نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ارائه خدمات پس از فروش فراموش نشدنی

روابط با مشتری باید در تمام مراحل یک تجارت از جمله پس از فروش وجود داشته باشد. ارزش گذاری و توجه به مصرف کنندگان مهم است بنابراین آنها دوباره محصولات یک مارک را خریداری می کنند. علاوه بر این، مشتریانی که خدمات خوبی دریافت می کنند، ممکن است به عنوان مروج محصولات و خدمات شما عمل کنند، که این امر باعث افزایش دید کسب و کار شما می شود.

بنابراین، برای کارآفرینان دیجیتالی، سرمایه گذاری در جذب مشتریان بازگشتی به اندازه یافتن مشتریان جدید اهمیت دارد و هیچ چیز بهتر از این نیست که آنها را مجذوب خدمات پس از فروش فراموش نشدنی کند.

آیا می دانید روشهای آسان اما کارآمدی برای برقراری ارتباط با مشتریان وجود دارد؟

در این پست، ما موارد اصلی را فهرست کرده ایم و به تفصیل توضیح می دهیم که چگونه می توانید وفاداری مصرف کننده را بدون هزینه بیش از حد ایجاد کنید.

به ۷ نکته ما توجه کنید:

  • بازخورد خریدار را بخواهید
  • تخفیف بدهید
  • در تاریخ های خاص با مشتریان تماس بگیرید
  • ارسال مطالب مرتبط به مصرف کنندگان
  • سرپرستان را از طریق ایمیل پرورش دهید
  • تبلیغات را برای کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند تبلیغ کنید
  • خدمات پشتیبانی کارآمد داشته باشید

خدمات پس از فروش چیست؟

قبل از اینکه درباره نکات وفاداری مشتری صحبت کنیم، مهم است که مفهوم پس از فروش را به خوبی درک کنید.

خدمات پس از فروش همه فرایندهایی است که پس از فروش خود انجام می شود، مانند تماس از طریق ایمیل و پیامک، تخفیف برای خرید دوم و موارد دیگر.

اما با وجود اینکه برای وفاداری مشتری ضروری است، خدمات پس از فروش اقدامی است که اغلب توسط کارآفرینان نادیده گرفته می شود، زیرا بسیاری از آنها فقط نگران فروش یک محصول هستند و بنابراین، در نهایت فرصتی عالی را برای تبدیل مشتریان به خریداران مکرر از دست می دهند.

ما به شما یک مثال می زنیم تا بتوانید نحوه عملکرد آن را در عمل درک کنید.

فرض کنید یک مشتری خاص خرید می کند و چند روز بعد، ایمیلی از شرکت با نکاتی برای استفاده بهتر از محصول دریافت می کند.

این تماس بخشی از خدمات پس از فروش است، به عبارت دیگر، این شرکتی است که به دنبال تقویت روابط خود با مصرف کنندگان و ارائه اطلاعات مربوطه به آنها است.

هنگام دریافت ایمیل، کاربران متوجه می شوند که آنها برای شرکت مهم هستند. این امر شانس بازگشت آنها برای خرید را افزایش می دهد یا تجربه خود را در مورد نام تجاری تحسین می کند، که برای کارآفرینان و به ویژه برای کسب و کار خوب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پنج =