نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ

هدف این راهنما ارائه نکاتی در مورد تعمیر تلویزیون در منزل است تا در وقت و پول صرفه جویی شود.

 

تلویزیون برق دارد اما روشن نمی شود

بهترین راه حل احتمالا اینست که تلویزیون را مجددا به تنظیمات کارخانه برگرداند. با اینحال، قبل از تنظیم مجدد کارخانه، ابتدا تلویزیون را خاموش نموده، آن را از منبع برق قطع کرده و سپس مجددا به پریز برق وصل کنید. مشکل باید حل شود، اما در صورتی که مشکل برطرف نشد، مراحل تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

 

نحوه تنظیم مجدد کارخانه تلویزیون سامسونگ

مراحل تنظیم مجدد کارخانه به مدل تلویزیون سامسونگ بستگی دارد که در زیر به نکات عمومی آن اشاره می شود.

ابتدا، دکمه exit را ۲۰ ثانیه نگهدارید، صفحه تنظیم مجدد کارخانه باید بالا بیاید و راهنمایی های مربوطه را دنبال کنید.

اگر منوی پیش فرض کارخانه بالا نیامد، کلید down را به مدت ۲۰ ثانیه نگهدارید، سپس دکمه source را بزنید.

اگر کار نکرد، کلید جهت دار جپ را به مدت ۲۰ ثانیه نگهدارید، و سپس کلید source را بزنید. اگر هنوز مشکل وجود درد، به دفترچه راهنما مراجعه نمایید.

 

تلویزیون به طور مداوم خاموش و روشن می شود

اگر تلویزیون سامسونگ به طور مداوم خاموش و روشن می شود، مشکل می تواند به چند علت باشد. اول، چک کنید که تلویزیون زیاد داغ نشده باشد. اگر چنین بود، احتمالا تلویزیون بیش از اندازه گرم شده است. یک فن کوچک را پشت تلویزیون قرار دهید تا دستگاه خنک شود.

راه حل احتمالی دیگر می تواند اندکی پیشرفته باشد. تلویزیون را از پریز قطع کنید. تلویزیون را باز کرده و سیم اتصال به صفحه نمایشگر با پیدا کنید. سیم را به دقت بردارید و کنار بگذارید. احتمالا مشکل رفع می شود.

اگر همچنان مشکل باقی مانده است، احتمالا یک قطعه خراب شده است. اغلب اوقات، سخت افزار ایمن می تواند تلویزیون را خاموش کند اگر که مشکل سخت افزاری وجود داشت باشد.

 

تصویر تلویزیون پس از تعمیر بالا و پایین می رود

پس از تعمیر تلویزیون، متوجه می شوید که تصویر بالا و پایین می رود. احتمالا بُرد خراب است. با تکنیسین تماس گرفته تا برد مناسبی را جایگزین کند البته این کار را باید به صورت رایگان یا با حداقل هزینه انجام دهد.

 

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

اولین کاری که باید انجام داد اینست که پریز برق را از نظر داشتن برق چک کنید. در صورت نداشتن تستر برقی از یک ابزار برقی دیگری استفاده کنید. اگر پریز به خوبی کار می کند، سیم برق را عوض کنید. اگر مشکل از سیم برق نیست پس احتمالا باید چند قطعه برقی خراب مانند ترانسفورماتور را در تلویزیون چک کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =