نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکلات هنگی تبلت سامسونگ را برطرف کنیم

در حالی که اکثر تبلت های تولید شده توسط سامسونگ پایدار هستند و معمولاً هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند، مواردی وجود دارد که همه چیز خراب می شود و این تبلت ها شروع به رفتار غیر طبیعی می کنند. اگر شما یکی از آن دسته از کاربران هستید و تبلت سامسونگ گلکسی شما بدون دلیل مشخص منجمد می شود، قبل از بدتر شدن اوضاع باید به بررسی و رفع آن بپردازید.

خوشبختانه سامسونگ شما را تحت پوشش قرار داده است و چندین روش را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در رفع مشکل انجماد تبلت  خود کمک کند. اکثر روشها به راحتی قابل اجرا هستند و کار را برای شما انجام می دهند.

اگر آماده هستید، روش زیر نحوه ی خنک کردن قرص یخ زده سامسونگ است.

روشهایی که در زیر نشان داده شده است، روشهای متداولی هستند و برای استفاده از این روشها در دستگاه خود به تجهیزات زیادی احتیاج ندارید. ممکن است قبل از پیدا کردن روش مناسب برای شما، چندین روش را امتحان کنید.

رفع ۱. قرص را مجدداً راه اندازی مجدد کنید

هنگامی که تبلت شما فریز می شود، اولین کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که مجدداً تبلت را مجدداً راه اندازی کنید. راه اندازی مجدد دستگاه شما این است که سیستم عامل دستگاه شما را به زور خاموش می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، شروع جدیدی به دستگاه شما می دهد و اطمینان می دهد که با مشکل یخ زده در تبلت خود روبرو نیستید.

برای راه اندازی مجدد تبلت سامسونگ، دکمه های روشن / خاموش و کاهش صدا را به مدت هفت ثانیه با هم فشار داده و نگه دارید. سپس دستگاه شما شروع به راه اندازی مجدد می کند. اگر دستگاه را نمی توان به زور راه اندازی مجدد کرد، فقط باید دستگاه را خالی کنید تا خاموش شود. سپس می توانید تبلت  را شارژ کرده و از ابتدا دوباره راه اندازی کنید.

رفع ۲. از ویژگی تعمیر و نگهداری دستگاه استفاده کنید

اگر هر چند وقت یکبار تبلت سامسونگ شما منجمد می شود و برای بقیه زمان عالی عمل می کند، می توانید از قابلیت Device Maintenance استفاده کنید در حالی که تبلت  کار می کند تا مشکلی را که با آن روبرو هستید برطرف کند.

Device Maintenance یک ویژگی است که در تنظیمات تبلت  شما قرار دارد. این به شما امکان می دهد دستگاه خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید خطایی در آن وجود ندارد. موارد زیر نحوه دسترسی به ویژگی تبلت  خود را نشان می دهد.

برنامه تنظیمات را در تبلت  خود راه اندازی کنید. هنگامی که باز می شود، روی گزینه ای که می گوید Device maintenance ضربه بزنید. در صفحه زیر می توانید تبلت  خود را با استفاده از گزینه های موجود بهینه کنید.

رفع ۳. رفع مشکل سیستم سامسونگ

اگر تبلت سامسونگ شما همچنان یخ زده است و پس از آزمایشات بالا پاسخ نمی دهد، به شما توصیه می شود از متخصصان کمک بگیرید – DroidKit. DroidKit به عنوان یک ابزار عالی تعمیر سیستم سامسونگ برای رفع مشکلات و مشکلات احتمالی، می تواند به شما در حل مشکلات مختلف در مورد خطاهای سیستم کمک کند. علاوه بر مشکل یخ زده، DroidKit همچنین می تواند سایر مشکلات متداول مانند خطای شارژ سامسونگ، صفحه سیاه سامسونگ، سامسونگ در حلقه راه اندازی و غیره را برطرف کند.

برای رفع مشکل سیستم سامسونگ، تنها چیزی که نیاز دارید این است که آخرین نسخه DroidKit را در رایانه خود بارگیری کرده و تبلت  سامسونگ خود را به آن متصل کنید.

مرحله ۱. برنامه را اجرا کرده و به حالت رفع مشکلات سیستم بروید.

مرحله ۲. در رابط (رفع مشکلات سیستم)، تبلت سامسونگ خود را از طریق دیجیتال USB به رایانه وصل کرده و برای ادامه، روی Start ضربه بزنید.

مرحله ۳. نرم افزار سعی می کند دستگاه Samsung شما را بر اساس شماره PDA آن مطابقت دهد. در صورت کامل شدن، باید Download Now را فشار دهید تا بسته سیستم عامل مربوطه را دریافت کنید.

رفع ۴. تبلت را به صورت کارخانه تنظیم مجدد کنید

اگر هیچ یک از روشهای فوق برای شما موثر نبود، آخرین راه حل شما باید بازنشانی تبلت  به تنظیمات کارخانه باشد. با بازنشانی دستگاه تمام محتویات و تنظیمات حذف شده و به شما امکان می دهد دستگاه خود را از ابتدا سفارشی کنید.

برای انجام این کار، به تنظیمات> مدیریت عمومی> بازنشانی> بازنشانی داده های کارخانه> بازنشانی بروید و روی Delete All ضربه بزنید تا دستگاه شما بازنشانی شود.

قطعاً باید مشکل انجماد دستگاه شما را برطرف کند زیرا همه محتواها را از دستگاه شما حذف می کند.

رفع ۵. پشتیبان گیری از داده ها در رایانه خود

یکی از دلایل احتمالی انجماد تبلت  شما این است که محتوای زیادی در دستگاه خود ذخیره کرده اید. اگر اعتراف می کنید که تعداد زیادی فایل در دستگاه خود ذخیره کرده اید و فضای حافظه زیادی در اختیار ندارید، ممکن است بخواهید برخی از داده های خود را در رایانه خود پشتیبان گیری کرده و سپس داده ها را از تبلت خود حذف کنید.

وقتی نوبت به تهیه نسخه پشتیبان از محتوا در دستگاه سامسونگ می رسد، چندین گزینه پشتیبان برای انتخاب دارید. یا می توانید از Samsung Cloud از تنظیمات> Cloud و حسابها> Samsung Cloud استفاده کنید یا می توانید از یک برنامه اختصاصی مانند AnyDroid برای پشتیبان گیری از اطلاعات تبلت  خود در رایانه خود استفاده کنید.

AnyDroid برای مدیریت دستگاه های Android ساخته شده است، می توانید به راحتی از دستگاه Android خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. فقط AnyDroid را بارگیری کرده و داده های Android خود را از یخ زدن در امان نگه دارید.

رفع ۶. از حالت ایمن در تبلت استفاده کنید

اگر اخیراً برنامه ای را در تبلت  خود نصب کرده اید، ممکن است این برنامه ها باعث یخ زدن تبلت  شما شوند. در این صورت، ممکن است بخواهید دستگاه خود را مجدداً در حالت ایمن راه اندازی مجدد کرده و این برنامه ها را از دستگاه خود حذف کنید.

راه اندازی مجدد تبلت سامسونگ در حالت ایمن بسیار آسان است. برای انجام این کار، تبلت  خود را خاموش کنید، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا نشان سامسونگ را مشاهده کنید، دکمه روشن / خاموش را رها کرده و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید و باید وارد حالت ایمن دستگاه خود شوید.

سپس ممکن است از مواردی که فکر می کنید می توانند باعث مسدود شدن تبلت  شما شوند، خلاص شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =