نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تهیه نسخه پشتیبان از گوشی

این مقاله به بررسی نحوه تهیه نسخه پشتیبان از گوشی می پردازد. در این روزگار، اطلاعات نه تنها به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره شما محسوب می شود. این امر به ویژه در مورد نوع فایل‌های مهمی که در تلفن‌های ما ذخیره می‌شوند صدق می‌کند، به این معنی که برای ایمن کردن چنین داده‌هایی نیاز به یادگیری روش‌هایی برای پشتیبان‌گیری از سامسونگ در رایانه شخصی برای جلوگیری از گم شدن آن‌ها است.

در این مقاله، شش روش ساده برای پشتیبان گیری سامسونگ در رایانه شخصی را به شما نشان می دهیم. ۵ روش اول برای پشتیبان گیری از گوشی سامسونگ ارائه شده است، روش ۶ برای پشتیبان گیری از هارد اکسترنال سامسونگ استفاده می شود و آخرین روش ۷ برای پشتیبان گیری از دوربین سامسونگ کار می کند. شما می توانید به بخش هایی که دوست دارید پرش کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از گوشی

روش ۱. با پشتیبان گیری و بازیابی سامسونگ از گوشی سامسونگ به رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه کنید

پشتیبان گیری و بازیابی سامسونگ یک برنامه با یک کلیک برای پشتیبان گیری و بازیابی گوشی سامسونگ شما است. با ساده ترین عملیات، می توانید پشتیبان گیری سامسونگ را به پایان برسانید. علاوه بر این، می توانید فایل های پشتیبان را از رایانه به تلفن سامسونگ با ۱ کلیک نیز بازیابی کنید.

ویژگی های اصلی پشتیبان گیری و بازیابی سامسونگ:

(۱) پشتیبان‌گیری از سامسونگ در رایانه شخصی با ۱ کلیک، شامل مخاطبین، گزارش تماس، پیام‌های متنی، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، برنامه‌ها و اسناد که همه فایل‌های اصلی تلفن سامسونگ شما هستند.

(۲) فایل های پشتیبان را از رایانه شخصی به همان تلفن سامسونگ یا سایر تلفن ها/تبلت های سامسونگ بازیابی کنید.

(۳) پشتیبانی از اتصال سامسونگ به رایانه شخصی با کابل USB و Wi-Fi.

(۴) می‌توانید آزادانه داده‌های سامسونگ روی رابط را بر اساس دسته انتخاب کنید.

(۵) گزینه پاک کردن داده ها را قبل از بازیابی در تلفن سامسونگ خود علامت بزنید.

(۶) سازگار با تقریباً تمام تلفن‌های همراه/تبلت‌های سامسونگ و بسیاری از گوشی‌ها/تبلت‌های اندرویدی دیگر، مانند Samsung Galaxy S20/S10/S9/S8/S7/S6، Samsung Note 10+/Note 10/Note 9/Note 8/Note 7، Samsung Galaxy Tab S/Galaxy Tab 4/Galaxy Tab S5e/Galaxy Tab S6/Galaxy Tab A/Galaxy Tab A 8.0، Sony Xperia 10/Xperia 5/Xperia 1/Xperia L4/Xperia L3، HTC U12 Life /U12+/U11/U19e، LG، ZTE، Xiaomi، Huawei، Google، OnePlus و موارد دیگر.

راهنمای انجام پشتیبان گیری سامسونگ روی رایانه شخصی با پشتیبان گیری و بازیابی سامسونگ

برای تهیه نسخه پشتیبان از گوشی های سامسونگ و عمل بازیابی روی آن ها می توانید مراحل زیر را دقیق انجام دهید.

مرحله ۱. نرم افزار پشتیبان گیری و بازیابی سامسونگ را در رایانه شخصی دانلود کنید.

لطفاً ابتدا این برنامه پشتیبان سامسونگ را بر روی رایانه شخصی دانلود کنید و سپس آن را نصب و راه اندازی کنید.

مرحله ۲. تلفن سامسونگ را به رایانه شخصی وصل کنید.

سپس گوشی سامسونگ خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و نماد اشکال زدایی USB را فعال کنید. این برنامه در کمترین زمان گوشی شما را بررسی می کند.

مرحله ۳. از سامسونگ در رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پس از اتصال، لطفاً روی گزینه “پشتیبان گیری” ضربه بزنید. سپس انواع داده های مورد نظر خود را در رابط انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه “Back Up” کلیک کنید تا بک آپ گیری از سامسونگ آغاز شود.

با پشتیبان‌گیری از پیام‌های سامسونگ، از تلفن سامسونگ به رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه کنید

معمولاً، کاربران ترجیح می‌دهند از فایل‌های سامسونگ خود به‌صورت دسته‌ای از تلفن‌های گلکسی به رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه کنند، نه اینکه تک تک آنها را انجام دهند. به این دلیل که با گذشت زمان، فایل های ذخیره شده در گوشی های سامسونگ ما بیشتر و بیشتر می شود. انتقال فایل ها با یک به یک باعث اتلاف وقت می شود. برای صرفه جویی در وقت شما، Samsung Messages Backup برای شما طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی پشتیبان گیری از پیام های سامسونگ

(۱) از کل اطلاعات گوشی سامسونگ با یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید.

(۲) به شما امکان می دهد به طور انتخابی فایل ها را از سامسونگ به رایانه انتقال دهید.

(۳) پیش نمایش فایل ها قبل از انتقال داده ها.

(۴) فایل های سامسونگ خود را به راحتی بر روی PC/Mac مدیریت کنید.

(۵) مستقیماً یک اسکرین شات از سامسونگ روی رایانه بگیرید.

(۶) پشتیبانی از انواع فایل ها: مخاطبین، گزارش تماس، پیامک، موسیقی، عکس ها، فیلم ها، اسناد و برنامه ها.

(۷) تقریباً از همه تلفن های سامسونگ، از جمله Samsung Galaxy S10/S9/S8/S7/S6/S5، Galaxy Note9/8/7/6، Galaxy A9/A8/A7/A6 و غیره پشتیبانی می کند. سایر برندهای اندرویدی مانند شیائومی، هوآوی، اچ تی سی، ال جی و غیره نیز شامل می شوند.

چرا پشتیبان گیری از پیام های سامسونگ را انتخاب کنید؟

(۱) استفاده آسان.

(۲) انتقال سریع داده ها.

(۳) پشتیبانی از اتصال سامسونگ به رایانه شخصی/مک از طریق کابل USB/Wi-Fi.

(۴) ۱۰۰٪ تمیز و ایمن.

آموزش گام به گام پشتیبان گیری سامسونگ

با نرم‌افزار پشتیبان‌گیری پیام‌های سامسونگ، می‌توانید از کل تلفن سامسونگ با ۱ کلیک روی رایانه نسخه پشتیبان تهیه کنید، یا به‌صورت دسته‌ای از فایل‌های خاص خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از Samsung Galaxy خود در رایانه شخصی با ۱ کلیک، باید پشتیبان گیری پیام های سامسونگ را راه اندازی کنید و دستگاه سامسونگ خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی متصل کنید. سپس به “Super Toolkit” بروید، گزینه “Backup” را انتخاب کنید، سپس انواع فایل ها را بررسی کنید و یک پوشه محلی را برای ذخیره فایل های پشتیبان گیری شده انتخاب کنید.

مرحله ۱. دستگاه سامسونگ خود را به کامپیوتر وصل کنید.

نرم افزار پشتیبان گیری پیام های سامسونگ را راه اندازی کنید و Samsung Galaxy خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی متصل کنید. همانطور که از شما خواسته شده است باید به اشکال زدایی USB در تلفن گلکسی خود اجازه دهید.

مرحله ۲. کاری کنید که برنامه گوشی سامسونگ شما را شناسایی کند.

با اعلان های روی صفحه بروید تا برنامه دستگاه سامسونگ شما را تشخیص دهد. پس از آن، می توانید رابط اصلی را به صورت زیر مشاهده کنید. تمام فایل های شناسایی شده در پوشه های مختلف در پانل سمت چپ مرتب شده اند.

مرحله ۳. به “Super Toolkit” بروید و انواع فایل ها را بررسی کنید.

در رابط اصلی، لطفا “Super Toolkit” را از نوار منوی بالا انتخاب کنید، روی دکمه “Backup” کلیک کنید. از شما خواسته می شود که انواع فایل های مورد نظر خود را بررسی کرده و مکانی را برای فایل های پشتیبان شده انتخاب کنید.

مرحله ۴. شروع به تهیه نسخه پشتیبان از تلفن سامسونگ در رایانه شخصی با ۱ کلیک کنید.

پس از انتخاب مکان، می‌توانید روی «پشتیبان‌گیری» کلیک کنید تا فرآیند فعال شود. سپس، از تمام فایل‌هایی که انتخاب کرده‌اید، در رایانه شخصی نسخه پشتیبان تهیه می‌شوند.

برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های خاص خود به صورت دسته‌ای، می‌توانید این مقالات را برای راهنمایی‌های بیشتر بخوانید:

#۱. مخاطبین را از تلفن سامسونگ به رایانه منتقل کنید

#۲. انتقال پیامک از Samsung Galaxy به کامپیوتر

#۳. همگام سازی عکس های سامسونگ با کامپیوتر

#۴. انتقال فیلم از سامسونگ به کامپیوتر.

آیا می دانید: ۶ دلیل داغی بیش از حد گوشی های سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =