عیب یابی: تلویزیون سامسونگ آفلاین است
اگر تلویزیون سامسونگ آفلاین است، به چندین چیز برای تعمیر آن نیاز دارید.
نکته: عملکرد ممکن است با توجه به شرایط شرایط شیکه وای فای متفاوت باشد. برای عملکرد انتخابی، تلویزیون را با کابل ایترنت به اینترنت متصل کنید.
- مطمئن شوید که تلویزیون به شبکه متصل است:
- دکمه home بر روی کنترل تلویزیون را بزنید.
- تنظیمات را انتخاب نموده.
- شبکه را انتخاب کنید.
- وضعیت شبکه را انتخاب کنید.
- چند ثانیه منتظر بمانید تا وضعیت شبکه مشاهده شود.
- مطمئن شوید که LED روی هاب v2 SmartThings سبز رنگ است (که نشان می دهد هاب آنلاین بوده و با سرور ارتباط برقرار کرده است).
- هاب را دوباره راه اندازی کنید. بر روی لینک موردنظر کلیک کرده تا مراحل راه اندازی مجدد نوع هاب را مشاهده کیند.
- تلویزیون را از کابل برق و ایترنت به مدت ۳۰ ثانیه قطع کرده و دوباره راه اندازی کرده و سپس به برق وصل کنید.
- کابل برق را به مدت ۳۰ ثانیه از روتر قطع کنید و سپس متصل کنید.
- سیم ایترنت را در پورت دیگری بر روی روتر یا مستقیما به مودم وصل کنید. کابل ایترنت نیز ممکن است خراب باشد بنابراین آن را تعویض کنید.
- تلویزیون را از هاب SmartThings قطع نموده و مجددا وصل کنید.