی کنید که چه نوع شارژری برای شارژ تبلت سامسونگ شما نیاز دارید. اگر تبلت خود را با استفاده از پورت USB رایانه خود شارژ می کنید، ممکن است از شارژ صحیح تبلت جلوگیری کند. باید از آداپتور دیواری استفاده کنید و ببینید مشکل تبلت اندرویدی من شارژ نخواهد شد یا خیر.

Nook روشن نمی شود

اگر هنگام فشار دادن دکمه پاور برای روشن کردن دستگاه، گوشه آن به درستی کار نمی کند، دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد. برای حل این مشکل و راه اندازی Nook خود، باید دستگاه خود را عیب یابی کنید. دلیل پشت آن این است که گوشه شما در واقع در یک کار بسیار ساده روشن نخواهد شد. یک مسئله بسیار پیچیده نیاز به راهنمایی مناسب از پشتیبانی مشتری دارد.

باطری را شارژکن

صفر شارژ کردن باتری نوک شما ممکن است مشکل عدم شارژ تبلت سامسونگ را در صورت وصل شدن برقرار کند اگر گوشه شما روشن شود. هنگامی که باتری دستگاه شما به طور کامل خالی می شود، گوشه دستگاه شما تا زمانی که شارژ نشود دیگر پاسخ نمی دهد و یا روشن نمی شود. بنابراین باید گوشه خود را با شارژر وصل کنید و سپس فقط در صورت خالی شدن کامل باتری تبلت، اجازه دهید حداقل دو ساعت تا سه ساعت شارژ شود. وقتی باتری شارژ شد، دوباره سعی کنید Nook را روشن کنید.

Nook را بازنشانی کنید

اگر می دانید که شارژ Nook شما به اندازه کافی شارژ شده است و هنوز روشن نمی شود، کافی است سعی کنید دستگاه خود را ریست کنید. برای تنظیم مجدد، کافی است دکمه روشن / خاموش دستگاه را به مدت حداقل ۲۰ ثانیه نگه دارید. بعد از ۲۰ ثانیه، دکمه را رها کرده و سپس با فشار دادن دکمه روشن / خاموش برای یک یا دو ثانیه، Nook را روشن کنید. این فرایند به شما کمک می کند تا Nook خود را بازنشانی کنید، که به رفع مشکل شارژ یا روشن نشدن تبلت و سپس روشن شدن دستگاه شما کمک می کند.

برنامه Nook را راه اندازی مجدد کنید

اگر Nook راه اندازی مجدد نشود، ممکن است اجباری باشد. به سادگی گوشه را برگردانید و سپس صفحه پشتی را باز کنید تا بتوانید باتری دستگاه خود را خارج کنید. پس از این کار، کافی است باتری دستگاه خود را بیرون بیاورید. سپس باید باتری دستگاه خود را به مدت حداقل نیم ساعت از دستگاه خود دور نگه دارید و پس از آن، باتری را تعویض کرده و سپس صفحه را دوباره در آن پیچ کنید. پس از انجام این فرآیند، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کرده و سپس سعی کنید Nook را روشن کنید.

تماس با پشتیبانی نمایندگی سامسونگ

اگر همه روشهای فوق مانند شارژ، راه اندازی مجدد Nook، بازنشانی نمی توانند مشکل عدم شارژ تبلت سامسونگ را هنگام روشن شدن برطرف کنند، فقط باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید یا از مشتری بازدید کنید مرکز پشتیبانی. ممکن است اتفاق بیفتد که ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که به موجب آن شما نمی توانید تبلت اندروید خود را برطرف کنید، خودتان شارژ نمی شوید.

بنابراین وقتی از پشتیبانی مشتری دیدن می کنید یا با آنها تماس می گیرید، آنها در عیب یابی بیشتر به شما کمک می کنند و اگر گوشه شما گارانتی داشته باشد، پشتیبانی مشتری به شما کمک می کند و شما را در مورد چگونگی رفع این مشکل راهنمایی می کند. نحوه خلاص شدن از شر شارژ نشدن سریع تبلت و همچنین راه حل عدم شارژ تبلت سامسونگ برای رفع عدم شارژ تبلت سامسونگ هنگام وصل شدن مشکل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =