نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف صدای تقویت کننده از بلندگو

تقویت کننده بلندگو. یک صدای همهمه عمیق از بلندگوهای سامسونگ استریو شما در بسیاری موارد نتیجه مشکلات اتصال بین تقویت کننده شما و هر صفحه گردان، سی دی پلیر یا سایر دستگاه های متصل به آن است. اگرچه در تنظیمات صدای کم ممکن است فقط حواس شما را پرت کند، اما در سطوح قدرت بالا، نویز می تواند به بلندگوهای سامسونگ شما آسیب برساند. در بیشتر موارد می توانید بدون استفاده از تعمیرات گران قیمت مشکلات همهمه را حل کنید.

حلقه های زمینی تقویت کننده بلندگو

یک مشکل صوتی به نام حلقه زمین یک علت شایع مشکلات همهمه است. تفاوتهای جزئی در سطوح ولتاژ AC بین دو قطعه از تجهیزات باعث ایجاد صدای همهمه می شود. حلقه های زمینی در استریوهای خانگی معمولاً زمانی رخ می دهند که صفحه های گرامافون یا منابع دیگر به پریزهای برق متفاوتی نسبت به تقویت کننده وصل شوند.

منزوی کردن علت

معمولاً یک قطعه از تجهیزات باعث ایجاد صدا در سیستم صوتی شما می شود. ترفند این است که مجرم را منزوی کنید. سوئیچ منبع ورودی تقویت کننده را از طریق تنظیمات آن اجرا کنید تا کلیدی را که سر و صدا ایجاد می کند پیدا کنید. اگر در همه آنها سر و صدا ایجاد کند، ممکن است مشکل در منبع تغذیه تقویت کننده باشد.

تقویت کننده بلندگو

زمین زدن تجهیزات تقویت کننده بلندگو

قبل از کار روی اتصالات زمین استریو، تمام قدرت سیستم و اجزای آن را خاموش کنید. برای اتصال آمپر و منابع به یک پریز برق، از یک نوار برقی با وزن بالا، ترجیحاً با محافظ برق استفاده کنید. اگر تجهیزات شما سیم زمین مخصوص خود را دارد، مانند بسیاری از صفحه های گردان، آن را به پیچ زمین وصل کنید یا در قسمت پشتی تقویت کننده قرار دهید. این یک سیم جداگانه متصل به شاسی تجهیزات است. اگر سیم زمینی ندارد، چند فوت سیم رشته ای ۲۲ گیگابایتی تهیه کنید، نیم اینچ عایق را از دو طرف آن جدا کنید و یک سر آن را زیر یک پیچ شاسی فلزی منبع ورودی خود در یک سر و زمین لغزش دهید. اتصال تقویت کننده هر دو اتصال را محکم کنید.

علل دیگر Hum

خرابی منبع تغذیه تقویت کننده نیز ممکن است باعث همهمه شود. اگر دستگاه پخش کننده سی دی، صفحه گردان و سایر دستگاهها را به عنوان منابع زمزمه حذف کرده اید، ممکن است منبع تغذیه، به ویژه برای تجهیزات قدیمی، محتمل باشد. اجزای موسوم به خازن فیلتر می توانند در طول سالها استفاده خشک شوند و دیگر به درستی کار نکنند. در این حالت، بهترین گزینه این است که آمپر را توسط یک تکنسین واجد شرایط تعمیر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =