دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تبلت سامسونگ خاموش نمی شود؟

یکی دیگر از مشکلات رایج تبلت سامسونگ این است که نمی توان آن را خاموش کرد. هنگامی که با این مشکل روبرو می شوید، می توانید از تبلت بدون مشکل استفاده کنید، اما نمی توانید آن را خاموش کنید. برای رفع این خطا، می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

  1. باتری را خالی کنید

مستقیم ترین راه این است که آن را کنار بگذارید و بگذارید به طور طبیعی تخلیه شود. یا می توانید همچنان از آن برای خالی کردن استفاده کنید.

  1. دستگاه را به زور خاموش کنید

با استفاده از این ابزار، باید تبلت را به شارژر وصل کنید. پس از شروع به شارژ، می توانید دکمه روشن / خاموش را برای ۱۰-۱۵ ثانیه فشار دهید تا مجدداً راه اندازی شود. سپس، هنگامی که علامت شارژ روی صفحه ظاهر می شود، زبانه و شارژر را جدا کرده و خاموش می شود.

  1. راه اندازی مجدد سیستم در تبلت

راه اندازی مجدد سیستم تبلت و سپس خاموش کردن دستگاه نیز یک روش است. همچنین، برای بوت شدن دستگاه در حالت بازیابی، باید دکمه های Power، Home و Volume Down را فشار دهید. سپس برای راه اندازی مجدد دستگاه، راه اندازی مجدد سیستم را انتخاب کنید. پس از راه اندازی مجدد دستگاه، می توانید طبق معمول آن را خاموش کنید.

برخورد با صفحه هنگی در تبلت سامسونگ

شاید شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که تبلت سامسونگ را با موفقیت روشن یا خاموش کنید، اما ممکن است هنگام استفاده از دستگاه یک صفحه یخ زده داشته باشید. این بدان معناست که دستگاه روی صفحه خاصی گیر کرده است و نمی تواند هیچ گونه فرمان از شما بگیرد. اگر می خواهید این خطا را برطرف کنید، باید:

  1. از دکمه Home استفاده کنید

سعی کنید دکمه Home را برای ۲ یا ۳ ثانیه فشار دهید تا به صفحه اصلی برگردد. در صورت عدم موفقیت، باید چندین بار روی دکمه پشت در پایین صفحه ضربه بزنید.

  1. نرم افزاری تنظیم مجدد برگه

هنگامی که وسایل بالا از کار می افتد، تنظیم مجدد نرم می تواند مشکل را برطرف کند. برای انجام تنظیم مجدد نرم افزار، فقط باید دکمه روشن / خاموش را بیش از ۱۰ ثانیه فشار دهید و منتظر بمانید تا دستگاه خود راه اندازی مجدد شود.

  1. دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی کنید

همچنین آخرین راه حل برای رفع این مشکل، تنظیم مجدد کارخانه تبلت سامسونگ است. فقط وارد حالت بازیابی شوید تا مانند گذشته گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید. به طور معمول، این راه می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به دستگاه Android را حل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =