دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امروزه کامپیوتر برا کار های اداری و یا تفریحی جایگاه قابل توجهی در زندگی شما به دست آورده است، یکی از دستگاه های مهم در کامپیوتر، مانیتور می باشد اما آیا به اندازه کافی از مانیتور سامسونگ خود مراقبت می کنید؟ اگر به درستی از آن مراقبت شود، مانیتور سامسونگ شما دوام بیشتری خواهد داشت و در تمام طول مدت عملکرد عالی خواهد داشت. در اینجا چند نکته در مورد افزایش عمر این قطعه ضروری کامپیوتر آورده شده است.

دریچه های هوای آن را همیشه باز نگه دارید

دریچه های هوای مانیتور سامسونگ معمولا در قسمت بالایی یا کناره ها قرار دارند. با بدون مانع نگه داشتن دریچه های هوا همیشه از تجمع گرما جلوگیری کنید. این کار از آسیب دیدن اجزای آن نیز جلوگیری می کند.

همچنین می توانید از یک برس یا جاروبرقی برای از بین بردن کثیفی، گرد و غبار و کثیفی که روی سوراخ های تهویه انباشته شده است استفاده کنید.

استفاده از محافظ برق را در نظر بگیرید

برای افزایش طول عمر مانیتور سامسونگ خود، باید از یک محافظ برق قابل اعتماد استفاده کنید. مانیتور سامسونگ را مستقیماً به جریان دیوار وصل نکنید زیرا یک ضربه ناگهانی الکتریکی می تواند به قطعه آسیب برساند. علاوه بر این، این میخ های الکتریکی اغلب تحت ضمانت سازنده قرار نمی گیرند.

روشن و خاموش کردن مانیتور سامسونگ خود را بیش از حد لازم متوقف کنید

تغییر شتابزده از روشن به خاموش می تواند عملکرد مانیتور سامسونگ را مختل کند و در بدترین حالت منجر به آسیب داخلی شود.

  • اتصالات را بررسی کنید
  • بررسی کنید که سیم یا کابل بین کارت ویدیو و مانیتور سامسونگ به طور ایمن در هر انتها وصل شده باشد. کابل ها نباید فشرده یا تا شوند.
  • در صورتی که نیاز به تغییراتی دارید و کابل قابل جداسازی در دسترس دارید، ابتدا آن را از برق بکشید و سپس مجدداً مورد را به درگاه مانیتور سامسونگ وصل کنید. این می تواند به تنظیم مجدد اتصال شل و از بین بردن هرگونه خوردگی ایجاد شده روی کانکتورها کمک کند.

مانیتور سامسونگ خود را در مکانی امن و مطمئن نگه دارید

مطمئن شوید که مانیتور سامسونگ کامپیوتر خود را روی یک میز ثابت قرار داده اید و کابل را دور از مسیر همه قرار دهید تا از زمین خوردن جلوگیری کنید. هر چقدر هم که راحت به نظر می رسد، لیوان های آب یا نوشیدنی های دیگر را نزدیک مانیتور سامسونگ قرار ندهید.

مانیتور سامسونگ کامپیوتر تمام فعالیت هایی را که ما روی کامپیوتر انجام می دهیم نمایش می دهد. بدون آن، ما نمی توانیم وظایف خود را به پایان برسانیم یا حتی نمی توانیم وارد فعالیت های رایانه ای مورد علاقه خود از بازی، مرور اینترنت و تماشای نمایش ها و فیلم های آنلاین مورد علاقه خود شویم.

برای جلوگیری از دوشاخه شدن بیش از حد تعویض و تعمیرات گران قیمت، مراقبت و نگهداری مناسب مورد نیاز است. ما تمام مراحلی را که برای مراقبت از مانیتور سامسونگ کامپیوتر خود نیاز دارید شرح داده ایم. برای داشتن مانیتور سامسونگ کامپیوتر سالم‌تر، فوراً این نکات را دنبال کنید.

آیا مانیتور سامسونگ به مرور زمان خراب می شوند؟

آره! مانیتور سامسونگ با نور پس زمینه CCFL طراحی شده اند که با گذشت زمان کم نورتر می شود. با این حال، این یک روند کند است و اگر به درستی از مانیتور سامسونگ خود استفاده کنید ممکن است چندین سال طول بکشد. این منبع نور برتر و کارآمد می تواند به طور متوسط ​​۵۰۰۰۰ ساعت کار کند.

چگونه می توانیم بفهمیم که مانیتور سامسونگ من خراب شده است؟

ممکن است مانیتور سامسونگ شما روشن نشود و کاملا سیاه به نظر برسد. ممکن است به رنگ سبز کم رنگ بدرخشد یا صفحه آبی داشته باشد که نشان دهنده مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است.

مقالات مرتبط:

مشکلات سیگنال مانیتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =