نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت قطعی بلندگوهای صوتی سامسونگ چیست؟

بلندگوهای سامسونگ سیگنال های دیجیتالی ارسال شده از دستگاه صوتی را به نویز قابل شنیدن ترجمه می کنند. گاهی اوقات، به دلایل مختلف، بلندگو می تواند خراب شود و منجر به قطع و خروج سیگنال می شود. عیب یابی چنین مشکلی مستلزم آن است که کاربر اتصالات و همچنین قدرت بلندگوهای سامسونگ را بررسی کند.

سیم ضعیف متصل شده است

اگر سیم ارتباطی تمیز و بدون مانع با بلندگو و گیرنده صوتی برقرار نمی کند، آن صدا می تواند به داخل و خارج قطع شود. سیمها باید کاملاً با ترمینالها در تماس بوده و به خوبی در نقاط اتصال مربوطه قرار گیرند.

سیمهای کثیف

اگر هرگونه آوار به قسمت در معرض سیم برسد، می تواند جریان الکتریکی و همچنین صدا را مسدود کند. این به ندرت مشکلی در سیم ها ایجاد می شود و چند تکه پنبه آغشته به مالش الکل روی قسمت های در معرض سیم باید بتواند خاک را پاک کند.

ابزار سنج

اندازه گیری سیم اندازه گیری میزان جریان برق در سیم در یک زمان است. قانون کلی که باید رعایت شود این است که بلندگوهای سامسونگیی که کمتر از ۸۰ فوت با منبع صوتی فاصله دارند باید از سیم ۱۶ گیج استفاده کنند. هر بلندگوی دورتر باید حداقل از سیم ۱۴ گیج استفاده کند. اگر اندازه گیری برای فاصله نادرست باشد، سیگنال هنگام رسیدن به بلندگو ضعیف می شود و باعث ایجاد مشکلات صوتی می شود.

بلندگوهای صوتی سامسونگ

افزایش سن

با افزایش سن دستگاه های الکترونیکی، برخی از اجزای آنها می توانند سوزانده شوند یا اثر بخشی آنها کاهش یابد. به احتمال زیاد این مشکل از گیرنده صدا است تا خود بلندگوهای سامسونگ.

ماژول Bose Bass من کار نمی کند

ماژول باس Bose که با سیستم های صوتی موسیقی Bose همراه است، “غوغا” و “بوم” را فراهم می کند که تماشای فیلم ها را شبیه تئاتر می کند. تعدادی از شرایط وجود دارد که می تواند باعث از کار افتادن ماژول باس Bose شود، هیچ کدام شامل یک ماژول آسیب دیده فیزیکی نیست که باید تعویض شود. ماژول باس Bose را عیب یابی کنید تا به ریشه مشکل برسید و آن را به حالت کامل بازگردانید.

مرحله ۱: تغییر مکان ماژول

ماژول باس Bose را از زیر هر اثاثیه سنگین مانند کاناپه بیرون بیاورید که می تواند سیم اتصال دهنده متصل به ماژول را جمع و جور کند. به جای آن ماژول باس Bose را در گوشه ای از اتاق قرار دهید تا کابل کشی از سیستم صوتی موسیقی Bose به ماژول عاری از هر گونه مانعی باشد.

مرحله ۲: بررسی اتصالات

اطمینان حاصل کنید که سیم برق ماژول باس Bose به برق متصل است و برق دریافت می کند. می توانید یک لامپ را به پریز وصل کنید تا این را بررسی کنید. اگر پریز برق به یک کلید روشنایی روی دیوار وصل است، اطمینان حاصل کنید که چراغ در وضعیت “روشن” قرار دارد تا پریز برق “فعال” باشد.

مرحله ۳: بررسی کابل ها

با بررسی اینکه کابل های متصل شده از بلندگوهای سامسونگ مکعب به ماژول ها در شکاف صحیح قرار دارند سیم کشی “خارج از فاز” را که می تواند باعث قطع صدا از ماژول باس Bose شود حذف کنید: سیم برچسب مثبت از مکعب بلندگوی جلو باید در شکاف دارای برچسب مثبت “بلندگوی جلویی” در پشت ماژول و سیم برچسب منفی از مکعب بلندگوی جلو در شکاف دارای برچسب منفی “بلندگوی جلویی” باشد. این امر همچنین باید در مورد مکعب بلندگوی مرکزی و مکعب بلندگوی راست راست صادق باشد، هر کدام سیم های برچسب گذاری شده با مثبت و منفی خود را در شکاف مکعب بلندگو مربوطه در پشت ماژول دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =