نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکلات یخساز یخچال

مشکلات یخساز یخچال/ سامسونگ در چند ماه گذشته به‌جای خنک نگه داشتن غذاها، به دلیل مشکلات عمده یخچال‌های خود در آب گرم بوده است. مشکلات زیادی در مورد این لوازم وجود داشته است که ما به این نتیجه رسیدیم که ایده خوبی است که همه آنها را در اینجا برای شما قرار دهیم. برای تمام مشکلات یخچال های سامسونگ به خواندن ادامه دهید.

یخ ساز شرکت را روی یخ نازک قرار داد

سامسونگ درگیر دعوای دسته جمعی بر سر یخ سازان نامرغوب خود است. افرادی که یخچال‌ های کاملاً نو داشتند در ماه اول خرید با مشکلات عمده‌ ای مواجه بودند. اکثر یخ سازها در بلوک های بزرگ یخ منجمد می شوند. این به قدری اتفاق می افتد که برخی از صاحبان خانه مجبور شده اند یخ سازهای خود را با بخارشوی یا سشوار آب کنند تا از پاره شدن یخ در فریزر جلوگیری کنند. علیرغم تلاش‌ های متعدد تعمیرات تحت ضمانت، اکثر صاحبان خانه‌ ها همچنان منجمد شده ‌اند و برای جبران خسارات خود و تعویض یخچال‌ های خود به دعوی حقوقی پیوسته‌ اند.

یخچال فرنچ درب فرانسوی سامسونگ در کمتر از یک سال به طور رسمی از بین رفته است

وقتی یک دستگاه کاملاً جدید می‌خرید، روز خوبی است. زمان هیجان انگیزی است زیرا می دانید که مجبور نخواهید بود با هیچ یک از آن پیچ و تاب های عجیب و غریب لوازم قدیمی کنار بیایید.

با این حال، اگر اخیراً یک یخچال درب فرانسوی سامسونگ خریداری کرده باشید، فقط برای مدتی کوتاه آن احساس خوشبختی را خواهید داشت. برخی از مالکان از مرگ یخچال خود در حدود ۶ ماه و بیشتر در کمتر از یک سال خبر می دهند.

این، مجدداً، علی‌رغم تلاش‌های متعدد برای اجازه دادن به شرکت برای بیرون آمدن و سرویس دستگاه تحت گارانتی. آخرین چیزی که مردم می خواهند این است که فقط برای ادامه رقص، یخچال را با یخچال دیگری از همان مدل جایگزین کنند.

مشکلات یخساز یخچال

دمای بالا باعث فساد مواد غذایی می شود

علاوه بر این مشکلات در فریزر، بسیاری از مصرف کنندگان به یک ترموستات بسیار نامطمئن در داخل دستگاه اشاره کرده اند.

همان سیستمی که باعث تولید بیش از حد یخ در فریزر می شود، داخل یخچال را گرم می کند. نگهداری غذا در دمای نامناسب باعث ایجاد مشکلات بزرگی می شود. نگه داشتن غذا، به خصوص هر نوع گوشت، بالاتر از محدوده خطر ۴۰ درجه فارنهایت، شما را مستعد ابتلا به بیماری های ناشی از غذا می کند.

اگر نمی توانید در مورد دمای یخچال خود مطمئن باشید، همه مواد غذایی شما به دلیل رشد بی رویه باکتری ها سمی می شوند، همیشه نمی توانید آن را ببینید.

چگونه از دمای مناسب داخل یخچال خود مطمئن شویم؟

اگر مطمئن نیستید که یخچال سامسونگ  شما چقدر دمای خود را تنظیم می کند، یک دماسنج در یخچال خود قرار دهید.

دماسنج پروب در یک لیوان آب بسیار مفید است. این دماسنج ها دارای آلارم هایی هستند که می توانید برای دمای مشخصی تنظیم کنید. این کاوشگر به جای اینکه مطمئن شوید دمای مرغ سوخاری بیش از ۱۶۰ درجه است، می تواند هر زمان که یخچال شما از علامت منطقه خطر ۴۰ درجه عبور کند، به شما هشدار دهد. دماسنج را هر ساعت در طول روز چک کنید و یادداشت کنید که دمای آن کجاست. زمان را نیز علامت بزنید.

پس از انجام این کار به مدت ۲۴ ساعت، می‌توانید تشخیص دهید که آیا خوردن غذا در یخچال همچنان بی‌خطر است یا برای ایمنی باید آن را بیرون بیاورید. اگر یخچال شما بیش از یک بار به منطقه ۴۰ درجه و بالاتر رفته است، مطمئناً خوردن هر نوع فرآورده گوشتی خام در یخچال شما ایمن نیست.

دریافت گارانتی

پس از تمام این مشکلات با یخچال خود، در نهایت متوجه می شوید که دستگاه شما غیرقابل تعمیر تلقی شده است. اینها کلمه جادویی هستند که امکان بازپرداخت وجه تحت ضمانت سازنده را فراهم می کنند.

بنابراین، رسید و تمام اطلاعات خود را ارسال می کنید و منتظر می مانید. و صبر کن. و صبر کن. برخی از مصرف‌کنندگان هر روز تماس می‌گیرند و بارها و بارها از خدمات مشتریان سامسونگ استفاده می‌کنند.

در حالی که خرید شما به دلیل بازپرداخت وجه بر اساس گارانتی است، شما هیچ کنترلی روی اینکه چه زمانی اتفاق می‌افتد یا اینکه آنها حتی اسناد را دریافت کرده‌اند ندارید. قبل از ارسال هر چیزی مطمئن شوید که در صورت نیاز به ارسال مجدد اطلاعات، کپی های زیادی تهیه کرده اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =