نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن لپ تاپ / اگر لپ تاپ سامسونگ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که مشکلی در کار آن وجود دارد. از خرابی سخت افزار، مشکلات برق، یا نفوذ بدافزار، ممکن است نتیجه هر چیزی باشد. این مقاله پنج نکته ضروری برای رفع خاموش شدن ناگهانی رایانه شما را پوشش می دهد.

روشن نشدن لپ تاپ سامسونگ

۵ نکته برای تعمیر لپ تاپ سامسونگ که ناگهان خاموش می شود و دوباره روشن نمی شود

اگر لپ تاپ سامسونگ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که سیستم شما دچار مشکل سختی شده است. ممکن است بخواهید لپ تاپ سامسونگ سامسونگ یا لپ تاپ سامسونگ خود را از نظر منبع مشکل بررسی کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، عوامل متعددی ممکن است مسئول باشند. لیست زیر پنج نکته را پوشش می دهد که می تواند مشکل را حل کند.

نکته ۱: سیم برق را بررسی کنید

گاهی اوقات حل مشکل آسان تر از حدس و گمان ما است. لپ تاپ سامسونگ سامسونگ شما به طور ناگهانی خاموش می شود و دوباره روشن نمی شود می تواند نتیجه احتمالی کابل برق معیوب باشد. می توانید از یک مولتی متر برای آزمایش مدار باز بالقوه استفاده کنید. اگر اتصال الکتریکی کافی وجود داشته باشد، مولتی متر بوق می زند، در غیر این صورت احتمالاً به این معنی است که سیم های برق معیوب هستند. در این صورت بهتر است سیم های برق را تعویض کنید.

نکته ۲: اتصال را از ایستگاه اتصال قطع کنید

اغلب وقتی لپ تاپ سامسونگ خود را به هر ایستگاه اتصال سازگار متصل می کنید، مشکل فنی ایجاد می کند که منجر به خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ شما می شود. اگر پلاگین های سخت افزاری را به پورت E لپ تاپ سامسونگ خود متصل کرده اید، ممکن است بخواهید آن را حذف کنید تا بررسی کنید که آیا لپ تاپ سامسونگ شما راه اندازی می شود یا خیر.

نکته ۳: باتری را خارج کرده و دوباره وصل کنید

اگر مدت زیادی است که از همان باتری لپ‌تاپ سامسونگ خود استفاده می‌کنید، مشکلی در باتری ایجاد می‌شود. اگر لپ‌تاپ سامسونگ شما بعد از خاموش شدن ناگهانی راه‌اندازی نمی‌شود، ممکن است بخواهید باتری را خارج کنید، در صورت لزوم گرد و غبار آن را بردارید و باتری را دوباره وصل کنید. اگر هنگام اتصال به لپ‌تاپ سامسونگ، باتری به طور تصادفی با پورت ناهماهنگ شد، با جدا کردن و وصل کردن مجدد آن ممکن است مشکل حل شود.

نکته ۴: برق لپ تاپ سامسونگ سامسونگ را تخلیه کنید

یکی از راه های موثر برای روشن کردن لپ تاپ سامسونگ سامسونگ/لپ تاپ سامسونگ، تخلیه برق است. این فرآیندی است که در آن تمام شارژ ساکن (نیروی کک) در دستگاه الکترونیکی خود را تخلیه می‌کنید. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه برق لپ تاپ سامسونگ سامسونگ/لپ تاپ سامسونگ را تخلیه کنید.

مرحله ۱: از آنجایی که لپ تاپ سامسونگ شما راه اندازی نمی شود، تمام کابل ها را از لپ تاپ سامسونگ جدا کنید.

مرحله ۲: اکنون باتری لپ تاپ سامسونگ را خارج کنید.

روشن نشدن لپ تاپ سامسونگ

مرحله ۳: روی کلید پاور ضربه بزنید و ۲۰ ثانیه نگه دارید. دکمه را رها کنید تا نیروی کک تخلیه شود.

روشن نشدن لپ تاپ سامسونگ

مرحله ۴: همه کابل ها را دوباره به لپ تاپ سامسونگ خود وصل کرده و آن را روشن کنید.

شما می توانید همین روند را برای لپ تاپ سامسونگ نیز دنبال کنید.

نکته ۵: سخت افزار بد

دستگاه‌های سخت‌افزاری خراب یا خراب می‌توانند لپ تاپ سامسونگ سامسونگ شما را مجبور به خاموش شدن ناگهانی کنند. می توانید از Device Manager برای شناسایی منبع خطا و عیب یابی مشکلات دستگاه در حالت ایمن استفاده کنید.

رفع هنگی لپ تاپ سامسونگ

برای دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ نمایندگی سامسونگ اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =