نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن تلویزیون. همه ما با این شعار آشنا هستیم که “چرا تلویزیون سامسونگ من روشن نمی شود؟” در برخی مواقع، همه ما عصبانیت های تلویزیون سامسونگ خود را تجربه کرده ایم، زیرا تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود. چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا ممکن است چنین باشد. در این مقاله، چند مورد از رایج‌ترین دلایل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ‌ها را بررسی می‌کنیم و راه‌حل‌هایی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید امتحان کنید. ما همچنین نکاتی را برای عیب‌یابی در نظر می‌گیریم که به شما کمک می‌کند تلویزیون سامسونگ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دوباره کار کند.

روشن نشدن تلویزیون

خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

یکی از اولین چیزهایی که باید بررسی کنید که آیا تلویزیون سامسونگ شما روشن نیست یا خیر، خاموش بودن یا نبودن آن است – گاهی اوقات راه حل های ساده مانند جدا کردن و وصل کردن دوباره برق می تواند این مشکل را برطرف کند. علاوه بر این، برخی از تلویزیون سامسونگ ها دارای یک دکمه پاور در جلو هستند که می توانید برای روشن کردن آن فشار دهید.

سیم برق پاره شده

یکی دیگر از دلایل بالقوه روشن نشدن تلویزیون سامسونگ می تواند شکسته شدن سیم برق باشد. اگر از پریز نزدیک تلویزیون سامسونگ خود استفاده می کنید، به جای آن کابل را از پریز دیگری وصل کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر.

مسدود شدن درگاه ورودی

اگر به نظر می رسد تلویزیون سامسونگ شما نمی خواهد هر کاری که انجام می دهید روشن شود، ممکن است به این دلیل باشد که چیزی یکی از ورودی های آن را مسدود کرده است – مانند یک تکه مبلمان یا جعبه کابل شخص دیگری. سعی کنید هر آیتمی را از سر راه خود خارج کنید.

به روز رسانی نرم افزار تلویزیون سامسونگ

اگر همه موارد فوق را امتحان کرده اید و تلویزیون سامسونگ شما هنوز روشن نمی شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به روز رسانی هایی را که سازنده برای تلویزیون سامسونگ منتشر کرده است بررسی کنید. این امر به ویژه در تلویزیون سامسونگ های جدید رایج است. اغلب، رفع اشکال یا پیشرفت‌های دیگری به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی‌ها وجود دارد.

مشکل در منبع تغذیه

اگر همه چیز دیگر بررسی و آزمایش شده است و هیچ چیز کار نمی کند، وقت آن است که بررسی کنید که آیا مشکلی در خود منبع تغذیه وجود دارد یا خیر. اغلب، این مشکل را می توان با تعویض سیم برق یا واحد منبع تغذیه برطرف کرد.

نکات عیب یابی

بعد از دانستن علت خرابی حال به راحتی می توانید عیب یابی دستگاه را انجام دهید.

وجود برق در تلویزیون سامسونگ

مطمئن شوید که برق کافی به تلویزیون سامسونگ شما جریان دارد تا بتواند روشن شود – اکثر تلویزیون سامسونگ ها برای عملکرد به حداقل ۱۲۰ ولت نیاز دارند. اگر مشکلی در منبع برق شما وجود دارد، ممکن است لازم باشد با ارائه دهنده برق خود مشورت کنید تا ببینید آیا آنها می توانند مشکل را عیب یابی و اصلاح کنند.

بررسی دریافت سیگنال تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی شود، ممکن است نتواند سیگنال مناسبی دریافت کند – معمولاً، این مشکل را می توان با بررسی اینکه جعبه کابل، جعبه ماهواره یا آنتن شما به درستی متصل هستند و سیگنال ها را روی صفحه نمایش پخش می کند، برطرف کرد. اگر از تلویزیون سامسونگ HD با تیونرهای داخلی (مانند بسیاری از تلویزیون سامسونگ‌های سامسونگ) استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که کانال صحیح انتخاب شده است تا تلویزیون سامسونگ به درستی برنامه‌ها را دریافت کند.

امتحان کابل برق دیگر

اگر از تلویزیون سامسونگ قدیمی‌تری استفاده می‌کنید یا تلویزیون سامسونگی که تیونر داخلی ندارد، بهتر است از سیم برق دیگری استفاده کنید. گاهی اوقات، این می تواند به حل مشکلات تلویزیون سامسونگ ها کمک کند که سیگنال ها را دریافت نمی کنند.

ریست کردن تلویزیون سامسونگ

گاهی اوقات، فقط فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در تلویزیون سامسونگ شما بسیاری از مشکلات را حل می کند و دوباره کار می کند – به خصوص اگر اخیراً به روز رسانی یا تغییر نرم افزاری در تنظیمات تلویزیون سامسونگ انجام شده باشد. قبل از امتحان کردن، مطمئن شوید که چگونه این کار را انجام دهید – اغلب، دکمه ها یا منوهای خاصی وجود دارد که برای تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ باید به آنها دسترسی داشت.

پیشنهاد مطالعه: پیکسل های خراب تلویزیون سامسونگ شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 18 =