نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بارگیری درست ماشین ظرفشویی در هر خانواده یکی هست شما می دانید که آنها چه کسانی هستند – آنها فقط بشقاب ها و فنجان ها را در ماشین ظرفشویی سامسونگ پرتاب می کنند، بی اهمیت هستند که هر چیزی کجا می رود و فقط انتظار دارند که همه چیز به طور جادویی کار کند. سپس نوع دیگری از افراد وجود دارد. کسی که مراقبت می کند تا مطمئن شود هیچ صفحه ای با هم تماس نداشته باشد.  ما می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را به درستی بارگیری کنید تا به شما در شستشوی کمک کند.

بارگیری درست ماشین ظرفشویی
بارگیری درست ماشین ظرفشویی

نکات مهم برای قرار دادن ماشین ظرفشویی سامسونگ

اقلام سنگین در سبد پایین. این شامل قابلمه، تابه و ظروف بزرگ مانند بشقاب و بشقاب شام می باشد. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما دارای طناب یا قفسه های قابل جابجایی است، از آنها برای قرار دادن در قابلمه یا تابه استفاده کنید.

  1. اقلام سبک تر در سبد میانی یا بالایی. این شامل فنجان، لیوان، بشقاب کوچک و کاسه است. فنجان ها، لیوان ها، قابلمه ها، کاسه ها یا لیوان های با فرورفتگی های عمیق باید به صورت زاویه دار قرار داده شوند تا آب به جای جمع شدن، تخلیه شود.
  2. اقلام را با قسمت کثیف رو به داخل به سمت مرکز ماشین ظرفشویی سامسونگ قرار دهید، زیرا این کار بازوی اسپری را بیشتر می کند.
  3. مطمئن شوید که بازوهای اسپری را با وسایل بلند مسدود نکنید
  4. اقلام را روی یکدیگر قرار ندهید، مانع از رسیدن آب از بازوهای اسپری به خاک و
  5. قلاب‌ها و قفسه‌های بشقاب خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هر یک از آیتم‌ها با موارد دیگر تماس نداشته باشد. نقاط تماس بین اقلام به معنی مکان هایی برای جمع شدن آب، مواد شوینده و کثیفی است.

تمیز کردن کارد و چنگال

نحوه قرار دادن کارد و چنگال واقعاً به نوع ظرف کارد و چنگال در ماشین ظرفشویی سامسونگ شما بستگی دارد. دو نوع وجود دارد: سبد، یا سینی (اگرچه برخی هر دو را دارند). مردم تمایل دارند نسبت به نوع مورد علاقه خود متعصب شوند.

بارگیری درست ماشین ظرفشویی
بارگیری درست ماشین ظرفشویی

در حال بار کردن سبد کارد و چنگال

سبد کارد و چنگال در پایین قرار دارد و تمایل دارد با یک شبکه ضد لانه به بخش های مختلف جدا شود، بنابراین می توانید مطمئن شوید که قطعات کارد و چنگال با یکدیگر تماس ندارند. اینها معمولاً بیرون می آیند تا بتوانید با عجله همه کارد و چنگال ها را کنار هم بریزید – اما تمیز کردن آنها را برای ماشین ظرفشویی سامسونگ چالش برانگیزتر می کند.

اگر چاقوها و چنگال ها را به سمت پایین قرار دهید، احتمال اینکه هنگام بیرون آوردن آنها به خودتان ضربه بزنید، کمتر است. اطمینان حاصل کنید که قاشق ها در داخل سبد توزیع شده اند تا “لانه” نشوند.

در حال بار کردن سینی کارد و چنگال

سینی معمولاً سبد بالایی ماشین ظرفشویی سامسونگ است که به بیرون می‌چرخد و هر تکه سینی دارای شکاف‌هایی است که در آن چاقوها، چنگال‌ها و قاشق‌ها قرار می‌گیرند. اگر از آن دسته افرادی هستید که کارد و چنگال را روی سینی پهن می‌کنید و امیدوار به بهترین‌ها هستید، احتمالاً به اندازه فردی منظم‌تر که آنها را قرار می‌دهد، به نتیجه خوبی نخواهید رسید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: ۶ اشتباه رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =