نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه نمایش سیاه تلویزیون تلویزیون سامسونگ

یک صفحه سیاه فقط می تواند نشانه خاموش شدن تلویزیون باشد، اگرچه اگر صدا تولید می کند، می دانید که چنین نیست. اگر تلویزیون سامسونگ شما حتی هنگام روشن بودن دارای صفحه سیاه است، ممکن است در واقع دستگاه خارجی شما باشد و نه تلویزیون.

نحوه ی رفع مشکل

برای رفع مشکل، این دستورالعمل ها را امتحان کنید:

  1. دکمه صفحه اصلی (منو) را از راه دور فشار دهید. اگر این منو ظاهر شود، تلویزیون روشن است، اما منبع صحیحی نیست یا سیگنال دریافت نمی کند. اگر منو ظاهر نشود، ممکن است تلویزیون دارای مشکلات برق باشد.
  2. تأیید کنید تلویزیون روی همان منبع دستگاه خارجی تنظیم شده است.
  3. کابل HDMI را تست کنید. برخی از تلویزیون ها دارای تست کابل HDMI هستند که می توانید با رفتن به تنظیمات> پشتیبانی> تشخیص خودکار> اطلاعات سیگنال> تست کابل HDMI> تست هوشمند به آن بروید. اگر آزمایش می گوید کابل خراب است، کابل را تعویض کنید.
  4. دستگاه دیگری را یا از درگاه منبع دیگری استفاده کنید. اگر در مرحله قبل قادر به آزمایش کابل نبودید، سعی کنید کابل را نیز عوض کنید.
  5. اگر تلویزیون می تواند در هر تنظیم دیگری تصویر را نمایش دهد، بنابراین شما دلیل این مسئله را رد کرده اید. سعی کنید تنظیمات مختلف را انجام دهید تا زمانی که دستگاه یا کابلی را که کار نمی کند شناسایی کنید و آن را عیب یابی یا جایگزین کنید.

اگر تلویزیون شما با استفاده از One Connect Box متصل است، برای عیب یابی صفحه سیاه این مراحل را دنبال کنید:

  1. کابل One Connect را از نظر آسیب و اتصال جامد بررسی کنید. مطمئن شوید اتصال کاملاً متصل است. اطمینان حاصل کنید که کابل خم نشده، شکسته، انقباض و یا در بالای آن شی سنگینی وجود دارد.
  2. جعبه One Connect را جدا کنید تا ببینید تلویزیون پیغام خطایی را نشان می دهد یا خیر. پس از قطع اتصال One Connect Box، در صورت مشاهده هر چیزی (مانند پیام یا تصویر) در تلویزیون، جعبه One Connect را جایگزین کنید.
  3. دکمه Home را از راه دور فشار دهید. اگر منو ظاهر نشود، تلویزیون ممکن است دارای مشکلات برق باشد.
  4. تأیید کنید تلویزیون روی همان منبع دستگاه خارجی تنظیم شده است.
  5. کابل HDMI را تست کنید. در صورت خراب بودن کابل HDMI یا عدم موفقیت در تست، آن را تعویض کنید.
  6. دستگاه های خارجی مختلف را آزمایش کنید. اگر تلویزیون می تواند در تنظیمات دیگر تصویری را نمایش دهد، شما دلیل اصلی وجود این تلویزیون را رد کرده اید.
  7. دکمه پاور تلویزیون سامسونگ من کجاست؟
  8. دکمه روشن / خاموش در بسیاری از مدل های تلویزیون سامسونگ در جلوی مجموعه، در مرکز، درست زیر صفحه قرار دارد. دکمه معمولاً در گوشه بالا سمت راست یا بالا سمت چپ کنترل از راه دور است.

چرا تلویزیون سامسونگ من مدام قطع می شود؟

اگر تصویر یا صدای تلویزیون در حال شکستن، قطع و وصل شدن یا پیکسل سازی است، احتمالاً سیگنال ضعیفی را تجربه می کنید. تمام اتصالات از دیوار به جعبه کابل و از جعبه کابل به تلویزیون را بررسی کنید تا مطمئن شوید اتصالات قطع است.

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود چراغ قرمز خاموش است

وقتی تلویزیون روشن نمی شود و چراغ قرمز خاموش است، تلویزیون یا برق ندارد، یا روشن است و صفحه فقط سیاه است.

برای عیب یابی

  1. بدون استفاده از ریموت، هر دکمه ای در تلویزیون خود را به جز برق فشار دهید. اگر هر چیزی روی صفحه ظاهر شد، این تأیید می کند تلویزیون شما روشن است و می توانید برای عیب یابی بدون تصویر یا صفحه سیاه اقدام کنید. اگر کنترل های تلویزیون باعث می شود چیزی روی صفحه ظاهر شود اما از راه دور اینگونه نیست، پس مطمئن شوید که از راه دور نیز عیب یابی می کنید.
  2. تلویزیون را به مدت ۳۰ ثانیه از برق جدا کنید و سپس آن را مستقیماً به یک پریز برق متصل کنید. اگر چراغ قرمز روشن شود (و چشمک نزند یا چشمک بزند)، تلویزیون شما در حال دریافت برق است و احتمالاً اکنون روشن می شود. این بدان معناست که اگر از ورودی اصلی یا محافظ ولتاژ استفاده می کنید مشکلی دارد.
  3. اگر پس از امتحان کردن پریز کار جدید، چراغ قرمز در حالت آماده به کار هرگز روشن نمی شود و تلویزیون روشن نمی شود، با سرویس تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =