نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در نظر گرفتن خدمات پس از فروش به عنوان راهی برای کاهش هزینه های بلند مدت

 از نظر عملکرد، خدمات پس از فروش خوب مطمئناً یکی از راه های کاهش هزینه ها است، به شرطی که طول عمر دستگاه ها را افزایش داده و عملکرد آنها را بهبود بخشد.

فناوری مدرن فرصتهای زیادی را برای خدمات پس از فروش فراهم می کند تا بتوانند این کار را انجام دهند:

  • در لوازم آشپزخانه متصل، تیم های پشتیبانی تأمین کننده می توانند نکات و ابزارهای ارزشمندی را ارائه دهند، از جمله بررسی آنلاین، کنترل از راه دور و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق برای جلوگیری از خرابی و خرابی.
  • یک شبکه خدمات کارآمد می تواند زمان مداخله و زمان بازگشت را کاهش دهد
  • تبادل اطلاعات می تواند یک مشکل واحد را که در آشپزخانه تجاری حل شده است به راه حلی تبدیل کند که برای همه لوازم از این نوع در کل شبکه تامین کننده کاربرد دارد (هوش جمعی)

انتخاب تأمین کننده ای که بتواند این خدمات را ارائه دهد یکی از راه های افزایش عملکرد و در نتیجه کاهش هزینه ها است.

ویژگی هایی که خدمات پس از فروش به منظور کاهش هزینه به آنها نیاز دارد

خدمات پس از فروش چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند بر هزینه های جاری تأثیر مثبت بگذارد و عملکرد کلی لوازم آشپزخانه تجاری شما را بهبود بخشد؟

بیایید برخی از ویژگیهایی را که احتمالاً هنگام ثبت نام در برنامه خدمات پس از فروش باید به آنها توجه کنید، لیست کنیم.

  • سرویس باید توسط سازنده لوازم خانگی یا شبکه ای مستقیماً وابسته به سازنده انجام شود: این امر به دو دلیل اصلی کمک می کند
  • کاهش زمان واکنش – مهندسان مجاز به اسناد و توصیه های اصلی سازنده دستگاه و همچنین قطعات یدکی و مواد مصرفی اصلی دسترسی کامل دارند. این مدت زمان خرابی مورد نیاز برای عیب یابی مشکلات و یافتن راه حل را کاهش می دهد و همچنین به این معنی است که در صورت نیاز جایگزین های مناسب را دریافت می کنید.
  • ضمانت نامه های حفاظتی-استفاده از قطعات یدکی غیر اصلی معمولاً ضمانت سازنده را باطل می کند و دستگاه را در معرض خطرات دیگر قرار می دهد.
  • این سرویس باید بر اساس یک شبکه گسترده از ارائه دهندگان باشد، به طوری که مدت کوتاهی طول می کشد تا یک تکنسین واجد شرایط به دستگاه برسد و نیاز به تعمیرات داشته باشد.
  • این سرویس باید دامنه وسیعی از عملیات را برای کاهش زمان مدیریت مسائل در مواقع اضطراری فراهم کند.
  • باید (گزینه های تعمیر پیشگیرانه) وجود داشته باشد: اتصال و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را می توان برای جمع آوری مداوم داده ها در مورد وسایل مورد استفاده قرار داد. این می تواند به موارد مکرر نقص کمک کند یا به برنامه ریزی صحیح تعمیر و نگهداری معمول کمک کند که هزینه های تعمیر و نگهداری را در برابر خطر خرابی متعادل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =