نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکلات معمولی در تبلت گلکسی سامسونگ خود را برطرف کنید

در اینجا برخی از مشکلات معمولی که ممکن است در Samsung Galaxy Note یا Tablet Samsung Galaxy خود با آن مواجه شوید آورده شده است و در اینجا چند راه حل برای حل این مشکل آمده است:

چگونه مشکلات عمومی را در تبلت Samsung Galaxy خود برطرف کنید

برای تقریباً هرگونه مشکل یا مزاحمت جزئی، راه اندازی مجدد تبلت Galaxy را در نظر بگیرید: کلید Power Lock را طولانی فشار دهید و دستور Restart را از منوی Device Options انتخاب کنید. این روش به احتمال زیاد اکثر مشکلات آزاردهنده ای را که با آنها روبرو می شوید برطرف می کند.

چگونه می توان عجیب بودن سیگنال را در تبلت سامسونگ گلکسی خود برطرف کرد

با حرکت، سیگنال تلفن همراه می تواند تغییر کند. در واقع، بسته به قدرت و در دسترس بودن سرویس داده تلفن همراه، ممکن است مشاهده کنید که نماد وضعیت از ۴G LTE به ۳G به حتی ۱X مخوف یا – بدتر – هیچ چیز را تغییر نمی دهد.

توصیه من برای عجیب بودن سیگنال تصادفی این است که منتظر بمانید. اغلب، سیگنال پس از چند دقیقه باز می گردد. در غیر این صورت، شبکه داده تلفن همراه ممکن است از کار افتاده باشد، یا شما فقط در منطقه ای با خدمات بد باشید. تغییر مکان خود را در نظر بگیرید.

برای اتصال Wi-Fi، باید اطمینان حاصل کنید که Wi-Fi به درستی تنظیم شده است و کار می کند. این فرایند معمولاً شامل آزار دادن به شخصی است که روتر Wi-Fi را پیکربندی کرده است. شاید مشکل از تبلت نباشد، بلکه بیشتر مربوط به شبکه Wi-Fi است. برخی از شبکه ها (زمان اجاره) دارند که پس از آن ممکن است تبلت شما قطع شود. که اغلب مسئله را حل می کند.

چگونه پخش موسیقی را متوقف کنیم وقتی پخش آن در تبلت سامسونگ گلکسی شما متوقف نمی شود

این عالی است که تبلت گلکسی به پخش موسیقی خود در حین انجام کارهای دیگر ادامه دهد. با این حال، متوقف کردن سریع موسیقی نیاز به مهارت دارد. در درجه اول، شما نیاز به کشیدن سایه اعلان ها و لمس دکمه Pause که در اعلان آهنگ در حال پخش ظاهر می شود، دارید.

رفع مشکل زمانی که با تبلت سامسونگ گلکسی به پایان رسیده اید

  1. برنامه تنظیمات را شروع کنید.
  2. در سمت چپ صفحه، پشتیبان گیری و بازنشانی را انتخاب کنید.
  3. مورد پشتیبان گیری و بازنشانی در برگه General یافت می شود. اگر برگه General را در بالای صفحه می بینید، آن را لمس کنید.
  4. Factory Data Reset را انتخاب کنید.
  5. دکمه بازنشانی دستگاه را لمس کنید.
  6. برای تأیید، دکمه حذف همه را لمس کنید.
  7. تمام اطلاعاتی که تنظیم کرده اید یا در تبلت ذخیره کرده اید، از جمله همه حساب های شما، هر برنامه ای که بارگیری کرده اید، موسیقی، و همه چیز پاک می شود.

مجدداً، این مراحل را دنبال نکنید مگر اینکه مطمئن باشید مشکل را برطرف می کند یا از طرف دیگری در پشتیبانی فنی به شما دستور داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =