نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ. یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود دارد، نشتی است. ممکن است برای استفاده از دستگاه خود بروید و متوجه وجود لکه ها و نشتی آب شوید. علت این اتفاق چیست؟ آب معمولاً از زیر ماشین لباسشویی یا درب نشت می کند. نشتی شدید می تواند باعث خیس شدن مداوم آشپزخانه شما شود که خطر سر خوردن یا آسیب به سایر وسایل را به همراه دارد. خبر خوب این است که تعمیر اکثر نشتی‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ بدون کمک حرفه‌ای آسان است، اما جلوگیری از نشتی قبل از وقوع بسیار مهم است. اگر می‌پرسید چه چیزی باعث نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌شود، در اینجا چند دلیل متداول و راه‌حل‌های ممکن در مورد نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ نشتی آورده شده است.

پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر سیستم سریعتر از تخلیه آب در حال پر کردن آب باشد، آب اضافی به دنبال راه فرار خواهد بود. آب اضافی از طریق درب به سمت زمین خارج می شود. محتمل ترین علت وجود گرفتگی در سیستم زهکشی یا شیر شناور معیوب است. اگر به دلیل گرفتگی آب زیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را تجربه کردید، به دفترچه راهنمای مالک خود نگاه کنید یا به وب سایت سازنده مراجعه کنید تا نحوه رفع آن را بیاموزید.

استفاده از شوینده اشتباه

در انتخاب مواد شوینده باید میزان کف را در نظر گرفت. استفاده از صابون معمولی که بیش از حد کف می کند می تواند باعث نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ شما شود. ممکن است باعث ایجاد کف بیش از حد شود که باعث می شود آب و صابون از در نشت کند. با استفاده از شوینده هایی که مخصوص ماشین ظرفشویی سامسونگ هستند، می توانید از این مشکل جلوگیری کنید. هنگام شستشوی ظروف از صابون ظرفشویی سامسونگ معمولی استفاده نکنید.

نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

نامتوازن بودن ماشین ظرفشویی سامسونگ

دستگاه شما باید روی زمین صاف بنشیند تا سطح آب از یک طرف بالا نرود. تراز نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ باعث بسته نشدن درب مناسب و ضربه زدن به کابینت ها می شود.

یک سطح در پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ خود قرار دهید تا از جمع شدن آب در زیر دستگاه جلوگیری شود. تا زمانی که از تراز بودن سیستم مطمئن شوید، می توانید از شیم ها برای رفع ناهماهنگی استفاده کنید. سطح آب تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سیستم به صورت عمودی و افقی تراز است.

فیلتر مسدود شده

فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ می تواند به دام انداختن زباله ها و ذرات غذایی که پس از تمیز کردن باقی می ماند کمک می کند. همیشه مهم است که فیلتر خود را بررسی کنید تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. فیلترها ممکن است به دلیل تجمع اجسام خارجی یا مواد غذایی مسدود شوند. شما باید به طور منظم فیلتر را تمیز کنید تا تمام مواد غذایی یا اشیای خارجی که ممکن است باعث مسدود شدن سیستم شوند از بین برود.

اگر متوجه شده اید که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما دیگر مطابق انتظار کار نمی کند، بررسی کنید که آیا فیلترها تمیز هستند یا خیر. حداقل یک بار در ماه فیلتر را تمیز کنید تا سیستم در عملکرد مطلوب حفظ شود.

نشتی مهر و موم درب

نشتی در ماشین ظرفشویی سامسونگ می تواند به دلیل عدم وجود مهر و موم مناسب روی درب رخ دهد. باید در را باز کنید و وضعیت مهر و موم را بررسی کنید. اگر فرسوده یا آسیب دیده است، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

درزگیر بالایی معمولاً به راحتی قابل تعویض است بدون اینکه لزوماً با متخصص تماس بگیرید. با این حال، درزگیر پایین تر برای مقابله با آن پیچیده تر است زیرا قبل از تعویض درب باید آن را بردارید.

تعمیر مانیتور سامسونگ

نشتی شیر آب

شیر ورودی آب وظیفه تغذیه آب از خط آب به ماشین ظرفشویی سامسونگ را بر عهده دارد. یک سوپاپ معیوب می تواند باعث نشت آب از سیستم شود. همچنین متوجه خواهید شد که ظروف به درستی تمیز نمی شوند.

ساده ترین راه برای بررسی اینکه آیا شیر ورودی آب معیوب است یا خیر، برداشتن صفحه زیرین واقع در جلوی ماشین ظرفشویی سامسونگ است. بررسی کنید که آیا خوردگی یا آب از شیر ورودی چکه می کند یا خیر. در صورتی که آب از شیر چکه می کند، منبع آب را قطع کرده و شیر ورودی جدید را جایگزین کنید.

نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

گیره های شیلنگ معیوب

گیره های شلنگ نقش اساسی در محکم کردن شلنگی که آب را به ماشین ظرفشویی سامسونگ و شیلنگ تخلیه می رساند، بازی می کند. صفحه ضربه ای که در پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ قرار دارد را بردارید تا به گیره ها و شیلنگ ها برسد.

بررسی کنید که آیا گیره ها شل شده اند یا شکاف قابل مشاهده ای روی شیلنگ ها وجود دارد. از یک پیچ گوشتی برای سفت کردن گیره های شل استفاده کنید. اگر سفت کردن مشکل را برطرف نکرد، باید گیره را با یک گیره جدید جایگزین کنید. تعویض شیلنگ های آسیب دیده را فراموش نکنید.

وان آسیب دیده

وان ماشین ظرفشویی سامسونگ پس از چندین سال استفاده احتمالا فرسوده می شود. ممکن است سوراخی در وان ایجاد شود و باعث شود آب به کف آشپزخانه شما چکه کند. این آسیب معمولاً در اثر خوردگی مواد معدنی و مواد شوینده ایجاد می شود. اگر وان کاملاً آسیب دیده باشد، ممکن است مجبور شوید یک ماشین ظرفشویی سامسونگ جدید بخرید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =