نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مهم ترین نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ برای اندروید

شما می توانید از طریق نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ برای اندروید، گوشی خود را به کنترل از راه دور تلویزیون تبدیل کنید، البته برای این کار باید تلویزیون شما از اتصال بی سیم پشتیبانی کند. امروزه اکثر تلویزیون های هوشمند سامسونگ از فناوری بی سیم پشتیبانی کرده و می توانند از طریق وای فای و بلوتوث به دستگاه های جانبی از جمله موبایل متصل شوند، اما اتصال از این طریق تنها امکان استفاده از برخی امکانات مانند انتقال فایل به تلویزیون و مشاهده آن در صفحه ای بزرگ تر فراهم می کند.

در حالی که می توان کارهای بیشتری را از طریق فناوری بی سیم انجام داد. این امر مستلزم استفاده از نرم افزارهای مختلف است. نرم افزارهایی که از طریق آنها می توان بخش های مختلف دستگاه را مدیریت کرده و حتی روشن و خاموش کردن تلویزیون سامسونگ را از طریق گوشی انجام داد. با ما همراه باشید تا برخی از آنها را بررسی کنیم.

نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ برای اندروید

در این قسمت برخی از نرم افزارهای تست شده بر روی گوشی اندروید را که از طریق آن می توانید تلویزیون سامسونگ خود را کنترل کنید، معرفی می شوند. لازم به ذکر است که شما با مراجعه به فروشگاه های نرم افزاری و یا Google Play می توانید مجموعه ای از این نرم افزارها را مشاهده کنید.

Galaxy Universal Remote؛ نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ برای اندروید

یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی در کنترل تلویزیون سامسونگ، نرم افزار Galaxy Universal Remote است. از طریق این برنامه نیاز به نصب هیچ سخت افزاری یا اتصال به اینترنت نیست. از طریق این برنامه علاوه بر تلویزیون، می توانید دستگاه هایی نظیر رادیو، دی وی پلیر، xbox ، بلوری پلیر، کولرگازی و … را از طریق گوشی مدیریت کنید. از ویژگی های این نرم افزار باید گفت که دارای یک تب تک صفحه ای بوده که تمامی امکانات مورد نیاز برای کنترل تلویزیون در آن قرار دارد. این ابزار قابلیت نصب روی اندروید ۴.۰ به بالا را داراست.

نرم افزار Smart IR Remote – Samsung

یکی از پرطرفدارترین نرم افزار کنترل تلویزیون سامسونگ برای اندروید، نرم افزار Smart IR Remote – Samsung است. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید بوده و از طریق مادون قرمز عمل می کند. از طریق نرم افزار فوق می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و آن را از راه دور کنترل کنید. با کمک این نرم افزار می توانید دکمه های سفارشی را ایجاد کرده و مدیریت کاملی بر روی تنظیمات تلویزیون سامسونگ داشته باشید. اپلیکیشن Smart IR Remote ، علاوه بر گوشی های سامسونگ از اسمارت فون های اچ تی سی نیز پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین از قابلیت AIR GESTURES پشتیبانی کرده که بدون لمس کردن گوشی می توانید صدا را کم و زیاد کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با تجهیزاتی پیشرفته و کارگاه هایی مجهز، خدماتی تخصصی و حرفه ای به شما کاربران گرامی ارائه می نماید. در نمایندگی سامسونگ انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی سامسونگ در دو پارت مجزا عیب یابی و تعمیر می شوند. کاربران هر یک از این دستگاه ها می توانند برای تعمیر آن با کارشناسان تماس گرفته و درخواست خود را برای دریافت خدمات سرویس در محل ثبت نمایند. از این طریق نیازی به مراجعه به نمایندگی نبوده و می توانید تلویزیون را در محل سکونت خود تعمیر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =