دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات تلویزیون هایسنس

مشکلاتی پیش آمده در حین استفاده از تلویزیون هایسنس لذت تماشای یک فیلم، سریال یا بازی فوتبال مهیج را از شما می‌گیرد. معایب تلویزیون هایسنس و همین طور مشکلات جزئی و کلی پیش آمده در روند عملکرد آن اوصولا تحت تاثیر خرابی قطعات وابسته به برد اصلی یا بهم خوردن تنظیمات تلویزیون نمود پیدا می‌کنند.

علت روشن نشدن تلویزیون هایسنس

پرتکرار ترین مشکلات در هنگام تعمیرات تلویزیون هایسنس که منجر به تعویض یا ترمیم قطعات شده به صورت زیر دسته بندی می‌شوند.

روشن نشدن تلویزیون هایسنس یا تاخیر در روشن شدن

قطعی کابل برق یا نوسانات ایجاد شده در آن و همین طور ویروسی شدن گیرنده تحت تاثیر اتصال فلش مموری در کنار مشکلات پیش آمده در قطعه بک لایت و مین برد دلایل بروز این مشکل در تلویزیون هایسنس در هنگام استفاده می‌باشند.

بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا در تلویزیون هایسنس

از دلایل اصلی بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا پس از بررسی تنظیمات دستی تلویزیون خرابی بوجود آمده در پنل تلویزیون است. بروز اختلال در پنل، عملکرد تلویزیون هایسنس را در انتقال تصویر با مشکل مواجه می‌کند. در این حالت تعمیر و تعویض قطعه پنل یا صفحه نمایش تلویزیون در کارگاه‌های تعمیر تلویزیون هایسنس صورت می‌گیرد.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هایسنس

علت خرابی پیش آمده نقص در قطعاتی مثل برد مین و برد پاور دستگاه می‌باشد. اما در وهله اول باید تست‌های لازم روی این قطعات انجام شده و در صورت تایید خرابی برای تعویض یا ترمیم به کارگاه‌های تخصصی تعمیر تلویزیون هایسنس منتقل شوند.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هایسنس

علاوه بر مشکلات بیان شده خود به خود خاموش شدن تلویزیون، نداشتن تصویر علی رغم صدا در تلویزیون و مشکلات وابسته به اتصالات و تجهیزات وابسته به این مدل تلویزیون در نیاز به تعمیرات آن نقش دارند.

ترکیب شدن رنگ‌ها در تلویزیون هایسنس

ضربه خوردن به پنل تلویزیون و یا آبخوردگی صفحه نمایش تلویزیون هایسنس با ترکیب رنگ‌های تصویر و قالب شدن یک رنگ بر دیگر رنگ‌ها همراه است. در این حالت تنها چاره رفع مشکل تعویض قطعه پنل در این دستگاه است.

از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون

در برخی مواقع بهم خوردن تنظیمات تلویزیون هایسنس دلیل بروز قطعی صدا و قفل شدن دکمه‌های آن است. در این حالت اگر با آپدیت یا انجام تنظیمات مجدد وضعیت تلویزیون در همین حالت باقی ماند باید برای رفع مشکلات سخت افزاری احتمالی اقدام کنید.

مزیت تعمیرات تلویزیون هایسنس در محل

با اینکه تعمیرات تلویزیون هایسنس خصوصا در بخش رفع ایراد قطعات باید در محیط کارگاهی انجام شود، اما اعزام کارشناس به محل و تشخیص عیب اولیه در تسریع روند تعمیر این دستگاه تاثیر بسزایی دارد. اگر تلویزیون شما با مشکلات نرم افزاری یا جرئی رو به رو باشد امکان تعمیر تلویزیون هایسنس در محل وجود داشته و تا حدودی در هزینه و زمان شما صرفه جویی می‌شود.

تعمیر تلویزیون هایسنس

تعمیر تلویزیون هایسنس پس از بررسی معایب تلویزیون هایسنس در تعمیرگاه‌های تخصصی انجام می‌شود. تعمیرات تلویزیون هایسنس از بررسی وضعیت قطعات فنی گرفته تا بهم خوردن تنظیمات تلویزیون را شامل می‌شوند.

مشاهده مشکلات تلویزیون هایسنس در روند تعمیرات تلویزیون هایسنس با دقت عملکردی بالا تاثیر بسزایی دارند. تشخیص به موقع مشکلات و اقدامات سریع برای رفع ایرادات تلویزیون هایسنس و تعمیر تلویزیون هایسنس در شرایط مختلف در جلوگیری از بروز خرابی در دستگاه و افزایش بازده آن تاثیر زیادی دارد.

علت روشن نشدن تلویزیون هایسنس، دسترسی به خدمات پس از فروش تلویزیون هایسنس، استعلام قیمت بک لایت تلویزیون هایسنس، قیمت برد تلویزیون هایسنس و دلایل خاموش شدن تلویزیون هایسنس از پر بازیدترین موارد در تعمیرات تلویزیون هایسنس در بین کاربران است. اگر در روند عملکرد تلویزیون هایسنس نصب شده در منزلتان با مشکلاتی رو به رو هستید تا انتهای مطلب تعمیر تلویزیون هایسنس با ما همراه باشید.

بیشترین خدماتی که پس از نصب تلویزیون هایسنس و استفاده از این دستگاه برای کاربران اهمیت داشته تعمیرات تلویزیون هایسنس و تعویض قطعات در مواقع ضروری است. این قبیل اقدامات که با عبارت خدمات پس از فروش تلویزیون هایسنس عنوان می‌شوند، از خدمات سرویس تلویزیون تا تعمیر و آپدیت نرم افزاری آن را شامل می‎شوند.

شناخت معایب تلویزیون هایسنس و بررسی علت بروز این ایرادات از دیگر خدماتی بوده که اغلب بصورت حضوری در محل برای تعمیر تلویزیون هایسنس انجام می‌شود. به دنبال این اقدامات در صورت تشخیص خرابی قطعات آسیب دیده عمدتا برای رفع عیب یا تعویض به کارگاه تعمیرات تلویزیون هایسنس منتقل می‌شوند.

بنابراین آشنایی با ایرادات رایج تلویزیون هایسنس که اغلب توسط کارشناسان یا کاربران در هنگام اعلام خرابی دسته بندی شده‌اند در اصلاح این عیوب و رفع مشکل تلویزیون هایسنس تاثیر بسزایی دارند. در ادامه مطلب به بارزترین مشکلات تلویزیون هایسنس در حین کار اشاره خواهیم داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =