نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر Galaxy Tab A که شارژ نمی شود

آیا با تبلت Galaxy خود مشکل شارژ دارید؟ اگر Galaxy Tab A شما شارژ نشود، این مقاله عیب یابی راه حل های ممکن را به شما نشان می دهد. ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است جامع باشیم تا بتوانیم عوامل زیادی را که باعث ایجاد این مسئله می شوند، پوشش دهیم.

امیدواریم با کمک این پست به راحتی مشکل را برطرف کنید. قبل از ادامه کار، می خواهیم به شما یادآوری کنیم که اگر به دنبال راه حل هایی برای مشکل #Android خود هستید، می توانید با استفاده از پیوند ارائه شده در پایین این صفحه با ما تماس بگیرید. هنگام توصیف مشکل خود، لطفاً تا آنجا که ممکن است جزئیات را ارائه دهید تا بتوانیم به راحتی راه حل مربوطه را مشخص کنیم.

اگر می توانید، لطفاً پیامهای خطای دقیقی را که دریافت می کنید وارد کنید تا به ما ایده دهید که از کجا شروع کنیم. اگر قبلاً برخی مراحل عیب یابی را قبل از ارسال ایمیل به ما امتحان کرده اید، حتماً آنها را ذکر کنید تا در پاسخ های خود از آنها صرف نظر کنیم.

تبلت  را شارژ کنید

این پیشنهاد ممکن است احمقانه به نظر برسد اما در واقع، فقط مطمئن شوید که تبلت را مدتی در حال شارژ نگه دارید. در بسیاری از موارد، دستگاه های گلکسی سامسونگ که به نظر می رسد روشن یا شارژ نمی شوند، به سادگی تمام شده اند. اگر ممکن است باتری Galaxy Tab A شما خالی شده باشد، این دلیل عدم شارژ شدن آن است. در صورت خالی شدن باتری تا حد معینی، گاهی اوقات چند دقیقه طول می کشد تا صفحه نشانگر نشانگر شارژ نمایش داده شود. قرص خود را به مدت ۳۰ دقیقه در حال شارژ بگذارید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

درگاه شارژ را بررسی کنید

یکی از دلایل احتمالی عدم شارژ Galaxy Tab A می تواند پورت شارژ نامناسب باشد. این بدان معنا نیست که نقصی در بندر وجود دارد. فقط ممکن است خاک، پرز یا اجسام خارجی مانع از تماس خوب کابل شارژ در حین شارژ شود. برای بررسی درگاه، از ذره بین استفاده کنید تا وضوح بیشتری در داخل مشاهده شود. در صورت مشاهده آلودگی یا زباله در داخل، مطمئن شوید که آن را با استفاده از یک قوطی هوای فشرده برداشته اید. برای جلوگیری از آسیب به سیستم، چیزی را داخل آن نچسبانید.

ما نمی خواهیم شما به جز بررسی بصری، کاری دیگر در مورد پورت شارژ انجام دهید. اگر مشکوک هستید که ممکن است درگاه شارژ خراب شده باشد، یا اگر نشانه واضحی از نقص فیزیکی در درگاه مشاهده می کنید، مطمئن شوید که تلفن را بفرستید تا تعمیر شود.

بررسی کنید آیا تلفن هنگ کرده است (با راه اندازی مجدد اجباری)

همه دستگاه های سامسونگ که مشکل برق دارند می توانند از راه اندازی مجدد استفاده کنند. حتی در این حالت شدید، شما نمی خواهید از این راه حل ساده صرف نظر کنید. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید: دکمه کاهش صدا و کلید پاور را به مدت ۱۰ ثانیه یا تا روشن شدن صفحه دستگاه فشار داده و نگه دارید.

اگر این چیزی را تغییر نمی دهد، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

  • ابتدا دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید و آن را رها نکنید.
  • در حالی که آن را نگه داشته اید، کلید پاور را فشار داده و نگه دارید.
  • هر دو کلید را برای ۱۰ ثانیه یا بیشتر نگه دارید.

لوازم جانبی شارژر را بررسی کنید

اطمینان از اینکه کابل USB و آداپتور مورد استفاده شما کار می کند اولین گام مهم در رفع این مشکل است. مانند خود گوشی، شارژ لوازم جانبی به ویژه کابل USB می تواند به راحتی خراب شود. کابل از سیمهای نازک و ریز در داخل تشکیل شده است و اگر تعداد زیادی از این سیمها شکسته شوند، ممکن است شارژ خراب شود.

ممکن است در حین شارژ نیروی کافی منتقل نشود و در نتیجه شارژ کند یا ناکارآمد انجام شود. اگر علامت قابل مشاهده ای از آسیب فیزیکی به کابل یا آداپتور وجود دارد، سعی کنید با استفاده از آن برای شارژ Galaxy Tab A دیگر، درست کار کند یا خیر. در صورت عدم امکان، دستگاه خود را با استفاده از همان کابل به رایانه متصل کنید. اگر هنوز شارژ نشد، می توانید شرط بندی کنید که کابل خراب است.

به روزرسانی ها را بررسی کنید

اگر Galaxy Tab A هنوز شارژ نمی شود، مطمئن شوید که نرم افزار و برنامه های آن آخرین نسخه خود را اجرا می کنند. اگرچه دستگاه های Galaxy به گونه ای تنظیم شده اند که به طور خودکار شما را از به روزرسانی نرم افزارهای موجود مطلع کنند، اما ممکن است برنامه ها متفاوت باشند. همچنین مطمئن شوید که آیا هر گونه به روزرسانی موجود برای برنامه در فروشگاه Play وجود دارد یا خیر. اگر هم نرم افزار و هم برنامه در حال حاضر به روز شده اند، مراحل عیب یابی زیر را ادامه دهید.

اتصال کارت SD را قطع کنید

گاهی اوقات، حذف کارت SD از دستگاه Galaxy به رفع این نوع مشکل کمک می کند. سعی کنید کارت SD را دوباره قرار دهید و ببینید بعد از آن چه اتفاقی می افتد. نحوه حذف کارت SD در اینجا آمده است:

  1. از صفحه اصلی، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  2. به قسمت Storage رفته و روی آن ضربه بزنید.
  3. روی DETAIL ضربه بزنید.
  4. روی کارت SD ضربه بزنید.
  5. روی Unmount ضربه بزنید.
  6. کارت SD را بردارید.

شارژ از طریق رایانه را شارژ نمی کند

در برخی موارد دیگر، اتصال دستگاه بدون شارژ به رایانه می تواند کمک کننده باشد. هنگام انجام این کار، مطمئن شوید که از کابل USB اصلی استفاده می کنید تا احتمال خرابی کابل را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =