نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات نرم افزاری تبلت سامسونگ

امروزه تبلت‌های سامسونگ جز بهترین ‌ها محسوب می شود و پس از موبایل در دنیای فناوری کاربران بسیاری را در سراسر دنیا دارد. شرکت سامسونگ بعنوان برترین تولید کننده در خصوص الکترونیک است که در بازار جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است. البته علاقمندان و طرفداران این برند در تبلت کم نیست. این تبلت ها به طور معمول از صفحه های نمایش فوق العاده ای ساخته شده اند و دارای پردازنده های بسیار می باشند.
تبلت سامسونگ بخاطر دارا بودن سیستم عامل اندروید مشکلات نرم افزاری و اختلال در بعضی از آپ ها به قوت خود باقی مانده است.

قفل شدن تمامی نرم‌افزارها هنگام کار با تبلت سامسونگ

یکی از مشکلات نرم‌افزاری تبلت سامسونگ قفل شدن صفحه یا به اصطلاح هنگ کردن نرم ‌افزارها است. در بعضی از مواقع با شروع کار در یکی از آپ ‌ها این اتفاق بوجود می آید که دلیل آن می تواند نصب ناقص برنامه باشد. در بعضی موارد هم به هیچ نرم افزار خاصی ربطی ندارد و صفحه نمایش یکباره قفل می کند و برنامه های دیگر از کار می افتند.

برای رفع این حالت از گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه ای استفاده کنید. با این کار همه تغییرات درست و نادرستی که در عملکرد فایل ‌ها داده‌ اید به حالت صحیح اولیه بر‌می ‌گردد و تبلت به درستی کار می‌ کند. فراموش نکنید بروزرسانی برنامه‌ ها در بیشتر مواقع می ‌تواند یک اصلاحیه خوب در این مشکل باشد. کاربرانی که از تبلت ‌های گلکسی استفاده می ‌کنند حتما نرم‌افزارهای تبلت خود را بروزنگه دارند تا کمتر با هنگ کردن تبلت روبرو شوند.

چرا سیستم عامل تبلت سامسونگ بروزرسانی نمی ‌شود؟

بیشتر سیستم‌ه ای اندروید احتیاج به آپدیت در مدت زمان ‌های مشخص دارند. از آن جایی که شرکت گوگل بروزرسانی اندروید را چند وقت یک بار انجام می ‌دهد و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد باید سیستم اندروید تبلت خود را آپدیت کنید. درغیر این صورت برخی از آپ‌ها که تاریخ تولید جدید تری نسبت به اندروید شما دارند به درستی کار نمی‌ کنند و مشکلاتی در بعضی از نرم افزارهای تبلت به وجود خواهد آمد. در نظر داشته باشید که بیشتر مشکلات نرم ‌افزاری تبلت سامسونگ به کمک یک آپدیت درست و کامل برطرف می ‌شود. اما خود گزینه آپدیت، مسئله‌ ای است که باید دقیق و کامل انجام شود.

در صورتی که حافظه تبلت کم باشد هنگام بروزرسانی به مشکل برمی ‌خورد. پس حتما قبل از این که عملیات بروزرسانی را انجام دهید از فایل‌ های داخل تبلت یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در محلی به غیر از تبلت قرار دهید. سپس بروزرسانی را انجام دهید تا در صورتی که بعضی از فایل ‌ها طی این مرحله از بین رفتند تمامی آن‌ ها را موجود داشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که نسخه اندروید شما قدیمی باشد آپدیت را انجام دهید در غیر این صورت نیازی برای بروزرسانی وجود ندارد.

حافظه داخلی تبلت خود را مرتب‌سازی کنید

یکی دیگر از مشکلات نرم‌ افزاری تبلت سامسونگ ایجاد اختلال و مشکل در بخش حافظه داخلی است. این مشکل برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که تبلت دچار افت کارکرد شدیدی شود و یا این که هنگام نصب یک آپ یا عکاسی، خطایی مبنی بر این که فضای کافی وجود ندارد را نشان دهد. تمامی این پیامدها از مدیریت نادرست حافظه سرچشمه می‌گیرد.

در صورتی که حافظه تبلت را هر چند وقت یک مرتبه، به درستی پاک‌سازی نکنید، نمی ‌توانید مدیریت دقیقی روی نرم ‌افزارهای خود داشته باشید و امکان دارد در مواردی هم به مشکل برخورد کنید. برای مثال نتوانید با تبلت عکاسی کنید و یا برای دانلود فایلی با مشکل روبرو شوید. بهترین روش برای از بین بردن این مشکل این است که گاهی حافظه را به کمک نرم‌افزارهایی که پاک‌سازی حافظه داخلی را انجام می ‌دهند، خالی کنید و برخی از فایل‌ های سنگین که هیچ وقت کارکردی ندارند را حذف کنید.

تعمیرات تبلت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =