نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات اصلی در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ

من یک تلویزیون سامسونگ دارم و اخیرا با مشکلاتی مواجه شده ام. بنابراین، در اینجا به چندین نکته تعمیراتی برای کمک به دیگران اشاره می شود که ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. هدف این راهنما کمک به افرادی است که برخی کارهای تعمیرات تلویزیون را در خانه انجام می دهند تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

 

تلویزیون برق دارد اما روشن نمی شود

راه حل اصلی احتمالا اینست که تلویزیون را به تنظیمات کارخانه برگرداند. با اینحال، قبل از انجام چنین کاری، تلویزیون را خاموش کنید، آن را مدتی از خروجی برق قطع کرده و سپس مجددا وصل کنید. مشکل باید رفع شود. اگر همچنان مشکل وجود داشت، تنظیم تنظیم مجدد کارخانه را که در بخش بعدی اشاره می شود انجام دهید.

 

نحوه تنظیم مجدد کارخانه برای تلویزیون سامسونگ

تنظیم مجدد کارهانه به مدل تلویزیون سامسونگ بستگی دارد. بنابراین، در اینجا چندین ایده کلی مطرح می شود تا بهتر بتوانید کار کنید.

اول، دکمه exit را ۲۰ ثانیه نگهدارید، نمایشگر تنظیم مجدد کارخانه باید بالا بیاید- و راهنمای تنظیم مجدد را در تلویزیون دنبال کنید.

اگر منوی پیش فرض کارخانه بالا نیاید، احتمالا باید کلید down را به مدت ۲۰ ثانیه نگهدارید، سپس دکمه source را بزنید.

اگر این مورد کار نکرد، کلید جهت دار چپ را به مدت ۲۰ ثانیه نگهدارید و سپس کلید source را بزنید. اگر همچنان کار نمی کند، به دفترچه تلویزیون مراجعه نموده و از آنجا دنبال کنید.

 

تلویزیون سامسونگ بطور مداوم خاموش و روشن می شود

اگر تلویزیون بطور مداوم خاموش و روشن می شود، این مشکل می تواند به چندین علت باشد. اول، چک کنید که تلویزیون زیاد داغ نباشد. اگر داغ بود، بیش از حد گرم شده است. یک فن کوچک پشت تلویزیون قرار دهید تا به خنک کردن دستگاه کمک شود.

مشکل دیگر می تواند اندکی پیشرفته باشد. تلویزیون را از خروجی قطع کنید، تلویزیون را باز کرده و سیم های متصل به نمایشگر را پیدا کنید. سیم را به دقت بردارید و سپس مجددا قرار دهید. احتمالا مشکل رفع می شود.

اگر همچنان مشکل وجود داشت، احتمالا یک قطعه خراب شده است. اغلب اوقات، سخت افزار باعث خاموش شدن تلویزیون می شود که با مشکل سخت افزاری مشخص شود.

 

تصویر تلویزیون پس از تعمیر بالا و پایین می رود

این مشکل می تواند از بُرد باشد. به احتمال زیاد بر خراب است. با تکنسین تماس بگیرید و بُرد جدید خریداری کنید.

 

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

اولین چیزی که باید انجام داد اینست که خروجی برق چک شود تا مطمئن شوید که برق وجود دارد. اگر تستر برقی ندارید از یک ابزار برقی دیگری استفاده کنید. اگر خروجی به درستی کار می کند، سیم برق را عوض کنید. اگر مشکل از سیم برق نبود احتمال یک قطعه برقی دیگری مانند ترانسفورمر خراب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =