نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ماژول و جیگ

 

این محصول دارای اسامی مختلفی است. برخی افراد آن را ماژول (mould)، و سایرین جیگ (jig) می نامند. این محصول علیرغم نام خود چیزی است که نقش مهمی در همترازی چسب OCS یا نمایشگر LCD/ OLEC قبل از لمینت کاری دارد. در ۴ سال گذشته، ۴ نوع مدل برای بازیابی نمایشگر توسعه یافته است.

 

تنظیم کردن قالب همترازی نمایشگر فلت

ابتدا گلس جدید را باید همتراز کرد که قبل از شروع فرایند لمینت باید مطابق با نمایشگر LCD خریداری شود. در اینصورت نمایشگر LCD پس از تکمیل فرایند لمینت در گوشی همتراز می شود. با اینحال، در زمان استفاده از این تکنیک، به لمینت گلس در نمایشگر LCD نیاز است. اگر تجربه و دانش کمی در مورد نحوه استفاده از این قالب دارید، ممکن است حباب هایی در وسط گلس دیده شود. با اینحال، اگر عملکرد درست آن را می دانید، این تکنیک با نتایج خوبی همراه خواهد بود.

 

همترازی ۲ در ۱ و لمنیت قالب عاری از حباب

این نوع قالب امکان فرایند پیش از لمینت را به جلو می اندازد. بدین معنا که این قالب در لامیناتور صورت گرفته و فرایند لمینت فورا شروع می شود. واقعیت اینست که این قالب باعث شده تا فرایند لمینت حتی برای مبتدیان آسان شود تا حبابی دیده نشود.

 

قالب لمینت فریم درونی

OCAMaster اولین شرکتی سات که لمنیت فریم درونی را برای بازیابی نمایشگر سری های Edge سامسونگ ایجاد کرد. یکی از مزیت های استفاده از این نوع قالب برای بازیابی نمایشگر OLED سامسونگ راحتی آن است و خطر شکستگی را به حداقل می رساند. زمانی که جدا کردن گلس شکسته از نمایشگر OLED با موفقیت انجام می شود، نمایشگر هنوز در فریم است. در اینصورت نملیشگر به آسانی تمیز می شود.

پس از تکمیل فرایند تمیزکاری، کل دستگاه باید در لمیناتور کیسه هوا وارد شود سپس فرایند لمینت شروع شود. چندین حباب ممکن است در بالا مشاهده شود. با اینحال، اگر نکات و راهنمایی های سازنده (OCAMaster) را دنبال کنید هیچ نگرانی در مورد حباب ها وجود ندارد. قالب فریم درونی می تواند دو چیز مهم برای بازیابی نمایشگر سری Edge سامسونگ داشته باشد که شامل لمینت فریم درونی و پاک کردن چسب است.

 

قالب لمینت فریم بیرونی

این نوع قالب می تواند نمایشگر OLED و چسب OCA گلس لبه ای سامسونگ را لمینت کند. اختلاف اصلی بین لمینت فریم درونی و لمینت فریم بیرونی در جدا کردن نمایشگر OLED از فریم میانی است. افرادی که لمینت فریم بیرونی را انتخاب می کنند نتایج کاملی را بدست می آورند. اگرچه فریم درونی معمولال امواجی کمی را در نمایشگر پس از لمینت نشان می دهد، اما معمولا پس از چند روز ناپدید می شوند. اگر خواهان نتایج کاملی هستید، پس پیشنهاد می شود تا قالب های فریم درونی و فریم بیرونی خریداری شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =