نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شکستگی مانیتور سامسونگ/ شاید شما نیز یکی از کسانی باشید که مواقع عصبانیت یا در حین جا­به­‌جایی با شکستگی مانیتور سامسونگ مواجه شده باشد. گاهی پیش می‌­آید که افراد در هنگام دیدن برنامه مورد علاقه­‌شان در مانیتور خود و به دنبال آن افتادن یک اتفاق حساس در پی آن با پرت کردن آنچه در دست دارند به سمت دیوار یا مانیتور، شئ به صفحه ماینتور شما برخورد کرده و شما را دچار اضطراب کند که آیا درست می­‌شود یا خیر؟ آیا قابل تعمیر است یا باید آن را تعویض کنید؟ در هنگام اسباب کشی و جابه­‌جا کردن مانیتور سامسونگ خود نیز ممکن است با این ضربه خوردن، افتادن و شکستن مانیتور خود مواجه شوید. در اینجا پیشنهاد می­‌کنیم به ادامه این مقاله که درباره شرایط تعمیر و تعویض مانیتور سامسونگ صحبت می­کنیم توجه کنید.

چگونه می‌­شود به تعمیر مانیتور سامسونگ اقدام کرد؟

در هنگامی که مانیتور شما دچار ضربه‌­خوردگی می­شود اتفاقات متعددی ممکن است برای آن پیش بیاید چیزهایی از قبیل پیکسل سوختگی، سیاهی قطعه‌­هایی از صفحه به صورت دایره‌­ای شکل، ترک خوردن صفحه و یا خرد شدن آن ممکن است پیش بیاید. که برای هر یک توضیح می­‌دهیم که آیا امکان تعمیر وجود دارد یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تعمیر باتری لپ‌تاپ سامسونگ

پیکسل سوختگی مانیتور سامسونگ

درمورد پیکسل سوختگی مانیتور سامسونگ باید گفت که به سوختن ریزترین قطعات مانیتور که با تاباندن نور از پشت آن­ها تصویر نمایش داده می­‎‌‌‌‌‌شود پیکسل سوختگی می­‌گویند. که این موضوع می‌­تواند از کوچک ترین قطعه که یک پیکسل می‌­شود تا چندین پیکسل کنار هم که ممکن است دایره­‌هایی از پیکسل سوختگی را به صورت دایره­‌های سیاه رنگ بر روی صفحه مانیتور شما به وجود آورند وسیع شود و این وسیع شدن می­‌تواند ادامه پیدا کند تا جایی که کل صفحه شما را درگیر کند.

که می­توانید با استفاده از سایت­‌ها و اپلیکیشن­‌های مخصوص پیکسل سوختگی تا قبل از گسترش آن اقدام به تعمیر پیکسل‌های سوخته بکنید. اگر نیز آگاهی و توانایی لازم برای انجام این کار را نداشتید می‌­توانید به مراکز تخصصی تعمیر محصولات سامسونگ بروید و در راستای تعمیر مانیتور خود گام بردارید.

شکستگی مانیتور سامسونگ

ترک خوردن مانیتور

اگر مانیتور سامسونگ شما بر اثر ضربه خوردن دچار شکستگی شده باشد یعنی برشی بر روی صفحه ایجاد شده باشد که نشان دهنده ضربه است که به آن ترک گفته می­‌شود بر روی مانیتور شما وجود داشته باشد باید گفت که مانیتور شکسته با این شرایط قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد این شرایط برای مواقعی که مانیتور شما از دستتان افتاده و ال سی دی آن خورد شده است نیز درست می­‌باشد چرا که صفحه ریز شده یا شکسته مانیتور شما قابل تعمیر نخواهد بود و نیاز است که تعویض شود.

تعویض ال‌سی‌دی مانیتور نیاز به تبحر و توانایی بالایی دارد که با سپردن مانیتور خود به دست افراد خبره و کسانی که در این زمینه حرفه ای هستند می‌توانید از این موضوع مطمئن باشید که مانیتور شما با بهترین امکانات و دقت تحت تعمیر است. برای این موضوع مانیتور خود را به مراکز تعمیر مانیتور سامسونگ منتقل کنید تا کارشناسان مجرب آن­ها به تعویض ال‌سی‌دی مانیتور شما مشغول شوند.

در این مقاله اشاره کردیم که در مواردی که مانیتور به دلیل بی احتیاطی یا بد جابه‌جا شدن و یا خوردن چیزی با ضرب زیاد به صفحه مانیتور باعث شکستن، خرد شدن و پیکسل سوختگی آن شود. که پیسکل سوختگی را به دقت بررسی کردیم و گفتیم از طریق ابزار­هایی قابل تعمیر است و نباید اجازه بدهید که گسترش پیدا کند در غیر این صورت مقدار پیکسل­‌های سوخته افزایش پیدا می­‌کند. برای بررسی قابل تعمیر بودن یا نبودن مانیتور خودتان می‌­توانید به مراکز تعمیرات سامسونگ که کار حرفه‌ای در این زمینه انجام می‌­دهند مراجعه و از آن­ها کمک بگیرید. امیدواریم با خواندن این مقاله در راستای بهبود مانیتور شما کمک کرده باشیم.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: دلایل عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =