نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی: تلویزیون سامسونگ آفلاین است

اگر تلویزیون سامسونگ آفلاین است، به چندین چیز برای تعمیر آن نیاز دارید.

نکته: عملکرد ممکن است با توجه به شرایط شرایط شیکه وای فای متفاوت باشد. برای عملکرد انتخابی، تلویزیون را با کابل ایترنت به اینترنت متصل کنید.

  • مطمئن شوید که تلویزیون به شبکه متصل است:
  • دکمه home بر روی کنترل تلویزیون را بزنید.
  • تنظیمات را انتخاب نموده.
  • شبکه را انتخاب کنید.
  • وضعیت شبکه را انتخاب کنید.
  • چند ثانیه منتظر بمانید تا وضعیت شبکه مشاهده شود.

 

  • مطمئن شوید که LED روی هاب v2 SmartThings سبز رنگ است (که نشان می دهد هاب آنلاین بوده و با سرور ارتباط برقرار کرده است).
  • هاب را دوباره راه اندازی کنید. بر روی لینک موردنظر کلیک کرده تا مراحل راه اندازی مجدد نوع هاب را مشاهده کیند.
  • تلویزیون را از کابل برق و ایترنت به مدت ۳۰ ثانیه قطع کرده و دوباره راه اندازی کرده و سپس به برق وصل کنید.
  • کابل برق را به مدت ۳۰ ثانیه از روتر قطع کنید و سپس متصل کنید.
  • سیم ایترنت را در پورت دیگری بر روی روتر یا مستقیما به مودم وصل کنید. کابل ایترنت نیز ممکن است خراب باشد بنابراین آن را تعویض کنید.
  • تلویزیون را از هاب SmartThings قطع نموده و مجددا وصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =