نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 چشمک زدن مانیتور سامسونگ / نمایشگرهای رایانه اغلب دارای یک یا چند چراغ نشانگر LED هستند که وضعیت عملکرد این دستگاه ها را نشان می دهد. سازندگان مانیتور سامسونگ می‌توانند مجموعه‌ای از سیگنال‌ها – متشکل از دنباله‌ای از فلاش‌های LED و تغییرات رنگ – را در میان‌افزار برد مدار این دستگاه‌ها ایجاد کنند که معادل کد مورس خصوصی برای هشدار به شما در مورد مشکلات سخت‌افزاری، اتصال و الکتریکی است. . وقتی کدهای مانیتور سامسونگ خود را می دانید، می توانید هشدارهای چشمک زدن آن را رمزگشایی کرده و به آن پاسخ دهید.

حالت های آفلاین در چشمک زدن مانیتور سامسونگ

بسیاری از مانیتور سامسونگهای مدرن از کدهای چشمک زن LED استفاده می کنند تا نشان دهند که برق دریافت می کنند و می توانند به درستی کار کنند اما در حالت آماده به کار باقی می مانند. در این مواقع، ممکن است LED مانیتور سامسونگ چشمک بزند، زرد یا رنگی غیر از سبز یا هر دو را ببینید. هنگامی که سیم برق مانیتور سامسونگ خود را به یک پریز سوئیچ در CPU خود وصل می کنید، بنابراین با روشن کردن رایانه، مانیتور سامسونگ روشن می شود، ممکن است تا زمانی که سیستم را راه اندازی نکنید، LED نمایشگر به طور دوره ای چشمک می زند. به همین ترتیب، اگر رایانه خود را در حالت خواب کم مصرف قرار دهید، LED مانیتور سامسونگ ممکن است به نشانه وضعیت صرفه جویی در انرژی چشمک بزند تا زمانی که دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا به طور قانونی مانیتور سامسونگ خاموش شود.

 چشمک زدن مانیتور سامسونگ

تنظیمات ویدیو

سیستم‌عامل‌های رایانه از طیف گسترده‌ای از وضوح‌ها و حالت‌های نمایش پشتیبانی می‌کنند تا طیف وسیع‌تری از دستگاه‌های نمایشگر را در خود جای دهند. همه این رزولوشن ها روی هر مانیتور سامسونگ به درستی کار نمی کنند. اگر یک سیستم برگزیده تنظیم کنید که صفحه نمایش شما از آن پشتیبانی نمی کند، ممکن است صفحه شما سیاه شود یا از راه اندازی امتناع کند. همراه با چشمک زدن LED که این مشکلات را نشان می دهد، ممکن است پیام های خطا را روی صفحه مشاهده کنید. راهنمای کاربری که همراه با مانیتور سامسونگ شما ارسال شده است را بررسی کنید یا از وب سایت سازنده برای رمزگشایی که کدهای چشمک زن مربوط به تنظیمات و تنظیمات سیستم عامل را فهرست می کند، بازدید کنید.

نور پس زمینه

یک مانیتور سامسونگ صفحه تخت از یک منبع نور در پشت صفحه نمایش خود برای روشن کردن عناصر تشکیل دهنده صفحه نمایش آن استفاده می کند. اگر این منبع نور بسوزد یا معیوب باشد، مانیتور سامسونگ نمی تواند به درستی کار کند و یک کد خطا به شکل چراغ سیگنال LED چشمک می زند. مگر اینکه شما به عنوان یک تکنسین خدمات واجد شرایط باشید یا یک تجارت خدماتی را اداره کنید، دریافت قطعات لازم و انجام تعمیر ممکن است خارج از مرزهای تعمیراتی باشد که خودتان می توانید یا باید انجام دهید.

برق و مدار در چشمک زدن مانیتور سامسونگ

خازن ها که اغلب در منابع تغذیه دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی یافت می شوند، به طور موقت بارهای الکتریکی را ذخیره و آزاد می کنند. آنها شبیه بشکه های پلاستیکی کوچک یا سیلندرهایی هستند که به تخته های مدار متصل شده اند. هنگامی که خازن های معیوب متورم می شوند و به مرور زمان خراب می شوند، دیگر عملکرد خود را به درستی انجام نمی دهند. هر گونه وقفه یا تخریب منبع تغذیه مانیتور سامسونگ می تواند از راه اندازی آن جلوگیری کند و باعث ایجاد کد خطا در چشمک زدن LED شود. اگرچه یک تکنسین باتجربه می‌تواند خازن‌های بد را جایگزین کند، اما اگر نمی‌دانید چه کار می‌کنید، نه جدا کردن دستگاه برای جستجوی آنها و نه تلاش برای تعمیر آنها عاقلانه است – آنها می‌توانند سطوح ولتاژ کشنده را حفظ کنند.

مطلب پیشنهادی: رفع چشمک زنی نمایشگر سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =