نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با مشکلات رایج جاروبرقی آشنایی دارید؟ به نظر می رسد جاروبرقی سامسونگ ها همیشه در نامناسب ترین زمان ها خراب می شوند، اینطور نیست؟ ما نمی‌توانیم در زمان‌بندی نامطلوب به شما کمک کنیم، اما می‌توانیم به شما کمک کنیم برخی از مشکلات رایج خلاء را عیب‌یابی کنید. کارشناسان جاروبرقی سامسونگ ما با ما در مورد چگونگی انجام برخی مشکلات و زمان تماس با متخصصین صحبت می کنند.

مشکلات رایج جاروبرقی
مشکلات رایج جاروبرقی

مطالعه دفترچه یکی از راه های رفع مشکلات رایج جاروبرقی

قبل از اینکه پیچ گوشتی را بیرون بیاورید یا شروع به کشیدن قطعات جاروبرقی سامسونگ خود کنید، همیشه، همیشه، ابتدا دفترچه راهنما را بخوانید. این به شما توصیه هایی در مورد نحوه دسترسی و تعویض فیلترها می دهد، به شما می گوید که کدام قسمت ها را می توانید بشویید، و نکات مفید دیگری برای نگهداری و عیب یابی جاروبرقی سامسونگ خود.

و اگر دفترچه راهنما را نخوانید، ممکن است کاری انجام دهید که مشکل را بدتر کند یا گارانتی شما را باطل کند – که هیچ کدام نتایج خوبی ندارند. پس فقط خودتان را بپوشانید و دفترچه راهنما را بخوانید، باشه؟ خسته کننده است اما می تواند شما را از یک دنیا درد نجات دهد.

نکاتی که در اینجا به شما می دهیم ماهیت کلی تری دارند. دفترچه راهنمای دستگاه شما می تواند دستورالعمل های خاص تری را به شما ارائه دهد.

نگهداری و نظافت

اول از همه: اگر مراقب جاروبرقی سامسونگ خود باشید، آن هم از شما مراقبت خواهد کرد. نگهداری و تمیز کردن منظم به جاروبرقی سامسونگ شما کمک می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد و مشکلات را به حداقل برساند. همچنین طول عمر جاروبرقی سامسونگ شما را افزایش می دهد که در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

مقاله کریس بارنز کارشناس جاروبرقی سامسونگ در مورد نحوه تمیز کردن جاروبرقی سامسونگ خود را بخوانید تا نکات مفیدی در مورد نگهداری از جاروبرقی سامسونگ به خوبی داشته باشید.

مواردی که باید قبل از تماس با تعمیرکار امتحان کنید

می دانید چگونه متخصصان فناوری اطلاعات همیشه به شما می گویند که رایانه خود را خاموش و دوباره روشن کنید؟ خب، ترفندهای مشابهی برای عیب یابی مشکلات جاروبرقی سامسونگ وجود دارد. قبل از انجام هر کار دیگری، انسداد شیلنگ را بررسی کنید، بررسی کنید که آیا کیسه یا سطل باید خالی شود یا خیر، و نگاهی به فیلترها بیندازید تا ببینید آیا نیاز به تمیز کردن دارند یا خیر.

از دست دادن مکش یکی از دلایل مشکلات رایج جاروبرقی

از دست دادن مکش می تواند به دلیل انسداد در شیلنگ باشد. اگر فکر می کنید در شلنگ انسداد وجود دارد، آن را از سر و بدنه جاروبرقی سامسونگ جدا کنید و آن را به خوبی تکان دهید تا ببینید آیا چیزی بیرون می افتد یا جغجغه می کند.

هر انتهای شیلنگ را بررسی کنید تا ببینید آیا انسداد قابل مشاهده است یا خیر، و اگر وجود نداشت، به آرامی دسته جارو را از داخل شلنگ فشار دهید تا انسداد را پیدا کنید و آنها را بیرون برانید.

اگر جاروبرقی سامسونگ شما دائماً مسدود می شود، سعی کنید تمام قطعات تمیزکننده جداشدنی را از سر تمیزکننده، ضمائم، شلنگ و میله جدا کنید – و آنها را خیس کنید و بشویید.

آدریان لینی متخصص تستر جاروبرقی سامسونگ می‌گوید: «من اخیراً این کار را با جاروبرقی سامسونگ خود انجام دادم و از میزان کثیفی و گرد و غباری که سال‌ها هرگز آن را تمیز نکردم شگفت‌زده شدم. این باعث می‌شود جاروبرقی سامسونگ بسیار جدیدتر به نظر برسد و همچنین سطح نویز هنگام استفاده از آن کاهش یابد.

پیشنهاد مطالعه: ۵ نشانه خرید جاروبرقی سامسونگ جدید

گرفتگی فیلتر

شما باید فیلترهای جاروبرقی سامسونگ خود را به طور منظم تمیز کنید تا به کارکرد نرم دستگاه کمک کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، برای اولین تمیز کردن به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید و سپس یک یادآوری را در تلفن خود تنظیم کنید تا فیلتر را ماهی یک بار یا بیشتر تمیز کند.

فیلترها را بیرون بیاورید و آنها را برس بکشید، سپس آنها را بشویید تا از شر تمام گرد و غبار خلاص شوند. قبل از اینکه دوباره در دستگاه قرار دهید، بگذارید کاملا خشک شوند.

تنها استثنا در این مورد مربوط به فیلترهای HEPA است که معمولاً قابل شستشو نیستند. برای اطلاع از جزئیات فیلتر خود، دفترچه راهنما را بررسی کنید.

اگر مدتی از خرید جاروبرقی سامسونگ می گذرد، ممکن است نیاز به تعویض فیلتر داشته باشید. معمولاً می توانید آنها را مستقیماً از سازنده یا از خرده فروشان جاروبرقی سامسونگ خریداری کنید.

سر تمیز کننده گیر کرده

پس از ساعت‌ها مکیدن مو و پرز از کف، جای تعجب نیست که سر جاروبرقی سامسونگ شما کمی گره بخورد. اگر سر کف دارای یک غلتک برس است، معمولاً می توانید آن را برای تمیز کردن بردارید. (فقط ابتدا دستورالعمل ها را بررسی کنید تا چیزی را خراب نکنید.)

موهای درهم یا نخ را با برش دادن آنها با قیچی، یک ریپر نخ یا چاقوی کوچک بردارید. در حالی که در حال کار هستید، سر غلتک و موها را با استفاده از یک برس کوچک، شلنگ جاروبرقی سامسونگ یا با شستن آن زیر شیر آب تمیز کنید. (قبل از نصب مجدد آن را بررسی کنید که خشک باشد.)

کریس بارنز، کارشناس خانگی CHOICE می گوید: «برس غلتکی در سر تمیزکننده گاهی اوقات توسط یک تسمه لاستیکی هدایت می شود، که می تواند چرخ های محرک غلتکی را فرسوده، شکسته یا بلغزد. «قرار دادن آن در جای خود یا جایگزینی آن معمولاً یک کار به اندازه کافی آسان است.

با این حال، بسیاری از این غلتک‌های برس اکنون مستقیماً توسط یک دوک چرخان هدایت می‌شوند، بنابراین این کار ممکن است برای بسیاری از مدل‌های فعلی مرتبط نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =