دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع عدم پاسخگویی صفحه لمسی تبلت

چگونه صفحه لمسی تبلت سامسونگ را برطرف کنیم یا وقتی صفحه نمایش اندروید به صفحه لمسی پاسخ نمی دهد چه باید کرد؟ مطمئناً صفحه‌های لمسی راحتی زیادی را برای زندگی ما به ارمغان آورده‌اند، اما وقتی صفحه لمسی گوشی یا مصرف ما از کار می‌افتد، همه این سهولت استفاده از پنجره بیرون می‌افتد و ناامیدی خیلی سریع ایجاد می‌شود.

بزرگترین مشکل این است که در برخی از دستگاه ها، صفحه لمسی تنها راه تعامل با تلفن یا تبلت سامسونگ شما است. هنگامی که صفحه لمسی پاسخ نمی دهد، ممکن است ناگهان احساس کنید کاملاً از دستگاه خود قفل شده اید.

در مقایسه با یک دستگاه ورودی صفحه کلید، دستگاه های صفحه نمایش لمسی، به ویژه تبلت سامسونگ ها امروزه کاربران زیادی را در سراسر جهان به دست آورده اند. مسئولیت این تقاضای بالا عمدتاً به مزایای آن مانند سرعت بالا، کارکرد آسان، دوام و موارد دیگر برمی گردد.

دلایل عدم پاسخگویی صفحه لمسی تبلت سامسونگ

در حالی که تبلت سامسونگ های لمسی شما را با شایستگی های برجسته خود مجذوب می کنند، آنها نیز با سهم نسبتاً خوبی از مشکلات همراه هستند و اجتناب ناپذیر است که شما نیز با این مشکلات روبرو شوید.

پاسخ ندادن صفحه لمسی تبلت سامسونگ یک مشکل بسیار رایج است و مردم اغلب به دنبال راه حل هایی برای رفع پاسخ ندادن صفحه لمسی تبلت سامسونگ هستند.

در طیف گسترده تر، این مشکل عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ را می توان به دو وضعیت تقسیم کرد: مشکل نرم افزاری و آسیب فیزیکی.

وقتی با تبلت سامسونگی باقی می‌مانید که پاسخ نمی‌دهد، اصلاً نمی‌توانید تبلت سامسونگ خود را کار کنید. بنابراین، باید بدانید که چگونه مشکل پاسخ ندادن صفحه لمسی تبلت سامسونگ را برطرف کنید تا تبلت سامسونگ خود را به حالت عادی بازگردانید.

امروز راه حل هایی را برای حل انواع صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ که به مشکلات پاسخ نمی دهد به شما نشان خواهیم داد که می توانید به راحتی انجام دهید.

قبل از اینکه به رفع این مشکل ادامه دهید، به شدت توصیه می‌کنیم که از تمام داده‌های گوشی اندرویدی که پاسخگو نیست در مکانی امن بکاپ بگیرید تا بتوانید بعداً به آن دسترسی پیدا کنید.

برای اکثر تبلت سامسونگ ها بسیار متداول است که گاهی اوقات صفحه نمایش لمسی پاسخگو نیست. به طور کامل به هر یک از اقدامات شما پاسخ نمی دهد و شما نمی دانید چه چیزی باعث آن شده است.

در اینجا دلایل احتمالی وجود دارد که ممکن است باعث مشکل پاسخ ندادن صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ شود و به دنبال آن برخی از راه حل های رایج برای آنها وجود دارد.

صفحه لمسی تبلت

چرا صفحه لمسی تبلت سامسونگ من پاسخ نمی دهد؟

گاهی اوقات محیط بیرونی باعث می شود صفحه تبلت سامسونگ حساسیت کمتری داشته باشد. این ممکن است ناشی از آهنربا، الکتریسیته ساکن، کثیفی، تعریق، افزایش ولتاژ یا دمای بسیار بالا یا پایین باشد.

گاهی اوقات ممکن است برخی از تنظیمات شخصی با نرم افزار تبلت سامسونگ تداخل داشته باشد و در نتیجه باعث عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی شود.

عدم به روز رسانی سیستم عامل نیز ممکن است باعث شود صفحه تبلت سامسونگ پاسخ ندهد. این به این دلیل است که فایل های نرم افزاری مهمی که برای اجرای روان اجزای مختلف تبلت سامسونگ شما مورد نیاز است، به درستی نصب نمی شوند.

بعضی اوقات برنامه های خاصی باعث می شوند صفحه لمسی رایانه لوحی شما از کار بیفتد. این ممکن است به دلیل بزرگی بیش از حد برنامه ای باشد که می خواهید اجرا کنید یا ممکن است نتیجه نوعی بدافزار باشد.

راه های رفع مشکل

چندین مرحله آسان و پیشرفته برای حل مشکل وجود دارد قبل از اینکه صفحه لمسی غیرفعال (بدون پاسخ) را برای تعمیر ببرید.

راه حل های اساسی برای صفحه لمسی

  • صفحه نمایش را با یک پارچه بدون پرز تمیز کنید.
  • دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.
  • قاب یا محافظ صفحه خود را بردارید.
  • مطمئن شوید که دستانتان تمیز و خشک هستند و از دستکش استفاده نکنید.
  • صرف نظر از سطح تجربه شما، برخی از راه حل های اساسی و آسان وجود دارد که می توانید هنگامی که صفحه لمسی شما کار نمی کند، آنها را امتحان کنید.
  • اولین کاری که باید امتحان کنید این است که صفحه و دستان خود را تمیز کنید. نمایشگرهای لمسی هنگام خیس یا کثیف به خوبی کار نمی کنند و ممکن است حتی اگر انگشتان شما خیس، کثیف یا با دستکش پوشانده شده باشند، واکنش نشان نمی دهند. اگر مایعی روی صفحه نمایش یا هر ماده دیگری مانند کثیفی یا غذا وجود دارد، اولین قدم تمیز کردن آن است.

تمیز کردن صفحه لمسی دستگاه بدون پاسخ

در برخی موارد، یک صفحه نمایش لمسی به دلیل کثیفی و کثیفی یا مشکل در قاب یا محافظ صفحه، به درستی پاسخ نمی دهد.

مقابله با قوانین یا حذف آن آسان است، بنابراین اگر راه اندازی مجدد انجام نداده اید، ایده خوبی است که دستگاه خود را کاملا تمیز کنید. برای این سوال که چگونه صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ را برطرف کنیم، اکنون با ما تماس بگیرید.

  • دست ها را تمیز کنید یا دستکش تمیز بپوشید.
  • صفحه لمسی را با یک پارچه بدون پرز پاک کنید.
  • پارچه ممکن است خشک یا مرطوب باشد.
  • هرگز از پارچه خیس استفاده نکنید.
  • همیشه پارچه را قبل از استفاده روی صفحه لمسی سفت کنید.
  • اگر صفحه لمسی هنوز کار نمی کند، برداشتن محافظ صفحه یا قاب ممکن است مفید باشد.
  • اگر آسیب دیده باشد، ممکن است لازم باشد پس از برداشتن محافظ صفحه، صفحه را تمیز کنید.
  • دستکش ها را بردارید زیرا صفحه های لمسی به خوبی با دستکش کار نمی کنند.
  • مطمئن شوید که انگشت خیس اغلب باعث یک صفحه لمسی غیر چشمک زن می شود و انگشتان شما تمیز و خشک هستند.
  • ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما وقتی صفحه لمسی شما از کار می افتد، معمولاً راه اندازی مجدد آیفون، اندروید یا لپ تاپ تمام چیزی است که برای حل این مشکل نیاز دارید.
  • مشکل اینجاست که در اکثر دستگاه ها، خاموش کردن یا راه اندازی مجدد نیاز به تعامل با صفحه نمایش دارد. به عنوان مثال، ممکن است پس از ضربه زدن روی دکمه روشن/خاموش، از گوشی خود برای لمس صفحه تایید استفاده شده باشید.

از آنجایی که وقتی صفحه لمسی شما کار نمی کند، گزینه ای وجود ندارد، باید از روش خاموش کردن یا راه اندازی مجدد دستگاه خاص استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =